Pagina 2 van 8
Geplaatst: 02 sep 2006 12:13
door pluggie
Yep. Afpersen had ook niet echt zin, omdat waarschijnlijk scheurtjes te klein zijn, en pas bij heetlopen uitzet, en zo groter worden.
Je ziet ook aan foto's dat niet zo veel olie is, koelwater vooral nog groen, geen drap overal oid.
Alles overzetten op al behandelde KS700 kop wast plan nu.
Ik ben naar Enter iig.
Iemand unieke 859 kop kopen om leuke tafel van te maken met glasplaat oid ?
Geplaatst: 02 sep 2006 12:18
door Sounddragon
Op zich wel een leuk idee
beetje LEDjes erin frotten en een glasplaatje erop
Ik denk dat de boyZ daaro hem gewoon laten fiksen en dattie dan weer op de plank gaat als volgende revisie/ruilkop
Als ie te repareren IS natuurlijk
Succes ermee gasten
Geplaatst: 02 sep 2006 13:30
door Laagvlieger
ik zou zo'n kop es goed laten bekijken, dat je weet voor andere m2.8 gevallen.
Desnoods doorzagen of whatever.
Geplaatst: 03 sep 2006 03:23
door Rallyastra
Zooooo we zijn om 12 uur begonnen vandaag en om 1 uur vanacht klaar. Maar plug is weer opweg naar huis met zn eigen auto, weer lekkerlang door werken kon er geen genoeg van krijgen. iedereen wou tegen 10 uur al stoppen NEE gewoon even door bikkelen
nu issie mooi klaar gereviceerde KS700 kop er op. Foto's komen nog, want ik ga nu slapen morgen nog naar de rallysprint
En zo gezellig was het hier bij ons in twente
http://www.youtube.com/watch?v=yZbWSO7uU_0
Geplaatst: 03 sep 2006 05:52
door pluggie
5:36, een heel blij Pluggietje met nog veel blijer autootje is net 5 minuutjes thuis.
Loopt als zonnetje !
En terwijl zijn oogjes open gingen om kwart over 1:
Oogjes dicht en snaveltjes toe:
Geplaatst: 03 sep 2006 07:53
door chucky66
Geplaatst: 03 sep 2006 12:47
door Laagvlieger
Toppie! hijs weer gefixed!!!!
Geplaatst: 03 sep 2006 12:56
door Melbo
Lkkr knallen maar weer!!
Geplaatst: 03 sep 2006 12:58
door Sounddragon
Als ie straks uitgemaft is komt er vast weer een repo van 3 kantjes
Gefeli met de wedergeboorte van je blokkie Plug
En Twente divisie: nice job
Geplaatst: 03 sep 2006 13:23
door RedBill
Geplaatst: 03 sep 2006 14:55
door GSi Twente
Hier een teken van leven maar weer...
Hij loopt weer goed, KS700 kop zit er goed op (die van de foto's idd..).
Alles gemonteerd, 1e keer starten, direct goed.
Klepstoters tikken maar even, en het was alweer in orde met de oliedruk.
Iedereen tevreden.
Vanmiddag volgen de foto's van mij nog wel...
Geplaatst: 03 sep 2006 15:02
door Rallyastra
Zo net wakker helemaal brak, toch maar niet naar de rally
Geplaatst: 03 sep 2006 17:07
door Bart(astra)
Netjes opgelost
Geplaatst: 03 sep 2006 17:09
door GSi Twente
Geplaatst: 03 sep 2006 17:14
door pluggie
Ik moet wel echt naar de kapper.
Echt he.
Erwin, brb, post er ook eens 3 van je oude 'werk'
En de 'Kadettjes' die ze daar hebben.
Geplaatst: 03 sep 2006 17:15
door GSi Twente
Geplaatst: 03 sep 2006 18:08
door Melbo
Netjes gedaan hoor...petje af!!
Geplaatst: 03 sep 2006 18:51
door RedBill
Ennuh Plug: Nu in het vervolg eerst warm laten worden voor je gaat trappen hè?
Geplaatst: 04 sep 2006 02:11
door Rallyastra
Binnekort even een Porsche lenen ofniet plug ?
Geplaatst: 04 sep 2006 14:24
door DayWaLk3R
Nice job heren
en Plug Gefeliciteerd met je ' nieuwe' blokkie.
PS. Ze hebben gelukkig je Pimp OlieDop laten zitten
Geplaatst: 04 sep 2006 15:04
door GSi Twente
Zum kosten die dop.
Viel me als eerste op toen de kap open ging...
Geplaatst: 04 sep 2006 17:10
door GSi Twente
Plug, ik heb de luchtinlaatslang besteld.
Wss donderdag binnen.
Geplaatst: 04 sep 2006 17:21
door djfloske
netjes hoor
Geplaatst: 05 sep 2006 00:34
door pluggie
Geplaatst: 05 sep 2006 01:04
door pluggie
Effe serieus.
kHeb vraag mbt schoonspoelen koelsysteem. Omdat er geheid nog paar olieresten in bv radiator zitten. En kwil dat ook even op beste manier oplossen. Vandaag bij 3 garages geweest, schiet je geen knol mee op met garages, die weten er geen bal vanaf anno 2006. Zeggen ook allemaal wat anders. kWil puntjes op de I zetten zeg maar !
Wat zijn de stappen ?
Ik heb even nagevraagt, er zijn 3 opties.
1) Van voren, RECHTSONDER aan radiator losmaken, leeg laten lopen, vast maken, potje open maken, en LINKSBOVEN tuinslang derin (met Dreft ?)
Hoe moet ik dat Dreft zien dan want dat komt niet uit de kraan.
2) Systeem schoonblazen onder druk (gevaarlijk ivm pakkingen) Maar oh toeval, zo deden ze het bij de PORSCHE garage. Lijkt me geen goed plan zelf.
3) tabletje erin dat olie oplost en na 500 koelsysteem verversen.
kZit zelf aan 1 en erna 3 te denken. Kan 3 kwaad ?
Anders ga ik voor 1, doorspoelen. En erna 500 km nummer 3 oplosmiddel. Maar kben niet zo voor additieven in een vloestof, terwijl ik begreep 'er zijn middelen voor om schoon te maken'. Dus misschien is dat wel heel nuttig stiekem.
Advies ?
kGa morgen met de trein, WIE BIN NOE ZUNNIG (da's Twents, denk ik) dus kheb wel dagje.