Pagina 2 van 28

Geplaatst: 11 mei 2006 19:23
door Speedworks
Dat blok ROEPT gewoon om een Zoepersjarger :D


En de niet onbelangrijke 'andere' veranderingen in mijn ogen:

- Vectra A V6 stabistang
- Verlagingsveren vooraan aangepast op extra gewicht (Vectra AV6 veren?)

Geplaatst: 11 mei 2006 19:46
door chucky66
Marty schreef:Word leuk in Duitsland....

David (ptsh) Marcel (broaam) en Ik (ptsh)

en dan Fred als Bezemwagen ..... :lol:
kijk jij eerst maar eens wat dat slurbotje van jou in da house heeft
en als je boven de 210 pk komt mag je pas mee lulle :lol: :lol:

Geplaatst: 11 mei 2006 19:49
door Marty
Hang jij eerst maar eens een fatsoenlijke versnellingsbak aan dat apparaat.. tot die tijd zal ik mijn handrem erop laten staan voor je :D

Geplaatst: 11 mei 2006 19:55
door PaRa
TOP MARCEL !.. finaly pics :D..

en je weet het he.. als je een paar linkerhanden nodig hebt :D..... lol

en no offence aan de turbo rijders :D.. maar fred floske en nu laagvlieger :D zijn wel een stuk origineler :D ( en de gene die ik mis )

Geplaatst: 11 mei 2006 20:17
door Bart(astra)
watahyahknow schreef:ik heb ooit eens gehoord dat de 3 liter hoger/breder is en niet onder de kap paste zonder het spruitstuk van een 2.5 erop te zetten .
zal wel niet waar zijn maar ja .
Klopt !

Nouja het kale blok met koppen natuurlijk niet (is hetzelfde), maar het inlaatgedeelte moet iig (samen met een paar ander dingen) over worden genomen van een 2,5 v6.

of i500, maar das een ander verhaal
(krijgen we trouwens morgen wel 1 binnen. ingeruild op de Opc turbo die we te koop hadden staan....)

Geplaatst: 11 mei 2006 20:30
door Marty
PaRa schreef: en no offence aan de turbo rijders :D.. maar fred floske en nu laagvlieger :D zijn wel een stuk origineler :D ( en de gene die ik mis )
Smaken verschillen..... Ieder moet doen wattie zelf mooi / leuk / origineel en het geld waard vind.... Valt niet over te oordelen..

Geplaatst: 11 mei 2006 20:35
door chucky66
Marty schreef:Hang jij eerst maar eens een fatsoenlijke versnellingsbak aan dat apparaat.. tot die tijd zal ik mijn handrem erop laten staan voor je :D
ja die van mij trekt hem door de handrem heen maar met zo'n turbo gat zal dat bij jou niet mogenlijk zijn :lol: 8) :lol: 8)

Geplaatst: 11 mei 2006 20:36
door Marty
Maar laten we Marcel zijn topic niet vergallen....

Gaat immers om dit zwaar roelerende project...

Geplaatst: 11 mei 2006 20:41
door chucky66
dusssss

Geplaatst: 11 mei 2006 20:42
door Sounddragon
Pffff nog geen update foto's ??? :roll:


:lol:

Cool Mars... 8)

Geplaatst: 11 mei 2006 21:29
door David
Super gaaf project dit ... Succes ermee ... en wel beetje HAAST maken hè ik wil wel wat concurrentie hebben op de sprintbaan op AUtomaxx Summeredition 8) :P


Ps. ik stel voor om om de zoveel tijd de projectentopics op te schonen zodat er niet zoveel "succes ermee" posts in staan??? Gewoon reacties ouder als een week of 2 de prullenbak in om de projecten overzichtelijker te houden!? Of na elke update ofzo!?

Geplaatst: 11 mei 2006 21:43
door Speedworks
Gewoon een inlaat buis met 6 afbuigende bochten naarde inlaat poorten inde kop en aan het uandere uiteinde één grote gasklep (ve VR6 ofzo) en daar zo'n Vortech blazer aan :D

Geplaatst: 11 mei 2006 21:52
door Laagvlieger
@speedworks. astra wordt zelf ook gemodificeerd ja aan het extra vermogen/gewicht.

Veren schokbrekers zie ik nog even aan. zijn al andere dan standaard exemplaren, Onderste dragarmen zullen worden aangepast en stabstang vectra A is misschien geen slecht idee. zal eens kijken hoeveel dikker die is.

Geplaatst: 11 mei 2006 22:01
door Laagvlieger
FOTO UPDATE!!!!

Weg met die die distributieriem!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

even koppies snellen :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

de KOPPEN 8)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En dat was het wel weer voor vandaag. Morgen ofzo nog even de warmtewisselaar demonteren. Die heeft gelekt, getuige de roestvorming aan de bovenkant van het blok. Dus die moet even opnieuw afgedicht worden.
Alleen hij kan niet eerder los dan dat het oliefilterhuis eraf is, en die zit lekker vast met een lomp grote bout die ik niet heb, morgen even regelen.
Van het weekend even de cilinderkoppen ontvetten en hopelijk begin maken met onderblok beetje mooi krijgen. Wordt glanszwart.
Onderblok ga ik verders niet loshalen, motor heeft verdomd weinig km's (ja echt weinig) dus dat vind ik wel best zo.
:wink:

Geplaatst: 11 mei 2006 22:29
door Rallyastra
Heel erg vet marcel, ik heb je F28 ombouwset ook in de maak :wink: Nog meer belangstellenden ?

Geplaatst: 11 mei 2006 22:51
door Sounddragon
David schreef:Ps. ik stel voor om om de zoveel tijd de projectentopics op te schonen zodat er niet zoveel "succes ermee" posts in staan??? Gewoon reacties ouder als een week of 2 de prullenbak in om de projecten overzichtelijker te houden!? Of na elke update ofzo!?
:roll: sounds like a plan :roll: :wink:

Geplaatst: 11 mei 2006 22:59
door RedBill
Eens!

Geplaatst: 12 mei 2006 00:30
door 2.nullutje
cool man!! op full-speed had je t er al over, maar d8 dus dat je grapje maakte :lol:

damn, het is dus echt zo!!
Ben benieuwd naar het resultaat!! :P
maar hoe zit dat dan, past zo'n 3.0 v6 gewoon onder de kap van een astra?

Geplaatst: 12 mei 2006 08:33
door Bart(astra)
2.nullutje schreef:cool man!! op full-speed had je t er al over, maar d8 dus dat je grapje maakte :lol:

damn, het is dus echt zo!!
Ben benieuwd naar het resultaat!! :P
maar hoe zit dat dan, past zo'n 3.0 v6 gewoon onder de kap van een astra?
....even terug lezen ? :wink:

Geplaatst: 12 mei 2006 11:26
door 2.nullutje
Ja zag t net al :oops: had de rest nog niet gelezen :lol:

Maar dit is zeg maar een "best wel" vet project!!

Geplaatst: 12 mei 2006 12:00
door Dafly
izze net porno heh :)

Gaaf Mars, echt rete cool!
Succes met ombouw/inbouw/uitbouw :)

Geplaatst: 12 mei 2006 12:07
door D_V_R_O_S
tering wat een blok gek! :shock:
mag wel uitkijken dat je auto niet voorover kantelt :lol:

Geplaatst: 12 mei 2006 12:38
door smatse
keep up the good work