Raamband + APK
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Garvak betekent wel dat je een verhoogd risico hebt om in een onveilige auto rondtuft he
Een oogje dichtknijpen is iets heel anders als ogen dicht keuren
Een oogje dichtknijpen is iets heel anders als ogen dicht keuren
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- DayWaLk3R
- Oud-Clublid
- Auto('s): Tesla Model 3 LR
tuurlijk ist niet echt verstandig.. maar als je wordt afgekeurd op dingen, zoals die raamband, of op banden die net iets te ver uitsteken.. > GARVAK !! ..
je moet daar niet heen gaan, als je afgekeurd ben op kut remmen, of op diverse rubbers/steunen die gestorven zijn of op het punt staan van sterven.
je moet daar niet heen gaan, als je afgekeurd ben op kut remmen, of op diverse rubbers/steunen die gestorven zijn of op het punt staan van sterven.
Kan aan mij liggen.. maar krijgen die GARVAK geen steekproefen ofzo?DayWaLk3R schreef:tuurlijk ist niet echt verstandig.. maar als je wordt afgekeurd op dingen, zoals die raamband, of op banden die net iets te ver uitsteken.. > GARVAK !! ..
Ik bel morgen de rdw even op over die band. als ik wat wijzer word zet ik het hier wel even neer.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Bij de RDW krijg je een standaard Spee antwoord....
Volgens mij is het op papier het loopvlak van de band wat bepalend is, dus dikke 16 Inch 9 J kan met 205 banden erop wel, en met 235 erop niet.. maar daar ben ik niet 100% zeker van, ik ben geen keurmeester he
Volgens mij is het op papier het loopvlak van de band wat bepalend is, dus dikke 16 Inch 9 J kan met 205 banden erop wel, en met 235 erop niet.. maar daar ben ik niet 100% zeker van, ik ben geen keurmeester he
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- DayWaLk3R
- Oud-Clublid
- Auto('s): Tesla Model 3 LR
onder die golfkar, gaan iig grotere en bredere wielen als onder die peugsnot ..
PS: Snap niet waarom je steeds me golf afzeikt.. maar.. jij heb er ook over naged8 om een golf te kopen.. en al is het dan niet door gegaan.. die hersenspinsels zeggen genoeg .. + al dat gezeik over golfjes en shit was eindelijk over.. gelukkig want werd het een beetje zat, al dat kinder8ige gedoe van zogenaamde autoliefhebbers .. But you just keep on bringin it up.. watsprobleem ?
PS: Snap niet waarom je steeds me golf afzeikt.. maar.. jij heb er ook over naged8 om een golf te kopen.. en al is het dan niet door gegaan.. die hersenspinsels zeggen genoeg .. + al dat gezeik over golfjes en shit was eindelijk over.. gelukkig want werd het een beetje zat, al dat kinder8ige gedoe van zogenaamde autoliefhebbers .. But you just keep on bringin it up.. watsprobleem ?
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Laat um lulle joh, hij zit gewoon te stangen, die maffe tukker
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer: