hahahaha wie weet behoor ik ook tot die randgroepouderenDayWaLk3R schreef:
CQ deoudelullendiezichvervelendopdeweggedragengroep
deze wordt het
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
nou... werd net gebeld door die dealer over de astra...
hij had een wazig verhaal dat de vorige eigenaar van die astra TDS hem weer terug had genomen, omdat de auto die die daar gekocht had, niet goed was en voor reparatie moest
en dat ging zeker een paar maanden duren
lekker weer.. heb ik dat dus die astra is al verkocht.., terwijl ik eigenlijk mondeling had afgesproken dat ik hem zaterdag komt kopen
beetje raar dit
net toch even weer gebeld naar die gasten om uitleg.
die man had zijn astraTDS terug geeist, omdat eraan de nieuwe opel zoveel mankeerde. + dat die astra TDS nog niet gevrijwaard was...
hij had een wazig verhaal dat de vorige eigenaar van die astra TDS hem weer terug had genomen, omdat de auto die die daar gekocht had, niet goed was en voor reparatie moest
en dat ging zeker een paar maanden duren
lekker weer.. heb ik dat dus die astra is al verkocht.., terwijl ik eigenlijk mondeling had afgesproken dat ik hem zaterdag komt kopen
beetje raar dit
net toch even weer gebeld naar die gasten om uitleg.
die man had zijn astraTDS terug geeist, omdat eraan de nieuwe opel zoveel mankeerde. + dat die astra TDS nog niet gevrijwaard was...
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
heel vreemd. zegt ook wel wat over dat bedrijf trouwens, welke reparatie duurt er nou een paar maanden??? Ook lekekr wagentje die die vorige eigenaar daar gekocht heeft.
Maar betekent strax wel weer fix bedrag van de prijs af als je hem nog wil tenminste.
Maar betekent strax wel weer fix bedrag van de prijs af als je hem nog wil tenminste.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Iedere inruilauto ben je als bedrijf verplicht om direct te vrijwaren, ivm met verzekering en wegenbelasting.pluggie schreef:Vreeeemd verhaal van die vrijwaring.
Kan me niet voorstellen dat er een dergelijk bedrijf 2 dagen of meer tussen laten zitten.
Lijkt me dikke bullshit.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Je weet niet wat er is afgesproken met die andere klant he....
Erg lullig verhaal iig
Erg lullig verhaal iig
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
heb gewoon het idee dat die opeldealer die astra TDS gewoon verkocht heeft aan een ander... en dan zo'n lulverhaal ophangen tegen mij
maar goed... life goes on.. ik ga morgen deze astra TDS kopen voor €1750,-
klikkie doen
maar goed... life goes on.. ik ga morgen deze astra TDS kopen voor €1750,-
klikkie doen
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
ik had gister al tegen die man gezegd, dat ik geen afleveringskosten betaal..., en dat ik hem zo meeneem voor €1750,-... omdat die blauwe die ik eigenlijk dacht te hebben gekocht, 1 jaar jonger = en ook nog bij de dealer voor €1750,- stondwatahyahknow schreef:ook een net karretje alleen een jaartje ouder , vind er wel geinige stalen velgen onder zitten
( zie maar of je er wat mee doet : ) praat maar even met de man over waar de afleverkosten op slaan , das een wassen neus in mijn ogen helemaal bij een 2e hands auto
dus nou krijg ik hem mee voor €1750,-
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
gister de astra gehaald en.... hij rijd geweldig, lekker fel en het blokkie ziet er ook mooi droog uit
er zit een nieuwe APK op.., moest voor de APK 2 nieuwe voorbandjes op en achter zijn de remcylinders vervangen.
tis alleen even wennen om weg te rijden..., moet ietsje meer gas geven met een diesel
zal straks even een paar pica's erop gooien
er zit een nieuwe APK op.., moest voor de APK 2 nieuwe voorbandjes op en achter zijn de remcylinders vervangen.
tis alleen even wennen om weg te rijden..., moet ietsje meer gas geven met een diesel
zal straks even een paar pica's erop gooien
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Mooizo Isuzu powerrrrrr.
Gefeliciteerd!
Je mag trouwens wel de remolie nog vernieuwen, die ziet er aardig zwart uit.
dat de remcilinders lek waren duidt ook beetje op achterstallig onderhoud.
Laat hem keer goed nalopen met een beurtje dan staat ie er weer goed bij.
Gefeliciteerd!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
thnx marcel voor de info zal hem idd binnenkort even een beurtje gevenLaagvlieger schreef:Mooizo Isuzu powerrrrrr.
Gefeliciteerd!
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Hmmm....is dit wie ik denk dat het is ?????astra-rood schreef:sjaak mooie wagen hoor heb hem gister al mogen bewonderen
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Blue Vectra schreef:lekker fel en het blokkie
Meer gas geven ? met een diesel kun je weg rijden in de 1 zonder gas te geven alleen de koppeling op laten komen ik vond mn diesel juist traag en was blij dat ik weer een gsi had maar goed je kunt zeggen wat je wil ze rijden super goed.
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- Blue Vectra
- Oud-Clublid