Pagina 2 van 2
Re: 2.nullutje
Geplaatst: 08 jun 2011 23:16
door Erwin_dude
pluggie schreef:Heeft waarschijnlijk veel meer km gereden dan jouwe Pascal.
Met veel minder kosten.
kHoop dat je volgende auto wat meer op je strepen gaat staan en dat je der wat van hebt geleerd.
Duim voor je.
net als da ding van jezelf zeker, weinig km en veel koste whah
Re: 2.nullutje
Geplaatst: 10 jun 2011 00:28
door pluggie
Re: 2.nullutje
Geplaatst: 10 jun 2011 08:49
door Haaye
Ikkuh gekocht met 180K en nu 390K dus 210K mee gereden.. Weet nu aardig hoe ie stuurt in de bochten
Re: 2.nullutje
Geplaatst: 10 jun 2011 09:59
door Laagvlieger
Net ingereden dus
Re: 2.nullutje
Geplaatst: 10 jun 2011 12:58
door RedBill
Haaye schreef:Ikkuh gekocht met 180K en nu 390K dus 210K mee gereden.. Weet nu aardig hoe ie stuurt in de bochten
Hehe, ikke gekocht met 183K en nu 399K, dus net iets meer mee gereden
. Maar volgens mij heb jij em minder lang dan ik...
Re: 2.nullutje
Geplaatst: 10 jun 2011 14:28
door Haaye
Ik heb je dus nog steeds niet ingehaald Redbill!
Ik rij trouwens nog welk met orginele motor he..
Haha ja net ingereden.. Nou ik sta er echt versteld van... Nog steeds geen olie verbruik (naja erg weinig) Geen rokende uitlaat geen tikje.. Iedereen die bij mij in de auto stapt: Klopt die kilometerstand wel? Dit is zeker je 3e blok?? Haha nee Opel vriend! Die maken gewoon super motoren!
Re: 2.nullutje
Geplaatst: 10 jun 2011 15:32
door oenatje
precies, als je op tijd onderhoud pleegt en je gaat er normaal mee om dan zijn ze onverwoestbaar, was vroeger met de c kadett ook. motoren beresterk. die kon je bij wijze van zonder olie laten lopen
maarja roest he!!!
Re: 2.nullutje
Geplaatst: 10 jun 2011 19:30
door Haaye
Idd roest is de killer van de GSi.....
Re: 2.nullutje
Geplaatst: 11 jun 2011 02:11
door pluggie
Wat een getallen rodekont en haaye, jullie zijn pro's.
Moet maar zo denken, de GSi optocht is minstens 1000x de aarde rond geweest.
1 ding wat me wel opvalt, de kadetten stierven snel uit, mijn halve straat staat nu vol met 1.6 astras.
Voornamelijk 95 modellen.
Zo maken ze ze niet meer denk ik.
Re: 2.nullutje
Geplaatst: 11 jun 2011 02:32
door pluggie
Sta echt wel te kijken van kms, wow.
Re: 2.nullutje
Geplaatst: 11 jun 2011 09:48
door Bart(astra)
OPEL ! Wir leben auto's !!!
Re: 2.nullutje
Geplaatst: 11 jun 2011 19:52
door Haaye
Bart(astra) schreef:OPEL ! Wir leben auto's !!!
Re: 2.nullutje
Geplaatst: 12 jun 2011 01:56
door oenatje
hell yeah. jammer dat ze roest niet eerder onder controle hadden
Re: 2.nullutje
Geplaatst: 12 jun 2011 08:45
door Laagvlieger
Maja geldt dat niet voor de meeste merken Ronald?
Ford heeft er nog steeds last van.
Golfjes III ook,
Wat te denken van Mercedessen, die C klasses....
Opel heeft de naam maar heeft het al jaren redelijk onder controle!
Re: 2.nullutje
Geplaatst: 12 jun 2011 11:40
door oenatje
owja zeer zeker, diegiene die roest heeft uitgevonden he!!!\
als ik em te pakken krijg jonguh
Re: 2.nullutje
Geplaatst: 12 jun 2011 11:51
door Haaye
Ik begrijp Ronald wel. Opel heeft al zo lang roestproblemen bij dezelfde bekende plekken (dorpels, wielkasten, tankdop....) De Kadett E heeft bijna dezelfde roestproblemen als de Astra F. Dus jammer dat ze dat bij de Astra F niet beter hebben aangepakt... Maar goed de roest is idd bij de nieuwere Opels wel verdwenen! (maar daar heb ik niks aan, want ik heb geen nieuwe Opel en oudere Opel zijn veeeeel mooier
)
Re: 2.nullutje
Geplaatst: 12 jun 2011 17:20
door wes155
De laatste astra s van 97 /98 moet je toch goed zoeken hoor!
Hele verbetering...
Re: 2.nullutje
Geplaatst: 12 jun 2011 17:31
door oenatje
die 97 ers en 98-ers astra stations zitten ook vol roest.
Re: 2.nullutje
Geplaatst: 12 jun 2011 19:55
door Laagvlieger
Ligt aan de fabriek.
De meest stations van 97/98 die ik ken zijn 100% roestvrij.
Een enkeling heeft alleen dat steuntje voor de achterveer verrot.
Re: 2.nullutje
Geplaatst: 12 jun 2011 20:51
door oenatje
achterkleppen zijn vaak rot
en bij de achterdeur boven op de dorpels
ik heb er echt al veel bekeken, bocht