'stoplicht'

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

nou...niet direkt denk ik, maar kijk daarmee uit, die nieuwe accu is in no time naar zijn grootje als je hem leegtrekt :( probeer eens met lopende motor :

multimeter van plus van je accu naar massa aan carrosserie (motorsteun ofzo), en zet daarna eens een startkabel van je blok naar dezelde massa. verschil in voltage ??? massamatje vervangen wat van je blok naar de carrosserie gaat. maar ik weet niet of dat ook direkt verband houdt, met je remlicht probleem...

je kan het remlicht massa verhaal gewoon even via een extra kabeltje met 2 ampies van je verlichtingsmassa naar carrosserie leggen ergens achterin, desnoods even iets geimproviseerds, om te proberen....misschien een bananestekkerkabeltje met 2 kroko's ofzo ??? maar moet je maar net even hebben liggen.... :)
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

laat me raden, kwik fit accu?
In elk geval geen Delco dus.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Plaats reactie