Parrrrrrrdon ???? Hoe zat dat nou met die vos install van jou Jur ????jurrien schreef:je zal het wel weer gesloopt hebbenMarty schreef:Dat "meter ding met zekeringen" zit er in als trussenoplossign maar het kreng is echt helemaal kut en gaat de prullenbak in.jurrien schreef:ziet er vet uit man
zeker die meter ding van je zekeringen
sorry jurr
lompert
A Day at J..... Marty's ICE Fase 1 +2. UPDATE pag3
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Komen computerfans onder het vloertjetralala schreef:ziet er zeker mooi uit.
maar krijgen die versterkers nu wel genoeg koeling enzo?
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- jurrien
- forum-gebruiker
en jou woefer woeft niet meerSounddragon schreef:Parrrrrrrdon ???? Hoe zat dat nou met die vos install van jou Jur ????jurrien schreef:je zal het wel weer gesloopt hebbenMarty schreef: Dat "meter ding met zekeringen" zit er in als trussenoplossign maar het kreng is echt helemaal kut en gaat de prullenbak in.
sorry jurr
lompert
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Als het goed is, gaan we zondag weer verder, dan komen er ook geheid weer picca's
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
Nieuwe ronde nieuwe kansen.
ZOndag morgen 11:15, aankomst bij Jeff voor fase II van project audio
Alles klaar om te beginnen, spuitlijm in opperste paraadheid.
Omdat het gat van de vorige vloer niet in het midden zat deze overnieuw gemaakt.
Het "ruitje" is ingevreest
Maar een stukje bekleden, als eerste de zijpanelen
Ook het vloertje moet eraan geloven, bekleding erop.
Vloertje is bekleed..... Passen maar
Zij paneeltjes ook weer op hun plek
Ondertussen is Gwennie (mijn boxer) een stuk rustiger als de vorige week door de hitte (gelukkig) en ligt samen met Floor (Jeff ze boxer) te chillen op het terras
Het middenpaneel is ook bekleed
Ook de bovenplaat bekleed en alles zit strak in z'n vel
Dan voor de afwerken..... vergulde schroefjes.... helaas niet genoeg dus er zullen er nog een paar ontbreken
Het ruitje erin
Schroefjes erin
dan alles eruit slopen en de ondervloer bekleden.
De powercap krijgt ook een opfris beurtje!
Stroom... zonder stroom geen muziek.. zonder muziek... tjah......
Alles weer aansluiten en weer passen en meten
Powercap weer op ze plek
Alle aansluitingen netjes maken
Dan is het tijd om alles weer dicht te bouwen
Half 1 inmiddels... toch alweer 13,5 uur aan het bouwen..... tijd om naar huis te gaan
Het eindresultaat:
er moeten alleen nog wat meer vergulde schroefjes komen en dan gaan we alles nog overnieuw afstellen!
Wederom met dank aan Jeff!
ZOndag morgen 11:15, aankomst bij Jeff voor fase II van project audio
Alles klaar om te beginnen, spuitlijm in opperste paraadheid.
Omdat het gat van de vorige vloer niet in het midden zat deze overnieuw gemaakt.
Het "ruitje" is ingevreest
Maar een stukje bekleden, als eerste de zijpanelen
Ook het vloertje moet eraan geloven, bekleding erop.
Vloertje is bekleed..... Passen maar
Zij paneeltjes ook weer op hun plek
Ondertussen is Gwennie (mijn boxer) een stuk rustiger als de vorige week door de hitte (gelukkig) en ligt samen met Floor (Jeff ze boxer) te chillen op het terras
Het middenpaneel is ook bekleed
Ook de bovenplaat bekleed en alles zit strak in z'n vel
Dan voor de afwerken..... vergulde schroefjes.... helaas niet genoeg dus er zullen er nog een paar ontbreken
Het ruitje erin
Schroefjes erin
dan alles eruit slopen en de ondervloer bekleden.
De powercap krijgt ook een opfris beurtje!
Stroom... zonder stroom geen muziek.. zonder muziek... tjah......
Alles weer aansluiten en weer passen en meten
Powercap weer op ze plek
Alle aansluitingen netjes maken
Dan is het tijd om alles weer dicht te bouwen
Half 1 inmiddels... toch alweer 13,5 uur aan het bouwen..... tijd om naar huis te gaan
Het eindresultaat:
er moeten alleen nog wat meer vergulde schroefjes komen en dan gaan we alles nog overnieuw afstellen!
Wederom met dank aan Jeff!
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Hmmm, volgens mij is het ongeveer hetzelfde als een blok reviseren hoor, geduld, geduld, en ........ beetje spullen, kennis en handigheid...sandro schreef:erg netjes hoor
ik zie mezelf dat allemaal niet uit halen geen geduld voor!!!
sandro
De koelvennetjes moeten er nog in, en ook een beetje verlichting, maar dit was even het best haalbare voor de tijd die we hadden
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
Was wel haalbaar maar dan had ik vandaag denk ik met de zelfde kleding en zaagsel in me haar op me werk gezeten.....Sounddragon schreef:Hmmm, volgens mij is het ongeveer hetzelfde als een blok reviseren hoor, geduld, geduld, en ........ beetje spullen, kennis en handigheid...sandro schreef:erg netjes hoor
sandro
De koelvennetjes moeten er nog in, en ook een beetje verlichting, maar dit was even het best haalbare voor de tijd die we hadden
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Kvin 3½ uur slapen al erg krap aan het begin van de week....Marty schreef:Was wel haalbaar maar dan had ik vandaag denk ik met de zelfde kleding en zaagsel in me haar op me werk gezeten.....Sounddragon schreef:Hmmm, volgens mij is het ongeveer hetzelfde als een blok reviseren hoor, geduld, geduld, en ........ beetje spullen, kennis en handigheid...sandro schreef:erg netjes hoor
sandro
Malloot
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer: