Revalidatie GSI 2.0 16V /Spuiten & Wielkasten
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
- Rallyastra
- Oud-Clublid
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
En zonde van de astra, dit krijg je noooooiiit meer goed!!!!!purple-astra schreef:
sorry dat ik het zeg. maar wat is dit een amateuristisch prutswerk. het ziet er niet uit. en strakzetten wordt een redelijk karwei. evenals het naadje dat niet juist zit. Kan er nix aan doen. maar dit was zonde van je tijd en van je of van het werk.
It's Alive Again!!!!! Go Baby Go!!!
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
idd zoals rijontzegging zegd. het hele scherm vernieuwen(wat eigenlijk al eerder gebeurd had moeten zijn. dit wordt moeilijk om zomaar op te lossen. een nieuwe scherm zou ik er dan gewoon inbakken. dan wordt het toch nog fatsoenlijk. want dit kan niet vind ik...MrDeeJay Loves His Astra schreef:En zonde van de astra, dit krijg je noooooiiit meer goed!!!!!purple-astra schreef:
sorry dat ik het zeg. maar wat is dit een amateuristisch prutswerk. het ziet er niet uit. en strakzetten wordt een redelijk karwei. evenals het naadje dat niet juist zit. Kan er nix aan doen. maar dit was zonde van je tijd en van je of van het werk.
tuning is a life to!!!
-
- forum-gebruiker
Vhet!!
Jahhh... dat lijntje klopt loopt niet recht maar dat was ook de bedoeling.
Het lijntje gaat verdwijnen. En hele nieuwe schermen inzetten nee..
Gaan we niet doen. Ik weet niet of je wel es bij een schade bedrijf bent geweest als ze nieuwe schermen gaan zetten maar 8 van de 10 keer doen ze het ook zo.
Ik spreek degene nog wel die zeggen dat het niet goedkomt.
En de achterschermen die er nog achter zitten hebben een stevige behandeling in de opel roest gehad. 5 laags. De verrotte stukken zijn eruit geknipt en gevuld
En doordat er een dubbele laag zit die word gevuld met tectyl heb je minder kans dat de roest terugkeert.
Van het weekend en komende week gaan we verder met afwerking.
Zal jullie op de hoogte houden.
(schermen 13 euro, lijntje is ook niet recht is geen orginele opel onderdeel (bestaan niet volgens opel)).
Gaan we niet doen. Ik weet niet of je wel es bij een schade bedrijf bent geweest als ze nieuwe schermen gaan zetten maar 8 van de 10 keer doen ze het ook zo.
En de achterschermen die er nog achter zitten hebben een stevige behandeling in de opel roest gehad. 5 laags. De verrotte stukken zijn eruit geknipt en gevuld
En doordat er een dubbele laag zit die word gevuld met tectyl heb je minder kans dat de roest terugkeert.
(schermen 13 euro, lijntje is ook niet recht is geen orginele opel onderdeel (bestaan niet volgens opel)).
Re: Vhet!!
Die doen dat idd heel anders idd. Snijden scherm op 3 punten los.DJ Skittle schreef:Jahhh... dat lijntje klopt loopt niet recht maar dat was ook de bedoeling.
Pakken binnenranden aan. En zetten nieuw scherm derin voor optimale garantie.
Warning spam voor 6e keer:
Probleem zit hem bij je binnenranden. Daar zit de echte ellende vaak.
Maar dat het goed komt, twijfel ik niet aan.
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
euhm kleine opmerking. ik ben autospuiter/schadehersteller van beroep . en dan slijpen we het hele scherm er normaal gezien uit. en dan zagen we dus het buitenscherm aan de b en de c stijl door en onderaan de dorpel. de puntlassen die boren we door. en het nieuwe scherm komt erin. pasgemaakt en wel. dan lassen we het nieuwe scherm erin met koper. plamuren de plaatsen waar het was doorgeslepen en dan spuiten die hap.DJ Skittle schreef:
oftewel 9 van de 10 keer wordt een geheel scherm vervangen. maar goed... jij je zin. en er bestaan wel degelijk originele achterschermen als ik het goed heb. maar zal wel zien hoe het er uiteindelijk gaat uitzien
tuning is a life to!!!
Er bestaan idd complete achterschermen .. is amkkelijker aan te komen dan die kleine stukjes ...
maareeuh purpel ... je hebt vakmensen en je hebt beunhazen he
Mr. Dj ... niet dat jij beunhaas bent ofzo hoor (dat weet ik niet ) ... ziet er nu niet echt netjes uit maar als het lijntje toch weg gaat zal het niet zo veel uitmaken ... zal vast wel goed komen allemaal hoop ik dan maar
maareeuh purpel ... je hebt vakmensen en je hebt beunhazen he
Mr. Dj ... niet dat jij beunhaas bent ofzo hoor (dat weet ik niet ) ... ziet er nu niet echt netjes uit maar als het lijntje toch weg gaat zal het niet zo veel uitmaken ... zal vast wel goed komen allemaal hoop ik dan maar
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
Ik weet niet bij wat voor schade bedrijf jij gekeken hebt en hoe je er bij komt dat dat randje niet klopt snap ik ook nietDJ Skittle schreef:Jahhh... dat lijntje klopt loopt niet recht maar dat was ook de bedoeling.
Je hebt mijn foto's toch gezien, is ook een inzet stuk en dat randje loopt toch ook gelijk
Het is gewoon een feit, je moet dit kunnen, kan je het niet kun je het beter aan vakmensen over laten.
Maar goed, jij zal wel weten wat je doet ben in ieder geval benieuwd naar het eindresultaat
aartje
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
Als ik een schadebedrijf dit bij mij auto zie doen steek ik de tent in de hens.
en ook al komt et er een beetje fatsoenlijk uit te zien.is het nog niet fijn om te weten dat het niet zit zoals het hoort.
ten minst zou ik niet fijn vinden.
Hoop voor je dat de roest nie terug komt.
edit:ach ja anders kwak je er nog een plaat overheen.ben je ook nog es kogelvrij bepansert.
en ook al komt et er een beetje fatsoenlijk uit te zien.is het nog niet fijn om te weten dat het niet zit zoals het hoort.
ten minst zou ik niet fijn vinden.
Hoop voor je dat de roest nie terug komt.
edit:ach ja anders kwak je er nog een plaat overheen.ben je ook nog es kogelvrij bepansert.
officier Groeneveld is
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
En orgineel opel voorstander, imitatie rommel is beneden waar het achterscherm in de dorpel overgaat gewoon even een halve cm breder en je krijgt gewoon een vette knik er in, niets waard dus goedkoop is duurkoop als je er later niet tevreden over bent er het weer opnieuw moet doen
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
-
- forum-gebruiker
8 v/d 10 ?
In Afghanistan zeker ?
In nederland is er niemand die een stuk plaat over de oude heenlast hoor. Die zijn er wel, die heten DJ skittle enzo, maar zelfs met randen inlassen, als je dit flikt bij schadebedrijf, mag je meteen lopend naar huis hoor. Da's geen kritiek op wat je doet, want die auto komt geheid de APK weer door, maar niet onzin praten.
In Afghanistan zeker ?
In nederland is er niemand die een stuk plaat over de oude heenlast hoor. Die zijn er wel, die heten DJ skittle enzo, maar zelfs met randen inlassen, als je dit flikt bij schadebedrijf, mag je meteen lopend naar huis hoor. Da's geen kritiek op wat je doet, want die auto komt geheid de APK weer door, maar niet onzin praten.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Ik ken heel wat schadebedrijven maar zo doet echt niemand het hoor.DJ Skittle schreef:Scheelt dat er al eens door de vorige eigenaar nieuwe schermen ingezet zijn . En die heeft het niet gepuntlast.Laagvlieger schreef: ik ben echt een compleet scherm voorstander.
Maarja ik zij 8 van de 10 schadebedrijven doen het zo en niet alle schadebedrijven
SPACE
Zeker een focwa bedrijf niet.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
- Contacteer: