Helemaal vergeten: ik ben f.peijnenburg
- Bazzz
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra F Station Turbo
Re: Helemaal vergeten: ik ben f.peijnenburg
En daar voor op de foto's te zien een witte Kadett GSI en daar voor weer een witte Kadett GT, wind dat wel apart (in positieve zin).
- f.peijnenburg
- forum-gebruiker
- Auto('s): Opel Astra 2.0l GSI
- Contacteer:
Goed gezien red-bill maar Ik moet jullie helaas teleurstellen dat ik niet meer foto's heb
Had ze er graag op gezet.
Idd bass maar m'n vader vond wit gewoon het sportiefste en daar moet ik hem gelijk ingeven
Maar het poetsen is een payn in the butt want je ziet er alles op maar ja als ie schoon is is het een plaatje
Idd bass maar m'n vader vond wit gewoon het sportiefste en daar moet ik hem gelijk ingeven
Maar het poetsen is een payn in the butt want je ziet er alles op maar ja als ie schoon is is het een plaatje
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
zwart en blauw zijn nog erger,beetje stof en je kunt opnieuw beginen.f.peijnenburg schreef:Goed gezien red-bill maar Ik moet jullie helaas teleurstellen dat ik niet meer foto's heb
danny gsi 666
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Jammer, maar toch superbedankt voor het zoeken!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)