DarkDaedelus' GSI
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Hier ook even de rest van de tabelletjes die ik heb uitgedraaid:
TPS = Throttle Position Sensor
TPS = Throttle Position Sensor
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Op het opel forum kreeg ik de vraag hoe je met de OpCom deze tabellen kunt maken.
In OpCom zelf krijg je via "Memory Blocks" een optie "Record". Wanneer je deze gebruikt wordt er een csv file opgeslagen.
Deze kun je vervolgens openen met Excel, maar je zult zien dat alles in 1 cel gepropt staat. Hieronder de oplossing!
Ik heb hier een word/pdf gemaakt voor de mensen die liever een pdf versie hebben.
PDF Versie!
Misschien een leuke voor het electronisch gedeelte in het technisch archief?
Hoe maak ik tabellen met een opcom?
Importeren van gegevens
In plaats van direct te openen, moeten we de gegevens even importeren in Excel. Dit gaat als volgt:
Hierna kun je op “Volgende” en op “Voltooien” klikken, of gewoon direct op “voltooien”.
OpCom klaarmaken voor grafieken:
Waar je op moet letten is dat de waardes van OpCom doorgegeven worden met een . als decimaal (bijvoorbeeld “0.01”). Om dit te kunnen gebruiken in een tabel moeten dit komma’s zijn. (Afhankelijk van landinstellingen). Om al deze gegevens in 1 keer te kunnen veranderen doen we het volgende:
Bij het venster “Zoeken en Vervangen” typ je in de eerste regel een ‘punt’ en in de tweede een ‘komma’.
(Alleen in dit voorbeeld (1 minuut) waren al 4632 waardes vervangen. Dit wil je echt niet zelf doen).
Grafiek maken in Excel
Om nu een grafiek te maken in Excel gaan we de gegevens selecteren. Dit kan een beetje vervelend zijn in het begin, maar na een paar keer wijst het voor zich.
We gaan even naar een tweede tabblad om daar de grafiek te maken:
Vervolgens weer de afbeeldingen volgen:
Nu hebben we het gebied waar de grafiek in komt al.
Vervolgens klikken we met de rechtermuisknop op het witte vlak:
Dit is even het vervelendste. Er zijn twee manieren om dit te doen. Ik zal de makkelijkste voor doen:
Wanneer je op “toevoegen” klikt, krijg je een iets kleiner scherm. In dit kleiner scherm geven we in de bovenste de naam aan. In de 2e geven we aan welke gegevens we op de horizontale balk willen, en op de onderste wat op de verticale moet komen.
Ik vul in het voorbeeld “Toerental” in als naam. In de tweede balk gaan we nu alle secondes selecteren. Klik nu op de tweede balk.
Hierna klik je onderaan op “Blad 1”
Je klikt nu op 0,01 en sleept de muis helemaal naar beneden. Als je het goed doet zie je daarna dit:
Zoals je ziet is de 3e ook mee gaan doen, maar dit is niet erg. Nu willen we aangeven waar het toerental opgehaald kan worden. Klik nu op de derde balk en maak deze even leeg met backspace. Vervolgens selecteer je het eerste toerental (engine speed) en sleep je weer helemaal naar beneden. Als het goed is zie je daarna het volgende.
Klik nu op OK en weer op OK.
Als alles goed is gedaan, heb je nu een grafiek!
Natuurlijk is dit veel te klein om echt iets op te zien, dus kunnen we deze ook wat groter trekken.
Wanneer je rechtsonderaan in een hoekje gaat staan met de cursor veranderd deze in het volgende pijltje:
Wanneer je dan klikt en sleept, zul je de grafiek groter maken. Dit is er een resultaat van:
In OpCom zelf krijg je via "Memory Blocks" een optie "Record". Wanneer je deze gebruikt wordt er een csv file opgeslagen.
Deze kun je vervolgens openen met Excel, maar je zult zien dat alles in 1 cel gepropt staat. Hieronder de oplossing!
Ik heb hier een word/pdf gemaakt voor de mensen die liever een pdf versie hebben.
PDF Versie!
Misschien een leuke voor het electronisch gedeelte in het technisch archief?
Hoe maak ik tabellen met een opcom?
Importeren van gegevens
In plaats van direct te openen, moeten we de gegevens even importeren in Excel. Dit gaat als volgt:
Hierna kun je op “Volgende” en op “Voltooien” klikken, of gewoon direct op “voltooien”.
OpCom klaarmaken voor grafieken:
Waar je op moet letten is dat de waardes van OpCom doorgegeven worden met een . als decimaal (bijvoorbeeld “0.01”). Om dit te kunnen gebruiken in een tabel moeten dit komma’s zijn. (Afhankelijk van landinstellingen). Om al deze gegevens in 1 keer te kunnen veranderen doen we het volgende:
Bij het venster “Zoeken en Vervangen” typ je in de eerste regel een ‘punt’ en in de tweede een ‘komma’.
(Alleen in dit voorbeeld (1 minuut) waren al 4632 waardes vervangen. Dit wil je echt niet zelf doen).
Grafiek maken in Excel
Om nu een grafiek te maken in Excel gaan we de gegevens selecteren. Dit kan een beetje vervelend zijn in het begin, maar na een paar keer wijst het voor zich.
We gaan even naar een tweede tabblad om daar de grafiek te maken:
Vervolgens weer de afbeeldingen volgen:
Nu hebben we het gebied waar de grafiek in komt al.
Vervolgens klikken we met de rechtermuisknop op het witte vlak:
Dit is even het vervelendste. Er zijn twee manieren om dit te doen. Ik zal de makkelijkste voor doen:
Wanneer je op “toevoegen” klikt, krijg je een iets kleiner scherm. In dit kleiner scherm geven we in de bovenste de naam aan. In de 2e geven we aan welke gegevens we op de horizontale balk willen, en op de onderste wat op de verticale moet komen.
Ik vul in het voorbeeld “Toerental” in als naam. In de tweede balk gaan we nu alle secondes selecteren. Klik nu op de tweede balk.
Hierna klik je onderaan op “Blad 1”
Je klikt nu op 0,01 en sleept de muis helemaal naar beneden. Als je het goed doet zie je daarna dit:
Zoals je ziet is de 3e ook mee gaan doen, maar dit is niet erg. Nu willen we aangeven waar het toerental opgehaald kan worden. Klik nu op de derde balk en maak deze even leeg met backspace. Vervolgens selecteer je het eerste toerental (engine speed) en sleep je weer helemaal naar beneden. Als het goed is zie je daarna het volgende.
Klik nu op OK en weer op OK.
Als alles goed is gedaan, heb je nu een grafiek!
Natuurlijk is dit veel te klein om echt iets op te zien, dus kunnen we deze ook wat groter trekken.
Wanneer je rechtsonderaan in een hoekje gaat staan met de cursor veranderd deze in het volgende pijltje:
Wanneer je dan klikt en sleept, zul je de grafiek groter maken. Dit is er een resultaat van:
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: DarkDaedelus' GSI
Ik zal hem er in zetten, thanks voor deze how to
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Graag gedaanThe Undertaker schreef:Ik zal hem er in zetten, thanks voor deze how to
Wie weet wie hem een keer nodig zal hebben
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Heuj, helaas weer pech!
Zoals bekend sloot de rubber van de krukassensor niet goed af en had ik hierdoor een lek.
Oplossing; andere O-ring erop. Klinkt simpel.
Helaas is de sensor nu weer kapot..... Hoe dat kan? Geen idee..
Dit betekend dat: de nokkenassensor zorgde voor de motorstoring, en nu de krukassensor supersnel kapot is (beide geleverd door atp). Je kan dan wel begrijpen dat ik niet erg blij was met ATP-autoteile.
Dus toch maar even een e-mail gestuurd. Zelfs op zondag nog een bericht teruggekregen! Dus dat is wel al erg netjes.
Ik hou jullie op de hoogte
Zoals bekend sloot de rubber van de krukassensor niet goed af en had ik hierdoor een lek.
Oplossing; andere O-ring erop. Klinkt simpel.
Helaas is de sensor nu weer kapot..... Hoe dat kan? Geen idee..
Dit betekend dat: de nokkenassensor zorgde voor de motorstoring, en nu de krukassensor supersnel kapot is (beide geleverd door atp). Je kan dan wel begrijpen dat ik niet erg blij was met ATP-autoteile.
Dus toch maar even een e-mail gestuurd. Zelfs op zondag nog een bericht teruggekregen! Dus dat is wel al erg netjes.
Ik hou jullie op de hoogte
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Overigens ook een leuke update, bijna vergeten!
Met het hele krukassensor verhaal kwam ook goed nieuws, ik heb namelijk van Christiaan de F1 koplampen mogen ontvangen! (helaas wel manueel maar je kan niet alles hebben de eerste keer )
Even een fotootje (motorkap is niet helemaal dicht, waren nog bezig) :
Overigens zit de grill ook niet helemaal lekker, maar waar dat door komt... geen idee..
Het lijkt op een foutief / ander voorpaneel van een MY95
Met het hele krukassensor verhaal kwam ook goed nieuws, ik heb namelijk van Christiaan de F1 koplampen mogen ontvangen! (helaas wel manueel maar je kan niet alles hebben de eerste keer )
Even een fotootje (motorkap is niet helemaal dicht, waren nog bezig) :
Overigens zit de grill ook niet helemaal lekker, maar waar dat door komt... geen idee..
Het lijkt op een foutief / ander voorpaneel van een MY95
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI - Update!
Jullie hebben me helaas erg lang kunnen volgen in het probleem-topic,
helaas een paar keer flink pech gehad;
Auto schommelt nog steeds in toeren, auto startte niet meer,
moeite met schakelen door synchroonring, Auto moeten schorsen wegen financiele redenen.
Maar; er is EINDELIJK goed nieuws!
Ik ga niet meer verder met dit blok, omdat ik dan wel geld kan uitgeven maar wie weet wat er dan vanaf komt..
De oplossing? Een ander blok!
Via RickDice heb ik een C18XE weten te reserveren die hij uit de TwoTone haalt voor zijn upgrade naar C20XE project.
Dit betekend dat ik ga wisselen van C18XE naar C18XE en de versnellingsbak kan vervangen (als ik mij niet vergis ook gewoon van F18 naar F18).
Dit lost dus 99% van mijn problemen op!
Wel nog 2 vraagjes waar ik wel nieuwsgierig naar ben:
1. Wat kon je er ook weer aan doen om het schakelen lekker strak aan te laten voelen; geloof dat het bepaalde rubbers waren?
(heb deze ergens voorbij zien komen, maar kan ze zo gauw niet vinden..)
2. Wat is jullie mening over een Short Shifter, ook wel een schakelwegverkorter. Heeft er iemand ervaring mee hier op het forum?
helaas een paar keer flink pech gehad;
Auto schommelt nog steeds in toeren, auto startte niet meer,
moeite met schakelen door synchroonring, Auto moeten schorsen wegen financiele redenen.
Maar; er is EINDELIJK goed nieuws!
Ik ga niet meer verder met dit blok, omdat ik dan wel geld kan uitgeven maar wie weet wat er dan vanaf komt..
De oplossing? Een ander blok!
Via RickDice heb ik een C18XE weten te reserveren die hij uit de TwoTone haalt voor zijn upgrade naar C20XE project.
Dit betekend dat ik ga wisselen van C18XE naar C18XE en de versnellingsbak kan vervangen (als ik mij niet vergis ook gewoon van F18 naar F18).
Dit lost dus 99% van mijn problemen op!
Wel nog 2 vraagjes waar ik wel nieuwsgierig naar ben:
1. Wat kon je er ook weer aan doen om het schakelen lekker strak aan te laten voelen; geloof dat het bepaalde rubbers waren?
(heb deze ergens voorbij zien komen, maar kan ze zo gauw niet vinden..)
2. Wat is jullie mening over een Short Shifter, ook wel een schakelwegverkorter. Heeft er iemand ervaring mee hier op het forum?
- petrolhead
- forum-gebruiker
- Berichten: 240
- Lid geworden op: 11 apr 2012 17:08
Re: DarkDaedelus' GSI
best vreemd eigenlijk, ik had daar geen probleem mee.DarkDaedelus schreef:
Overigens zit de grill ook niet helemaal lekker, maar waar dat door komt... geen idee..
Het lijkt op een foutief / ander voorpaneel van een MY95
Maar succes met de motor-ombouw, ik kom wel eens kijkje nemen lijkt me wel leuk.
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Ik zie dat ik ook al een hele tijd geen foto's meer gepost heb, vooral omdat ik lang op het probleem topic rondgewandeld heb
Bij deze een aantal foto's!
Voor PetrolHead, gezien het 'gespot' deel
Mijn Angel Eye experimentje:
Helaas zag ik er echt te weinig door; vandaar dat ik ze niet meer heb.
Vond het overigens wel erg mooi uit zien.
Bij deze een aantal foto's!
Voor PetrolHead, gezien het 'gespot' deel
Mijn Angel Eye experimentje:
Helaas zag ik er echt te weinig door; vandaar dat ik ze niet meer heb.
Vond het overigens wel erg mooi uit zien.
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Foto van het stuur wat ik nu heb (erg kleine diameter) moet dus nog vervangen worden
Genieten van het lekkere weer
Daarna even getankt, wat een lekker gevoel!
Maar helaas ging dat niet lang goed en startte de auto niet meer; net nadat ik m volgegooid had
Eerst opgehaald door Mike en Danny voor de meeting:
Hier dan ook de hulptroepen erbij (nogmaals sorry Ivo dat jullie niet op de foto staan )
Genieten van het lekkere weer
Daarna even getankt, wat een lekker gevoel!
Maar helaas ging dat niet lang goed en startte de auto niet meer; net nadat ik m volgegooid had
Eerst opgehaald door Mike en Danny voor de meeting:
Hier dan ook de hulptroepen erbij (nogmaals sorry Ivo dat jullie niet op de foto staan )
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
- petrolhead
- forum-gebruiker
- Berichten: 240
- Lid geworden op: 11 apr 2012 17:08
Re: DarkDaedelus' GSI
Goed bezig met die foto's !
Als die weer rijd gaan we eens een fotoshoot doen, broertje heeft een mooie spiegelreflex camera
Als die weer rijd gaan we eens een fotoshoot doen, broertje heeft een mooie spiegelreflex camera
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Even de meest recente update!
En dan vandaag alvast begonnen met het voorbereiden van de engine swap:
Het uitlaatspruitstuk wat aan vervanging toe is:
Even met die kont de lucht in om te kijken of we bij de uitlaat komen om deze es helemaal los te halen om deze recht te hangen:
Kont nog de lucht in en alvast begonnen met motorruimte leeghalen; ook het gat in de kofferbakklep zichtbaar door de spoiler die er ooit heeft gezeten.
Motorruimte al wat leger:
Rotzooitje achteraf
Geen zorgen, vooral water op de grond
Deel van wat er af is en wat koelvloeistof (paars?):
Inlaat Spruitstuk eraf; kabelboom los; inlaat eraf
Fotootje van hoe de auto er nu bij staat:
En dan vandaag alvast begonnen met het voorbereiden van de engine swap:
Het uitlaatspruitstuk wat aan vervanging toe is:
Even met die kont de lucht in om te kijken of we bij de uitlaat komen om deze es helemaal los te halen om deze recht te hangen:
Kont nog de lucht in en alvast begonnen met motorruimte leeghalen; ook het gat in de kofferbakklep zichtbaar door de spoiler die er ooit heeft gezeten.
Motorruimte al wat leger:
Rotzooitje achteraf
Geen zorgen, vooral water op de grond
Deel van wat er af is en wat koelvloeistof (paars?):
Inlaat Spruitstuk eraf; kabelboom los; inlaat eraf
Fotootje van hoe de auto er nu bij staat:
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Moeten we zeker doen!petrolhead schreef:Goed bezig met die foto's !
Als die weer rijd gaan we eens een fotoshoot doen, broertje heeft een mooie spiegelreflex camera
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Ik heb geen idee hoe het komt; ik hoorde Danny iets zeggen over een turbo grill, maar lijkt mij vreemd dat deze breder zou zijn..petrolhead schreef:best vreemd eigenlijk, ik had daar geen probleem mee.DarkDaedelus schreef:
Overigens zit de grill ook niet helemaal lekker, maar waar dat door komt... geen idee..
Het lijkt op een foutief / ander voorpaneel van een MY95
Maar succes met de motor-ombouw, ik kom wel eens kijkje nemen lijkt me wel leuk.
Ik heb deze in ieder geval een beetje moeten inkorten en echt 'beunhaas' vast moeten klemmen. Dus dat moet echt nog een keer fatsoenlijk gebeuren
Vooral nu ik de passende F1 lampen erin heb
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 121
- Lid geworden op: 01 jun 2013 21:22
- Auto('s): astra gsi 1.8 16v project
- Locatie: vlissingen
Re: DarkDaedelus' GSI
Kijk dat schiet al lekker op
En de motor komt zo snel mogenlijk jou kant op
En de motor komt zo snel mogenlijk jou kant op
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Te gek al komt het niet op 2 weken aan, heb nu toch mijn tentamens 2 weken
Het volgende ga ik nog eraf halen:
- Uitlaat spruitstuk (dan hebben we wat meer plaats om te manouvreren, moet deze alleen aan de onderkant los halen)
- Uitlaat zelf volledig eraf, dan kan ik ook mijn einddemper es proberen recht te hangen, want dit ziet ook niet uit en zit echt vastgeroest op de middendemper)
- Radiator eruit
- KM Teller kabel loshalen
- versnellingsbak losdraaien
Zoals ik stuurde in de PM heb ik even gekeken wat zij nog meer uit de motorruimte weggehaald hadden
Mensen die meer advies hebben wat makkelijk is nog eraf te halen; ik hoor het graag!
Het volgende ga ik nog eraf halen:
- Uitlaat spruitstuk (dan hebben we wat meer plaats om te manouvreren, moet deze alleen aan de onderkant los halen)
- Uitlaat zelf volledig eraf, dan kan ik ook mijn einddemper es proberen recht te hangen, want dit ziet ook niet uit en zit echt vastgeroest op de middendemper)
- Radiator eruit
- KM Teller kabel loshalen
- versnellingsbak losdraaien
Zoals ik stuurde in de PM heb ik even gekeken wat zij nog meer uit de motorruimte weggehaald hadden
Mensen die meer advies hebben wat makkelijk is nog eraf te halen; ik hoor het graag!
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 136
- Lid geworden op: 08 okt 2012 12:34
- Auto('s): Opel F station x17DT 559.000km 03-2014
- Locatie: Maastricht
Re: DarkDaedelus' GSI
Netjes allemaal.
Ik heb jou langere tijd geleden ook eens gespot.. Toen draaide jij de snelweg op richting Sittard/Geleen/Heerlen/Maastricht.
Ik stond toen ook voor stoplicht voor afslag richting maastricht tegen overgesteld.
Maar waar dat toen was... Geen idee meer. ( Born? )
Je keek toen wel nog.
Ik heb jou langere tijd geleden ook eens gespot.. Toen draaide jij de snelweg op richting Sittard/Geleen/Heerlen/Maastricht.
Ik stond toen ook voor stoplicht voor afslag richting maastricht tegen overgesteld.
Maar waar dat toen was... Geen idee meer. ( Born? )
Je keek toen wel nog.
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Zeker dat je me niet vergist hebt met iemand anders?astraTD schreef:Netjes allemaal.
Ik heb jou langere tijd geleden ook eens gespot.. Toen draaide jij de snelweg op richting Sittard/Geleen/Heerlen/Maastricht.
Ik stond toen ook voor stoplicht voor afslag richting maastricht tegen overgesteld.
Maar waar dat toen was... Geen idee meer. ( Born? )
Je keek toen wel nog.
Ik kom namelijk bijna nooit op de snelweg bij sittard/geleen. Moet al zeker 3/4e jaar geleden zijn
Als ik naar sittard rij (verder naar het zuiden ga ik nooit) dan is dat meestal al binnendoor :O
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 136
- Lid geworden op: 08 okt 2012 12:34
- Auto('s): Opel F station x17DT 559.000km 03-2014
- Locatie: Maastricht
Re: DarkDaedelus' GSI
mmm Zou ook kunnen.
Maar hou dan wel rekening er mee dat je een dubbelganger hebt.
Maar hou dan wel rekening er mee dat je een dubbelganger hebt.
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Dan zou ik wel eens willen weten wie dat isastraTD schreef:mmm Zou ook kunnen.
Maar hou dan wel rekening er mee dat je een dubbelganger hebt.
Zo ver ik nu weet is er 1 zwarte GSi in de buurt en die is van Mike hier uit hetzelfde dorp
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: DarkDaedelus' GSI
er zijn nog twee zwarte gsi in de buurt van geleen ,mike heeft een zwarte gsi of daniel C20xe.DarkDaedelus schreef:Dan zou ik wel eens willen weten wie dat isastraTD schreef:mmm Zou ook kunnen.
Maar hou dan wel rekening er mee dat je een dubbelganger hebt.
Zo ver ik nu weet is er 1 zwarte GSi in de buurt en die is van Mike hier uit hetzelfde dorp
wonen allebij in geleen,zijn meer zwarte gsi,s dan rode,blauwe of witte.
danny gsi 666
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Mike is toch gewoon hier uit Pey? Dus misschien dathet DanielC20XE is, zou best kunnen; ik kom daar namelijk echt bijna nooit xdastra-gsi-666 schreef:er zijn nog twee zwarte gsi in de buurt van geleen ,mike heeft een zwarte gsi of daniel C20xe.DarkDaedelus schreef:Dan zou ik wel eens willen weten wie dat isastraTD schreef:mmm Zou ook kunnen.
Maar hou dan wel rekening er mee dat je een dubbelganger hebt.
Zo ver ik nu weet is er 1 zwarte GSi in de buurt en die is van Mike hier uit hetzelfde dorp
wonen allebij in geleen,zijn meer zwarte gsi,s dan rode,blauwe of witte.
danny gsi 666
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: DarkDaedelus' GSI
Dan zou ik wel eens willen weten wie dat is
Zo ver ik nu weet is er 1 zwarte GSi in de buurt en die is van Mike hier uit hetzelfde dorp [/quote]
er zijn nog twee zwarte gsi in de buurt van geleen ,mike heeft een zwarte gsi of daniel C20xe.
wonen allebij in geleen,zijn meer zwarte gsi,s dan rode,blauwe of witte.
danny gsi 666[/quote]
Mike is toch gewoon hier uit Pey? Dus misschien dathet DanielC20XE is, zou best kunnen; ik kom daar namelijk echt bijna nooit xd[/quote]
nee is nog een mike uit geleen met een zwarte gsi,komt vaker bij MC geleen.die heeft mijn rieger grill er in zitten,
heb nu een orginele gsi grill erin en die vindt ik veel mooier dan die rieger.
danny gsi 666
Zo ver ik nu weet is er 1 zwarte GSi in de buurt en die is van Mike hier uit hetzelfde dorp [/quote]
er zijn nog twee zwarte gsi in de buurt van geleen ,mike heeft een zwarte gsi of daniel C20xe.
wonen allebij in geleen,zijn meer zwarte gsi,s dan rode,blauwe of witte.
danny gsi 666[/quote]
Mike is toch gewoon hier uit Pey? Dus misschien dathet DanielC20XE is, zou best kunnen; ik kom daar namelijk echt bijna nooit xd[/quote]
nee is nog een mike uit geleen met een zwarte gsi,komt vaker bij MC geleen.die heeft mijn rieger grill er in zitten,
heb nu een orginele gsi grill erin en die vindt ik veel mooier dan die rieger.
danny gsi 666