Pagina 2 van 6
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 16 jun 2011 19:31
door The Undertaker
Dennis_dB schreef:Als eigen baas moet je altijd hard werken. Maar als het voor je eigen is dat niet zo'n probleem vind ik zelf.
Ik weet er alles van
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 16 jun 2011 21:20
door Rellie opt werk
Het is niet alleen maar leuk en aardig, problemen die je moet oplossen, soms zit het allemaal tegen. En ik doe alles nog eens alleen dus ik moet echt alles doen, van administratie tot garantie's, bestellen van onderdelen. Ik kom in een normale week wel aan de 70 uur..
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 16 jun 2011 21:31
door Dennis_dB
Als ik mn pa zo hoor kan je beter alleen zijn dan dat je personeel hebt.
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 16 jun 2011 21:37
door gsipiloot
70uur x60euro= 4200euro dan hou je ongeveer 1680euro over in de week (40%)
dus wanneer komt die astra rwd v6 turbo-kompressor dhz twente reclamemobiel
(geintje he niels
)
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 16 jun 2011 23:28
door Trompie
Probleem is dat ie de helft van de uren maar kan schrijven!
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 17 jun 2011 21:26
door GSI Racer
is zeker hard werken ja.
heb er dikke respect voor
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 21 jun 2011 22:48
door Rellie opt werk
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 21 jun 2011 22:53
door boerbeun
Rellie opt werk schreef:
dat remt je turbo af
verder wel heel net werk geleverd.. Lijk me pens met werk die kabelboom zo intapen opnieuw
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 21 jun 2011 22:55
door The Undertaker
Mooie remmen, hoe groot zijn die pizzaschijven?
Zet je aan het denken....
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 21 jun 2011 23:30
door Rallyastra
Zijn 330mm, ik heb nog een gebruikt setje liggen eventueel van mijn eigen Astra ! Die set wat ik heb liggen bij 6 zuigerig, deze set voor de salibra zijn 8 zuigerig. Mijn Astra rijd de eerste tijd toch nog niet dus ze mogen in de verkoop.
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 21 jun 2011 23:40
door oenatje
echt mooi dat nieuwe spul
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 23 jun 2011 15:18
door Rellie opt werk
Update!
Motorblok weer in kleur
Drijfwerk weer inelkaar bouwen
ARP kopbouten er in
ARP hoofdlagerbouten
Gaten in de lagerschalen boren voor de zuigerbodemkoeling
Verstevigingsplaat passen zonder lagerkappen
Lagerkappen tot de goede hoogte laten afvlakken
Alles op moment vastgezet
Dikke stalen koppakking er tussen
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 23 jun 2011 18:08
door GSI Racer
wow, zeer vet bezig
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 24 jun 2011 22:32
door Jurgen
Mooi spul maak je altijd Niels! genot om naar te kijken!
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 25 jun 2011 12:44
door RedBill
Zow, die kleur rood is gaaf. De Jpeg compressie heeft er alleen veel moeite mee.
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 25 jun 2011 13:12
door Jerremy
Mooi project idd zeg, en die kleur van de carressorie is zeker bijzonder fraai !
Maar met diam 330 passen de velgen niet meer ? 17" ?
Uit de kluiten gewassen klauw dan. Geen 'slim-line' denk.
Ik krijg 345mm * 32 met AP-R in 'n 17" wiel weg zonder problemen
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 26 jun 2011 11:21
door opel friend forever
Rellie opt werk, wordt een beauty, hoop je eens een keer te kunnen ontmoeten.
Groetjes Peter.
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 30 jun 2011 17:46
door Roy 2.0 16v
lekker bezig Niels
tof dat je de tijd neemt voor dit soort fotos en verhalen
jan lul van een andere garage zou over de meeste dingen 3x zolang doen volgens mij
ontwerpen vanaf 0, snijden en lassen, monteren, reviseren. alsof het simpel is. '' doen we ev'n ''
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 01 jul 2011 14:05
door jazzgsi
die remklauwen + schijven man...
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 11 jul 2011 21:30
door Rellie opt werk
Update !
Motor samenbouwen
Distributie er op
Kabelboom netjes weg werken nu je er nog makkelijk bij kunt
Vlak vliegwiel met ARP boutjes
Nieuwe koppeling voor 520NM !
De tuf er weer in!
Oliekoelerhuis er op met de nieuwe aansluitingen voor de oliekoeler
Oliekoelerslangen passend maken
Aluminium buis gelast voor de aansluiting van de turbo naar de intercooler
Inlaat van de turbo maken
En zo staat het er tot nu toe bij
Kleppendeksel weer opgehaald van de coater, helaas is de kleur in het echt toch anders uitgevallen dan in het kleuren programma. Nog maar even kijken wat we daar mee doen.
De originele koelfan bleek niet meer te passen, daarom maar even een ander model er op gezet.
Gelijk de bedrading klaar gemaakt zodat ik daar niet meer bij hoef later
Nieuwe olieaanvoer van de turbo gemaakt, gelijk op de motor vastgezet met een paar slang houders
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 11 jul 2011 21:39
door oenatje
ziet er goed uit.
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 11 jul 2011 21:41
door pascal1109
Mooi werk hoor, auto zal lekker rijden straks denk.
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 11 jul 2011 21:57
door GSI Racer
geweldig man!!
even een vraagje over die distributie:
heb je daar alles van het nieuwe type op gezet?
met die plastic rollen enz.
en de vaste waterpomp, die je niet hoeft te verdraaien?
dan heb je ook de ronde distributievertanding nodig, toch?
ben wel even benieuwd, anders bouw ik mijn LET er ook naar om
en de distributiekap, kan ik daar nog de oude voor pakken, of heb ik dan een kap van een C20XE 2.8 nodig?
mvg
Maikel
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 11 jul 2011 22:01
door The Undertaker
GSI Racer schreef:geweldig man!!
even een vraagje over die distributie:
heb je daar alles van het nieuwe type op gezet?
met die plastic rollen enz.
en de vaste waterpomp, die je niet hoeft te verdraaien?
dan heb je ook de ronde distributievertanding nodig, toch?
ben wel even benieuwd, anders bouw ik mijn LET er ook naar om
en de distributiekap, kan ik daar nog de oude voor pakken, of heb ik dan een kap van een C20XE 2.8 nodig?
mvg
Maikel
Jij zit ook niet stil, is het wel?
en erg benieuwd naar de Calibra als hij klaar is en natuurlijk naar de filmpjes op de Ring van Maikel: Bwooooooop, pssssssst, bhoooooooop, pssssssst
Re: DHZ Twente work topic
Geplaatst: 11 jul 2011 22:03
door Haaye
Ziet er echt strak uit idd!!!