Pagina 2 van 2

Re: verlaging

Geplaatst: 18 nov 2010 20:25
door Bart(astra)
Ziet er zwaar belachelijk uit...

En met airride bereik je zo ook maar weinig

Re: verlaging

Geplaatst: 18 nov 2010 20:30
door The Undertaker
Bart(astra) schreef:Ziet er zwaar belachelijk uit...

En met airride bereik je zo ook maar weinig
Helemaal mee eens, met beide meningen

Re: verlaging

Geplaatst: 18 nov 2010 20:31
door oenatje
blegh ziet er niet uit

Re: verlaging

Geplaatst: 19 nov 2010 03:02
door Roy GSI
Ik snap dat iedereen zijn eigen smaak heeft. Maar dit ziet er gewoon echt totaal niet uit. Kan me ook niet voorstellen dat die mensen dat zelf wel vinden.
Moet bijna toch wel in de zin zijn van kijk eens wat ik kan betalen en kijken eens hoe groot mijn velgen zijn.
Kan me niet echt iets anders voorstellen.

Re: verlaging

Geplaatst: 19 nov 2010 07:16
door Bart(astra)
Roy GSI schreef:Ik snap dat iedereen zijn eigen smaak heeft. Maar dit ziet er gewoon echt totaal niet uit. Kan me ook niet voorstellen dat die mensen dat zelf wel vinden.
Moet bijna toch wel in de zin zijn van kijk eens wat ik kan betalen en kijken eens hoe groot mijn velgen zijn.
Kan me niet echt iets anders voorstellen.

Het is ook meer zo van "Het KAN ! "

was vroeger op de Essen motorshow ook al.
Elk jaar was de grootste te vinden velg, wel weer een maatje groter..

Re: verlaging

Geplaatst: 19 nov 2010 07:53
door oenatje
totaal overbodig van die grote velgen, rijd voor geen meter lijkt mij

Re: verlaging

Geplaatst: 19 nov 2010 18:50
door The Undertaker
Roy GSI schreef:Ik snap dat iedereen zijn eigen smaak heeft. Maar dit ziet er gewoon echt totaal niet uit. Kan me ook niet voorstellen dat die mensen dat zelf wel vinden.
Moet bijna toch wel in de zin zijn van kijk eens wat ik kan betalen en kijken eens hoe groot mijn velgen zijn.
Kan me niet echt iets anders voorstellen.
Ik denk dat het een compensatie is van dingen die te klein zijn... :lol:

Re: verlaging

Geplaatst: 22 nov 2010 17:03
door Roy GSI
Hahaha ja dat is uiteindelijk wel de meest voor de hand liggende reden.

Re: verlaging

Geplaatst: 08 dec 2010 15:49
door The Undertaker
Hoe zit het eigenlijk met de schokbrekers. Mijn GSI is 30mm verlaagd met de originele gasdrukschokbrekers. Rijd goed maar het mag wat sportiever. Nu kan ik kiezen tussen Bilstein B6 en Bilstein B8 (verkorte) schokbrekers. De veren liggen niet los dus theoretisch zouden de B6 volstaan.
Zit er verschil in "comfort" tussen gewone en verkorte schokbrekers?

Re: verlaging

Geplaatst: 09 dec 2010 21:18
door Bart(astra)
The Undertaker schreef:Hoe zit het eigenlijk met de schokbrekers. Mijn GSI is 30mm verlaagd met de originele gasdrukschokbrekers. Rijd goed maar het mag wat sportiever. Nu kan ik kiezen tussen Bilstein B6 en Bilstein B8 (verkorte) schokbrekers. De veren liggen niet los dus theoretisch zouden de B6 volstaan.
Zit er verschil in "comfort" tussen gewone en verkorte schokbrekers?
lijkt mij wel ja.
Verkort is veel sportiever (stuiteren)

Re: verlaging

Geplaatst: 09 dec 2010 22:16
door The Undertaker
Bart(astra) schreef:
The Undertaker schreef:Hoe zit het eigenlijk met de schokbrekers. Mijn GSI is 30mm verlaagd met de originele gasdrukschokbrekers. Rijd goed maar het mag wat sportiever. Nu kan ik kiezen tussen Bilstein B6 en Bilstein B8 (verkorte) schokbrekers. De veren liggen niet los dus theoretisch zouden de B6 volstaan.
Zit er verschil in "comfort" tussen gewone en verkorte schokbrekers?
lijkt mij wel ja.
Verkort is veel sportiever (stuiteren)
Toch maar eens bedenken welke ik voor mijn daily ga nemen.