Re: verlaging
Geplaatst: 18 nov 2010 20:25
Ziet er zwaar belachelijk uit...
En met airride bereik je zo ook maar weinig
En met airride bereik je zo ook maar weinig
Forum voor bezitters van en geïnteresseerden in de Opel Astra F GSi
http://astragsi.nl/forum/
Helemaal mee eens, met beide meningenBart(astra) schreef:Ziet er zwaar belachelijk uit...
En met airride bereik je zo ook maar weinig
Roy GSI schreef:Ik snap dat iedereen zijn eigen smaak heeft. Maar dit ziet er gewoon echt totaal niet uit. Kan me ook niet voorstellen dat die mensen dat zelf wel vinden.
Moet bijna toch wel in de zin zijn van kijk eens wat ik kan betalen en kijken eens hoe groot mijn velgen zijn.
Kan me niet echt iets anders voorstellen.
Ik denk dat het een compensatie is van dingen die te klein zijn...Roy GSI schreef:Ik snap dat iedereen zijn eigen smaak heeft. Maar dit ziet er gewoon echt totaal niet uit. Kan me ook niet voorstellen dat die mensen dat zelf wel vinden.
Moet bijna toch wel in de zin zijn van kijk eens wat ik kan betalen en kijken eens hoe groot mijn velgen zijn.
Kan me niet echt iets anders voorstellen.
lijkt mij wel ja.The Undertaker schreef:Hoe zit het eigenlijk met de schokbrekers. Mijn GSI is 30mm verlaagd met de originele gasdrukschokbrekers. Rijd goed maar het mag wat sportiever. Nu kan ik kiezen tussen Bilstein B6 en Bilstein B8 (verkorte) schokbrekers. De veren liggen niet los dus theoretisch zouden de B6 volstaan.
Zit er verschil in "comfort" tussen gewone en verkorte schokbrekers?
Toch maar eens bedenken welke ik voor mijn daily ga nemen.Bart(astra) schreef:lijkt mij wel ja.The Undertaker schreef:Hoe zit het eigenlijk met de schokbrekers. Mijn GSI is 30mm verlaagd met de originele gasdrukschokbrekers. Rijd goed maar het mag wat sportiever. Nu kan ik kiezen tussen Bilstein B6 en Bilstein B8 (verkorte) schokbrekers. De veren liggen niet los dus theoretisch zouden de B6 volstaan.
Zit er verschil in "comfort" tussen gewone en verkorte schokbrekers?
Verkort is veel sportiever (stuiteren)