Pagina 2 van 32

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 30 okt 2010 19:23
door The Undertaker
Ronald heb jij in je GSI al de "comfort sluiting" van beide zijruiten (het na de knop even vasthouden opent/sluit de ruit verder zelf)?

Echte comfort sluiting heeft de Astra F niet (sluit bij sluiten CV) en dat bedoel ik ook niet.

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 31 okt 2010 02:20
door oenatje
in de vectra zit het wel

in de astra niet, heb wel de kiekert liggen

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 31 okt 2010 09:54
door The Undertaker
oenatje schreef:in de vectra zit het wel

in de astra niet, heb wel de kiekert liggen
Vraag kwam doordat ik zag dat je wel de 4-standen aanjager erin hebt zitten en ik benieuwd was of dit dan ook gelijk zo was, bij de mijne is het wel zo.

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 31 okt 2010 10:03
door pascal1109
The Undertaker schreef:ik zag dat je wel de 4-standen aanjager erin hebt zitten en ik benieuwd was of dit dan ook gelijk zo was, bij de mijne is het wel zo.
MY94 Astra heeft altijd 4-standen, maar comfort-sluiting niet. Weet je toevallig hoe dit bij jou aangesloten zit dan?

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 31 okt 2010 10:32
door The Undertaker
Misschien dat dit in het "vragen over de Astra F kan" dan blijft dit topic een beetje schoon.


Ik heb wel de schema's voor je van de raambediening. Voor de duidelijkheid: ik bedoel de comfortsluiting van snel open/dicht. Niet de aansluiting op de CV.

Uit de vraagbaak:

vanaf het begin:
begin.jpg
begin.jpg (129.08 KiB) 14567 keer bekeken
Vanaf 1994-1997:
1994 tot 1997.jpg
1994 tot 1997.jpg (103.24 KiB) 14567 keer bekeken

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 31 okt 2010 11:02
door pascal1109
The Undertaker schreef:
Ik heb wel de schema's voor je van de raambediening. Voor de duidelijkheid: ik bedoel de comfortsluiting van snel open/dicht. Niet de aansluiting op de CV.
Elektrische schema's heb ik ook wel. Maar snel open en dicht? Dat raam gaat maar op 1 snelheid toch? Hooguit dat 2 seconden indrukken en helemaal open / dicht. Dat zit er wel op als je dat bedoelt.
Met comfort-sluiting bedoelen we dus dat als je de auto op volgens mij safe-lock zet en je ramen zijn nog open, dat ze automatisch sluiten ;)

Moet de schema's maar is naast die van de Vectra / Calibra leggen en een potje zoek-de-verschillen doen denk.

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 31 okt 2010 11:19
door The Undertaker
pascal1109 schreef:
The Undertaker schreef:
Ik heb wel de schema's voor je van de raambediening. Voor de duidelijkheid: ik bedoel de comfortsluiting van snel open/dicht. Niet de aansluiting op de CV.
Elektrische schema's heb ik ook wel. Maar snel open en dicht? Dat raam gaat maar op 1 snelheid toch? Hooguit dat 2 seconden indrukken en helemaal open / dicht. Dat zit er wel op als je dat bedoelt.
Met comfort-sluiting bedoelen we dus dat als je de auto op volgens mij safe-lock zet en je ramen zijn nog open, dat ze automatisch sluiten ;)

Moet de schema's maar is naast die van de Vectra / Calibra leggen en een potje zoek-de-verschillen doen denk.
We bedoelen hetzelfde: Hooguit dat 2 seconden indrukken en helemaal open / dicht.
The Undertaker schreef:Ronald heb jij in je GSI al de "comfort sluiting" van beide zijruiten (het na de knop even vasthouden opent/sluit de ruit verder zelf)?

Echte comfort sluiting heeft de Astra F niet (sluit bij sluiten CV) en dat bedoel ik ook niet.
:shutup: :shutup:


Het is weekend :mrgreen:

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 31 okt 2010 12:10
door pascal1109
The Undertaker schreef:Het is weekend :mrgreen:
Oja :shutup:
Komt door dat uur denk :mrgreen:

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 31 okt 2010 12:23
door oenatje
dat heeft mijn astra wel. knopje even vast houden en ze gaan dicht, in tussen kun je gewoon het contact uitzetten en ze gaan door totdat ze dicht zijn.

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 31 okt 2010 17:50
door Haaye
oenatje schreef:dat heeft mijn astra wel. knopje even vast houden en ze gaan dicht, in tussen kun je gewoon het contact uitzetten en ze gaan door totdat ze dicht zijn.
Dit heeft toch elke astra gsi?

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 31 okt 2010 18:00
door The Undertaker
haaye schreef:
oenatje schreef:dat heeft mijn astra wel. knopje even vast houden en ze gaan dicht, in tussen kun je gewoon het contact uitzetten en ze gaan door totdat ze dicht zijn.
Dit heeft toch elke astra gsi?
Niet voor beide portieren, de generatie van voor '94 heeft dit alleen bij de bestuurderszijde

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 31 okt 2010 22:22
door Haaye
Mooi weer wat geleerd! :D

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 01 nov 2010 16:46
door oenatje
het volgende ligt klaar om gemonteerd te worden

nog wel even blokken scoren

Afbeelding

calibra turbo remsysteem

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 01 nov 2010 17:57
door Bart(astra)
Mooie deurvanger pennetjes ! 8) :mrgreen:

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 01 nov 2010 18:31
door prs
mooie spulletjes 8)

heb je misschien nog wat duidelijkere foto's van die meters in je middenconsole?



gr. barry

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 01 nov 2010 19:00
door The Undertaker
prs schreef:mooie spulletjes 8)

heb je misschien nog wat duidelijkere foto's van die meters in je middenconsole?



gr. barry
Komen uit een Calibra, paneel heeft hij aangepast.

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 01 nov 2010 19:16
door prs
The Undertaker schreef:
prs schreef:mooie spulletjes 8)

heb je misschien nog wat duidelijkere foto's van die meters in je middenconsole?



gr. barry
Komen uit een Calibra, paneel heeft hij aangepast.

dat snap ik ook wel :wink: . ik wil alleen wat duidelijkere foto's van hoe het eruit ziet als het in de auto zit

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 01 nov 2010 19:19
door Haaye
Netjes Oenat! iedereen gaat voor de remmen upgrade! :D

Maar die centreerringen van jou lijken ook veel te groot...

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 01 nov 2010 19:21
door GSI Racer
heb jij ze nu erop zitten, Haaye?

merk je veel verschil met orginele remmerij?
ben ook van plan groter te gaan.

Misschien 308mm, voor het mooie :mrgreen:

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 01 nov 2010 19:34
door oenatje
haaye schreef:Netjes Oenat! iedereen gaat voor de remmen upgrade! :D

Maar die centreerringen van jou lijken ook veel te groot...

ze passen anders perfect hoor

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 01 nov 2010 21:41
door Haaye
oenatje schreef:
haaye schreef:Netjes Oenat! iedereen gaat voor de remmen upgrade! :D

Maar die centreerringen van jou lijken ook veel te groot...

ze passen anders perfect hoor

Oke naja misschien heb je andere schijven dan ofzo...

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 01 nov 2010 21:43
door oenatje
ik wil het gat wel even opmeten.

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 01 nov 2010 21:44
door Haaye
GSI Racer schreef:heb jij ze nu erop zitten, Haaye?

merk je veel verschil met orginele remmerij?
ben ook van plan groter te gaan.

Misschien 308mm, voor het mooie :mrgreen:
Heb ze er nog niet op.. Hoop zaterdag.. Maar heb in de goeie tijd in Pascal zijn GSi gezeten en toen lag ik met de bek op het dashboard! Dus je merkt zeker verschil! En al helemaal met stalenremleidingen!

308 is idd de shit. Maar dan passen mijn waaiers niet meer... En dat moet wel! 8)

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 01 nov 2010 21:47
door Haaye
oenatje schreef:ik wil het gat wel even opmeten.
Oke die van mij was dus 60mm net als de orginele schijven. En de buitendia van de centreering was 70mm :shock: Veel te groot dus! Binnendia van de ring was wel 56,6. Dus denk dat die ringen die eerst had voor 308mm waren.. Denk ik...

Waar heb jij de remmen vandaan dan Oenat?

Re: oenatjes projecten topic

Geplaatst: 01 nov 2010 21:51
door pascal1109
haaye schreef:heb in de goeie tijd in Pascal zijn GSi gezeten en toen lag ik met de bek op het dashboard! Dus je merkt zeker verschil! En al helemaal met stalenremleidingen!
Waar is die dan :shock:

Nee, die turbo remmerij is wel aardig idd. Hoewel ik die remkracht wel mee vond vallen, maar ja...was de girlings gewend :mrgreen: