oenatje schreef:achter je TID zit gewoon een snelheidssignaal draad.
wist je als je op je TID de 2 ronde knopjes tegelijk indrukt en eventjes vasthoud dat je TID dan reset? dan kun je ook heel eventjes digitaal zien hoe hard je rijd. werkt alleen onder de 50 km/h.
Ik ga dat straks eens uittesten, Dit maakt alles weer wat makkelijker met inbouwen van de CC.
BC komt er nog in, mis alleen nog wat sensoren, bedrading heb ik dankzij Ronald, BC heb ik liggen, diverse sensoren ook.
Of nog makkelijker in de radiostekker zit die draad ook.
Zo heb ik het destijds ook beschreven in mijn inbouwbeschrijving.
Aftakken van de ABS is zo en zo nooit een goed idee.
Koelvloeistof heb ik
Olie peil moet ik nog voor een X20XEV (ik denk dat die van een C20NE niet gaat passen)
Lampcontrole heb ik, al is een tweede systeem welkom met bedrading
ruitenvloeistof heb ik
buitentemp heb ik
brandstof en remvoeringen liggen er denk ik al standaard
Volgens mij heb ik dan alles.
lampcontrole heb ik liggen, weet alleen niet of ie met draad is
oenatje schreef:achter je TID zit gewoon een snelheidssignaal draad.
wist je als je op je TID de 2 ronde knopjes tegelijk indrukt en eventjes vasthoud dat je TID dan reset? dan kun je ook heel eventjes digitaal zien hoe hard je rijd. werkt alleen onder de 50 km/h.
Ik ga dat straks eens uittesten, Dit maakt alles weer wat makkelijker met inbouwen van de CC.
BC komt er nog in, mis alleen nog wat sensoren, bedrading heb ik dankzij Ronald, BC heb ik liggen, diverse sensoren ook.
Of nog makkelijker in de radiostekker zit die draad ook.
Zo heb ik het destijds ook beschreven in mijn inbouwbeschrijving.
Aftakken van de ABS is zo en zo nooit een goed idee.