Pagina 2 van 8
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 28 jun 2010 07:18
door Bart(astra)
ziet er goed uit !
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 28 jun 2010 08:01
door chucky66
komen die andere velgen nog terug
die vond ik persoonlijk veel dikker staan
ik denk dat jij problemen gaat krijgen met je lucht inlaat slang.
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 28 jun 2010 17:03
door prs
andere velgen komen er terug onder. maar dan wel met andere,waarschijnlijk bredere, randen.
waarom zou ik prob's krijgen met mijn luchtinlaatslang?
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 28 jun 2010 18:24
door pascal1109
prs schreef:
en nog 2 gewone foto's
Gewoon omdat het kan zeker?
Maakt niet uit, laat die foto's maar komen, is een heel mooie auto!
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 28 jun 2010 21:16
door gsipiloot
chucky66 schreef:komen die andere velgen nog terug
die vond ik persoonlijk veel dikker staan
ik denk dat jij problemen gaat krijgen met je lucht inlaat slang.
ja waarom?
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 28 jun 2010 21:37
door chucky66
omdat je bij slangen en grote flexibele stukken aan de inlaat een grote zuigende werking krijgt.
en de slang dan vacuum gaat of kan krijgen!
je zou niet de eerste zijn die daarom vermogen verlies of verkeerd afgestelde ecu krijgt
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 28 jun 2010 22:22
door prs
dat gebeurd idd. vaak bij de orginele inlaatslang. bij mij zit er een samcoslang op, dat raden ze vaak ook aan omdat deze niet zo makkelijk samen trekken
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 29 jun 2010 21:02
door chucky66
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 29 jun 2010 21:40
door gsipiloot
ahhh op zon manier!
klinkt eigenlijk ook heel erg logisch ik heb een carbon slang zou dat een beetje goed zijn
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 28 jul 2010 23:20
door prs
weer is even updaten want er zijn weer wat spulletjes aangekocht/gemonteerd
-walbro 255l/hr brandstofpomp, is inmiddels gemonteerd
-fse brandstofdruk regelaar, ook al gemonteerd
-aem wideband lambda, net binnen, zsm monteren!
-z20let injectoren-al binnen,nog even laten reinigen
-eds fase 3 computer- zit momenteel nog even in corne zijn astra.
dus hopelijk binnekort over de 300 pk grens heen
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 09 aug 2010 16:22
door prs
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 09 aug 2010 17:06
door oenatje
hij heb gewoon airco
komt de bc nog terug ergens?
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 09 aug 2010 17:19
door prs
oenatje schreef:hij heb gewoon airco
komt de bc nog terug ergens?
hij HAD gewoon airco ja
die airco schakelaar wordt een schakelaar voor mijn fan. handmatig aan te zetten(handig op de dragstrip
).
de bc komt nergens meer terug. vind er weinig nuttige info op staan
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 09 aug 2010 17:31
door RedBill
Zo'n turbo is natuurlijk wel heel vet.
Ik vind het persoonlijk wel heel erg jammer dat je de airco er niet op hebt overgezet. Heb je zo'n relatief zeldzame, maar ook nog eens erg fijne optie, laat je em vervallen. Snap ik niet hoor!
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 09 aug 2010 17:37
door oenatje
dat is idd erg jammer,
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 09 aug 2010 17:46
door Theo Gsi
Gewicht en vermogen
Maar wel fijn als je het had
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 09 aug 2010 18:12
door prs
de airco pomp was toch defect dus gelijk alles maar eruit gehaald. daarbij zijn er nog wat redenen dat ik het heb gedemonteerd:
-motor heeft in een tigra gehangen en is dus omgebouwd naar v-snaar. dus of blok weer terug bouwen naar multiriem of v-snaar airco pomp zien te bemachtigen(zeldzaam naar wat ik heb gehoord). nadeel is dan weer dat ik niks meer heb aan mijn mooie lichtgewicht alu. poelie
-intercoolerleidingen zijn erg lastig te maken icm. airco. want de airco pomp zit precies in de weg
-ik wou zoveel mogelijk ruimte onder de motorkap zodat ik lekker makkelijk kan sleutelen
- doordat ik de airco radiateur heb verwijderd, past mijn radiateur onder mijn slotplaat . en de intercooler past zonder te zagen in de bumper
-airco kost vermogen
-ik mis het niet zo heel erg
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 09 aug 2010 19:10
door oenatje
tja soms moet je keuze's maken
airco in een gsi is idd best zeldzaam
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 12 aug 2010 20:02
door gsipiloot
prs schreef:
- doordat ik de airco radiateur heb verwijderd, past mijn radiateur onder mijn slotplaat .
bij mij is er juist een airco radiateur ingekomen omdat die juist onder de slotplaat past of heb ik jou zin verkeerd begrepen
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 13 aug 2010 01:25
door prs
nou, bij een auto met airco heb je nog een extra radiateur(tbv. airco). die zit dan nog voor de normale radiateur, onder de slotplaat. door dat airco ding eruit te halen, kan je je normale radiateur naar voren zetten. ik heb ook nog een op maat gemaakte radiateur zodat mijn intercooler slangen er onderdoor kunnen
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 17 aug 2010 11:46
door BASS GSI
Erg mooi om te zien dat mijn oude astra
bij een liefhebber terecht is gekomen.
Noogy zou trouwens toendertijd alleen nog
foto's hebben gemaakt met de rh's erop
maar heb deze nooit meer gezien.
Ben zelf trouwens ook weer paar keer voor gsi geweest
kijken alleen is echt 95% echt schrot.
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 23 jan 2011 12:10
door The Undertaker
Hoe heb je die Porsche remklauwen vast gezet? Heb je hier toevallig foto's van?
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 23 jan 2011 12:54
door prs
met op maat gemaakte brackets . foto's heb ik niet
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 23 jan 2011 13:11
door The Undertaker
prs schreef:met op maat gemaakte brackets . foto's heb ik niet
OK, had al zo'n vermoeden, ben ik weer wat wijzer
Re: prs astra gsi turbo
Geplaatst: 23 jan 2011 18:50
door Erwin_dude
airco + turbo gaat bijna niet passen,
moet je haast op maat gemaakte radiateur voor je airco laten maken + slangen
ik heb bij die van mij al moeten passe en meten om de radiateur er nog is bij voor te krijgen en dan heb ik het nog niet over de slange, ik heb het er toen ook maar bij laten zitten, is mega veel werk