prs astra gsi turbo
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: prs astra gsi turbo
ziet er goed uit !
Re: prs astra gsi turbo
komen die andere velgen nog terug
die vond ik persoonlijk veel dikker staan
ik denk dat jij problemen gaat krijgen met je lucht inlaat slang.
die vond ik persoonlijk veel dikker staan
ik denk dat jij problemen gaat krijgen met je lucht inlaat slang.
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
Re: prs astra gsi turbo
andere velgen komen er terug onder. maar dan wel met andere,waarschijnlijk bredere, randen.
waarom zou ik prob's krijgen met mijn luchtinlaatslang?
waarom zou ik prob's krijgen met mijn luchtinlaatslang?
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: prs astra gsi turbo
Gewoon omdat het kan zeker?prs schreef: en nog 2 gewone foto's
Maakt niet uit, laat die foto's maar komen, is een heel mooie auto!
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
Re: prs astra gsi turbo
ja waarom?chucky66 schreef:komen die andere velgen nog terug
die vond ik persoonlijk veel dikker staan
ik denk dat jij problemen gaat krijgen met je lucht inlaat slang.
Re: prs astra gsi turbo
omdat je bij slangen en grote flexibele stukken aan de inlaat een grote zuigende werking krijgt.
en de slang dan vacuum gaat of kan krijgen!
je zou niet de eerste zijn die daarom vermogen verlies of verkeerd afgestelde ecu krijgt
en de slang dan vacuum gaat of kan krijgen!
je zou niet de eerste zijn die daarom vermogen verlies of verkeerd afgestelde ecu krijgt
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
Re: prs astra gsi turbo
dat gebeurd idd. vaak bij de orginele inlaatslang. bij mij zit er een samcoslang op, dat raden ze vaak ook aan omdat deze niet zo makkelijk samen trekken
Re: prs astra gsi turbo
maar doen het stiekem wel
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
Re: prs astra gsi turbo
ahhh op zon manier!
klinkt eigenlijk ook heel erg logisch ik heb een carbon slang zou dat een beetje goed zijn
klinkt eigenlijk ook heel erg logisch ik heb een carbon slang zou dat een beetje goed zijn
Re: prs astra gsi turbo
weer is even updaten want er zijn weer wat spulletjes aangekocht/gemonteerd
-walbro 255l/hr brandstofpomp, is inmiddels gemonteerd
-fse brandstofdruk regelaar, ook al gemonteerd
-aem wideband lambda, net binnen, zsm monteren!
-z20let injectoren-al binnen,nog even laten reinigen
-eds fase 3 computer- zit momenteel nog even in corne zijn astra.
dus hopelijk binnekort over de 300 pk grens heen
-walbro 255l/hr brandstofpomp, is inmiddels gemonteerd
-fse brandstofdruk regelaar, ook al gemonteerd
-aem wideband lambda, net binnen, zsm monteren!
-z20let injectoren-al binnen,nog even laten reinigen
-eds fase 3 computer- zit momenteel nog even in corne zijn astra.
dus hopelijk binnekort over de 300 pk grens heen
Re: prs astra gsi turbo
van de week bij conrad een meterhoudertje besteld:
houdertje is eigenlijk bedoelt voor in de radio uitsparing en koste maar liefst 5 euro
vandaag maar is ingebouwd op de plek waar normaal de bc zit
ook gelijk maar even mijn electrisch dakraam motortje ingebouwd, ben ik eindelijk van die hendel af
thnx@ matt voor het kapje en neetmans voor het motortje
een tijdje geleden ook mijn versnellingpook vervangen door 1 met 6 bakplaatje ipv. 5 . wederom thnx @ neetmans
volgende projectje word een cali turbo luchtfilterbak pas maken
houdertje is eigenlijk bedoelt voor in de radio uitsparing en koste maar liefst 5 euro
vandaag maar is ingebouwd op de plek waar normaal de bc zit
ook gelijk maar even mijn electrisch dakraam motortje ingebouwd, ben ik eindelijk van die hendel af
thnx@ matt voor het kapje en neetmans voor het motortje
een tijdje geleden ook mijn versnellingpook vervangen door 1 met 6 bakplaatje ipv. 5 . wederom thnx @ neetmans
volgende projectje word een cali turbo luchtfilterbak pas maken
Re: prs astra gsi turbo
hij heb gewoon airco
komt de bc nog terug ergens?
komt de bc nog terug ergens?
Re: prs astra gsi turbo
oenatje schreef:hij heb gewoon airco
komt de bc nog terug ergens?
hij HAD gewoon airco ja die airco schakelaar wordt een schakelaar voor mijn fan. handmatig aan te zetten(handig op de dragstrip ).
de bc komt nergens meer terug. vind er weinig nuttige info op staan
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: prs astra gsi turbo
Zo'n turbo is natuurlijk wel heel vet.
Ik vind het persoonlijk wel heel erg jammer dat je de airco er niet op hebt overgezet. Heb je zo'n relatief zeldzame, maar ook nog eens erg fijne optie, laat je em vervallen. Snap ik niet hoor!
Ik vind het persoonlijk wel heel erg jammer dat je de airco er niet op hebt overgezet. Heb je zo'n relatief zeldzame, maar ook nog eens erg fijne optie, laat je em vervallen. Snap ik niet hoor!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Re: prs astra gsi turbo
dat is idd erg jammer,
- Theo Gsi
- forum-gebruiker
- Berichten: 2572
- Lid geworden op: 01 mar 2007 22:45
- Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
- Locatie: Best
Re: prs astra gsi turbo
Gewicht en vermogen
Maar wel fijn als je het had
Maar wel fijn als je het had
Die Kraft der Zwei Liter
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Re: prs astra gsi turbo
de airco pomp was toch defect dus gelijk alles maar eruit gehaald. daarbij zijn er nog wat redenen dat ik het heb gedemonteerd:
-motor heeft in een tigra gehangen en is dus omgebouwd naar v-snaar. dus of blok weer terug bouwen naar multiriem of v-snaar airco pomp zien te bemachtigen(zeldzaam naar wat ik heb gehoord). nadeel is dan weer dat ik niks meer heb aan mijn mooie lichtgewicht alu. poelie
-intercoolerleidingen zijn erg lastig te maken icm. airco. want de airco pomp zit precies in de weg
-ik wou zoveel mogelijk ruimte onder de motorkap zodat ik lekker makkelijk kan sleutelen
- doordat ik de airco radiateur heb verwijderd, past mijn radiateur onder mijn slotplaat . en de intercooler past zonder te zagen in de bumper
-airco kost vermogen
-ik mis het niet zo heel erg
-motor heeft in een tigra gehangen en is dus omgebouwd naar v-snaar. dus of blok weer terug bouwen naar multiriem of v-snaar airco pomp zien te bemachtigen(zeldzaam naar wat ik heb gehoord). nadeel is dan weer dat ik niks meer heb aan mijn mooie lichtgewicht alu. poelie
-intercoolerleidingen zijn erg lastig te maken icm. airco. want de airco pomp zit precies in de weg
-ik wou zoveel mogelijk ruimte onder de motorkap zodat ik lekker makkelijk kan sleutelen
- doordat ik de airco radiateur heb verwijderd, past mijn radiateur onder mijn slotplaat . en de intercooler past zonder te zagen in de bumper
-airco kost vermogen
-ik mis het niet zo heel erg
Re: prs astra gsi turbo
tja soms moet je keuze's maken
airco in een gsi is idd best zeldzaam
airco in een gsi is idd best zeldzaam
Re: prs astra gsi turbo
bij mij is er juist een airco radiateur ingekomen omdat die juist onder de slotplaat past of heb ik jou zin verkeerd begrepenprs schreef: - doordat ik de airco radiateur heb verwijderd, past mijn radiateur onder mijn slotplaat .
Re: prs astra gsi turbo
nou, bij een auto met airco heb je nog een extra radiateur(tbv. airco). die zit dan nog voor de normale radiateur, onder de slotplaat. door dat airco ding eruit te halen, kan je je normale radiateur naar voren zetten. ik heb ook nog een op maat gemaakte radiateur zodat mijn intercooler slangen er onderdoor kunnen
Re: prs astra gsi turbo
Erg mooi om te zien dat mijn oude astra
bij een liefhebber terecht is gekomen.
Noogy zou trouwens toendertijd alleen nog
foto's hebben gemaakt met de rh's erop
maar heb deze nooit meer gezien.
Ben zelf trouwens ook weer paar keer voor gsi geweest
kijken alleen is echt 95% echt schrot.
bij een liefhebber terecht is gekomen.
Noogy zou trouwens toendertijd alleen nog
foto's hebben gemaakt met de rh's erop
maar heb deze nooit meer gezien.
Ben zelf trouwens ook weer paar keer voor gsi geweest
kijken alleen is echt 95% echt schrot.
Als je naast je schoenen loopt, krijg je vieze sokken...
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: prs astra gsi turbo
Hoe heb je die Porsche remklauwen vast gezet? Heb je hier toevallig foto's van?
Re: prs astra gsi turbo
met op maat gemaakte brackets . foto's heb ik niet
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: prs astra gsi turbo
OK, had al zo'n vermoeden, ben ik weer wat wijzerprs schreef:met op maat gemaakte brackets . foto's heb ik niet
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
Re: prs astra gsi turbo
airco + turbo gaat bijna niet passen,
moet je haast op maat gemaakte radiateur voor je airco laten maken + slangen
ik heb bij die van mij al moeten passe en meten om de radiateur er nog is bij voor te krijgen en dan heb ik het nog niet over de slange, ik heb het er toen ook maar bij laten zitten, is mega veel werk
moet je haast op maat gemaakte radiateur voor je airco laten maken + slangen
ik heb bij die van mij al moeten passe en meten om de radiateur er nog is bij voor te krijgen en dan heb ik het nog niet over de slange, ik heb het er toen ook maar bij laten zitten, is mega veel werk
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam