Wie kan mij helpen problemen met folie plakken
- Sander 16V
- forum-gebruiker
Re: Wie kan mij helpen problemen met folie plakken
den haag is zeker te ver voor je?? Anders marktplaats staan er meestal ook wel diverse op
Is niet echt om de hoek. Maar ik zie idd op marktplaats wel wat staan! Ik ben het ook niet snel van plan om te doen hoor. Meer een beetje info inwinnen.Sander 16V schreef:den haag is zeker te ver voor je?? Anders marktplaats staan er meestal ook wel diverse op
Is het zo dat die profesionele bedrijfjes je ramen eruit halen of plakken ze de folie gewoon op de buitenkant. ( gaat natuurlijk om de achteruiten en achter-zij ruiten)??
Astra GSI C20XE
halen ze eruit wat die een goede doet het waarschijnlijk zonder het erop te strijken maar erop laten vallen en er op vast blazen
astra heeft te lang geduurt
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
ik weet wel dat ze hier eerst ongeveer het model op maat snijden, dan aan de binnenkant erin plakken en de randjes perfect mooi afsnijden zodat je er niks van ziet.
hoe ze het doen.. geen idee..
ik heb het zelf ook geprobeerd, KUTwerk
heb je hem eindelijk goed.. vouwt ie weer dubbel, trek je em van elkaar af.. kan je em weg gooien
ik probeer het nooit weer
hoe ze het doen.. geen idee..
ik heb het zelf ook geprobeerd, KUTwerk
heb je hem eindelijk goed.. vouwt ie weer dubbel, trek je em van elkaar af.. kan je em weg gooien
ik probeer het nooit weer
- Sander 16V
- forum-gebruiker
is idd een tering werk. Ga binnenkort naar iemand toe die het voor weinig maar toch genoeg doe. ga eens kijken hoe hij het doe en miss dat ik het dan ooit weer eens zelf doe.
heeft hij ook een website?some1_eddy schreef:óftewel meer kwijt aan verzendkosten dan aan benzinekosten
als iemand wel wil dat ik regel dat de ramen proff geblindeerd worden moet je het maar even zeggen,
oja.. je kan bij hem ook ALLE stickers krijgen die je maar wilt hebben, eigen ontwerp kan ook.
voor mijn achter raam sticker heb ik 30 euro betaald, en NIEMAND heeft em!
Opel Astra OPC Z20LEH
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
http://www.signcentrum.com
als je er informeerd even zeggen dat je er via mij aankomt
als je er informeerd even zeggen dat je er via mij aankomt