Pagina 2 van 3
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 05 jan 2010 00:47
door Raymond-oud
gurdi schreef:uhmm.
ik heb het met de stekkers die erbij zitten. geeft geen problemen maar
weet je zeker dat je het in de lamp goed hebt aangesloten.
die relais zitten er dnek ik om meer stroom te pakken want volgens mij schakelen ze met het normale signaal het stroomverkeer tussen accu en lamp rechtstreek(wel met zekering) dus niet met het stroom van de schakelaar.
dit hebben ze waarschijnlijk gedaan omdat je nu met grootlicht zowel een h1 lamp als een h7 lamp aan hebt ipv 1x een h4 lamp. dus meer vermogen, weerstand, ampere , grotere zekering, doorbrandende bvedrading in het ergste geval.
dan klopt het volgens mij niet bij jou gurdi
h1 zal wel voor dimlicht zijn
en h7 voor grootlicht
maar die branden toch niet gelijk?
ja ken die lampen zo niet maar dit kwam in mij op
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 05 jan 2010 08:09
door gurdi
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 05 jan 2010 08:40
door Raymond-oud
oke ja ben niet zo van die lampen
wat wel weer leuk vind zijn die morette lampen maar heb nog geen oplossing voor de knipperlichten
daar moet ik een keer wat bij zoeken in het zelfde model
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 05 jan 2010 08:45
door gurdi
knutselen
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 05 jan 2010 16:52
door GSI Racer
De stekkertjes zitten zeker weten goed aangesloten.
Je kunt er zowiezo niet veel fout bij doen omdat de stekkers maar een op een passen.
De stekkertjes naar de lamp heb ik al eens verwisseld, zonder resultaat.
Komende weekend gaat die kabelboom er uit en komt het gewoon op de orginele boom;)
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 05 jan 2010 16:55
door GSI Racer
@ Gurdi,
Kun je me niet een foto maken van de draden die op de lampen zitten??
Gr Maikel
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 05 jan 2010 17:40
door gurdi
hoe bedoel je?
maak eens een voorbeeld hoe je de foto's wil hebbe van je eigen stekkers, dan kan ik gelijk vergelijken.
ik moet eerst alles loshalen om bij de stekkers te kunne.
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 05 jan 2010 17:54
door EKadett
leuke knipperlichten heb jij gurdi
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 05 jan 2010 18:19
door GSI Racer
gurdi schreef:hoe bedoel je?
maak eens een voorbeeld hoe je de foto's wil hebbe van je eigen stekkers, dan kan ik gelijk vergelijken.
ik moet eerst alles loshalen om bij de stekkers te kunne.
zal morgen even foto's voor je maken;)
t is nu wat donker
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 06 jan 2010 08:12
door gurdi
EKadett schreef:leuke knipperlichten heb jij gurdi
tnx zijn gewoon normaal van fk's
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 08 jan 2010 18:33
door GSI Racer
mijn excuses dat ik nog geen foto's geplaatst heb
K heb dr gewoon geen tijd voor gehad.
Ik had nog een vraagje over het aansluiten.
Kun je de ringen van het stadslicht ook gewoon op de orginele kabelboom solderen, net zoals het dimlicht/groot licht.
In de ringen zitten namelijk ledjes.
Gr Maikel
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 08 jan 2010 18:37
door gurdi
zitten steeklampjes in
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 09 jan 2010 16:45
door GSI Racer
Oh okey! dan lukt het me wel.
Thanks
Maikel
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 12 jan 2010 12:29
door GSI Racer
Probleem is opgelost!
Koplampen gewoon, zoals gezegt, op de orginele bedrading aangesloten.
Lampen branden nu op de manier hoe het hoort, dashboard lampje van grootlicht is nu uit.
Bedankt voor jullie hulp!
Maikel
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 12 jan 2010 14:36
door gurdi
als je nu grootlicht aanzet branden ze dan alle twee?
anders heb je bij grot licht erg weinig licht lijkt me,
het zit dan wel wat hoger. gister heb ik de lampen op gelijke hoogte afgesteld, weet niet hoe ik zonder apparatuur de hoogte op de juiste hoogt afmoetstellen..
maar dan zie ik dat groot licht niet heel veel licht is.
zal wel eens foto's maken vanvond als ik mijn veerpootbrug ga monteren.
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 12 jan 2010 14:57
door GSI Racer
Als ik groot licht aan zet gaan de dimlichten uit.
als ik doe seinen met groot licht niet.
Volgens mijn collega zou dit normaal zijn, omdat je nu 2 lampen hebt i.p.v 1 (H4).
Dit kun je op een of andere manier wel oplossen. Ik durf alleen niet te zeggen hoe.
De koplampen kun je op het oog afstellen door tegen een muur te schijnen. Met behulp van een koplamp-afstel-apparaat krijg je het natuurlijk 100% goed.
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 12 jan 2010 14:59
door GSI Racer
qua lichtopbrengst bij grootlicht zou ik eens over een donkere weg moeten rijden, volgens mij heb ik wel voldoende lichtopbrengst ermee!
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 12 jan 2010 18:17
door gurdi
ja precies maar hoe weet ik op een muur hoe hoog ze moeten staan.
heb het maar op de gok gedaan. zo maar eesn aan de slag zal eens weer wat foto's maken
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 12 jan 2010 20:14
door GSI Racer
Volgens mij was daar vanaf de grond een bepaalde afstand voor, maar dat zou je eens moeten vragen hiero op het forum.
en anders even langs de garage gaan
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 12 jan 2010 20:40
door gurdi
doe ik de 22ste dan mag ik van rdw tijdens mijn schorsing naar de apk
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 12 jan 2010 20:49
door Roy 2.0 16v
GSI Racer schreef:Als ik groot licht aan zet gaan de dimlichten uit.
als ik doe seinen met groot licht niet.
Volgens mijn collega zou dit normaal zijn, omdat je nu 2 lampen hebt i.p.v 1 (H4).
Dit kun je op een of andere manier wel oplossen. Ik durf alleen niet te zeggen hoe.
zo zit het bij mij ook hoor met grootlicht, is toch prima ?
buiten dat, groot licht gebruik ik toch nooit. hoogstens soms even seinen
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 12 jan 2010 21:00
door gurdi
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 12 jan 2010 21:43
door Roy 2.0 16v
volgens mij staat je dimlicht nog te hoog afgesteld
op de foto, best wel grote afstand en vrij hoog nog licht
ik kan me vergissen hoor, maar denk dat t te hoog is
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 12 jan 2010 21:53
door GSI Racer
Volgens mij is dat indd. een beetje te hoog
Dat merk je wel als je tegenliggers beginnen te seinen
Re: Angel Eyes
Geplaatst: 12 jan 2010 21:55
door Roy 2.0 16v
tegenliggende vliegtuigen bedoel je