ik heb het met de stekkers die erbij zitten. geeft geen problemen maar
weet je zeker dat je het in de lamp goed hebt aangesloten.
die relais zitten er dnek ik om meer stroom te pakken want volgens mij schakelen ze met het normale signaal het stroomverkeer tussen accu en lamp rechtstreek(wel met zekering) dus niet met het stroom van de schakelaar.
dit hebben ze waarschijnlijk gedaan omdat je nu met grootlicht zowel een h1 lamp als een h7 lamp aan hebt ipv 1x een h4 lamp. dus meer vermogen, weerstand, ampere , grotere zekering, doorbrandende bvedrading in het ergste geval.
dan klopt het volgens mij niet bij jou gurdi
h1 zal wel voor dimlicht zijn
en h7 voor grootlicht
maar die branden toch niet gelijk?
jawel hoor. dimlicht brand altijd. en grootlicht komt erbij, als je het gewone lichtbeeld hebt dan komt er een mooi vierkantje bovenop te staan. met grootlicht.
en misschien zijn daarom de relais ertussen ook wel
oke ja ben niet zo van die lampen
wat wel weer leuk vind zijn die morette lampen maar heb nog geen oplossing voor de knipperlichten
daar moet ik een keer wat bij zoeken in het zelfde model
De stekkertjes zitten zeker weten goed aangesloten.
Je kunt er zowiezo niet veel fout bij doen omdat de stekkers maar een op een passen.
De stekkertjes naar de lamp heb ik al eens verwisseld, zonder resultaat.
Komende weekend gaat die kabelboom er uit en komt het gewoon op de orginele boom;)
mijn excuses dat ik nog geen foto's geplaatst heb
K heb dr gewoon geen tijd voor gehad.
Ik had nog een vraagje over het aansluiten.
Kun je de ringen van het stadslicht ook gewoon op de orginele kabelboom solderen, net zoals het dimlicht/groot licht.
In de ringen zitten namelijk ledjes.
als je nu grootlicht aanzet branden ze dan alle twee?
anders heb je bij grot licht erg weinig licht lijkt me,
het zit dan wel wat hoger. gister heb ik de lampen op gelijke hoogte afgesteld, weet niet hoe ik zonder apparatuur de hoogte op de juiste hoogt afmoetstellen..
maar dan zie ik dat groot licht niet heel veel licht is.
zal wel eens foto's maken vanvond als ik mijn veerpootbrug ga monteren.
Als ik groot licht aan zet gaan de dimlichten uit.
als ik doe seinen met groot licht niet.
Volgens mijn collega zou dit normaal zijn, omdat je nu 2 lampen hebt i.p.v 1 (H4).
Dit kun je op een of andere manier wel oplossen. Ik durf alleen niet te zeggen hoe.
De koplampen kun je op het oog afstellen door tegen een muur te schijnen. Met behulp van een koplamp-afstel-apparaat krijg je het natuurlijk 100% goed.
ja precies maar hoe weet ik op een muur hoe hoog ze moeten staan.
heb het maar op de gok gedaan. zo maar eesn aan de slag zal eens weer wat foto's maken
Volgens mij was daar vanaf de grond een bepaalde afstand voor, maar dat zou je eens moeten vragen hiero op het forum.
en anders even langs de garage gaan