Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Haaye
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2692
Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
Locatie: Wâlterswâld

Re: Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Bericht door Haaye »

Syl-Astra schreef:Wel vaag dat je geen folder heb ontvangen ivm inname van je rijbewijs!!
Dat is wat je altijd wel ziet op de welbekende tv programma's

vond dit nog :
http://www.flitsservice.nl/juridisch/ht ... _50-69.htm

Ja vind ik ook vaag, bedankt voor de link!
Heb het allemaal even goed door gelezen.. En als ik mazzel heb kan het meevallen...
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10361
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Bericht door oenatje »

haaye schreef:
oenatje schreef:
haaye schreef:Naja zoiets zat ik zelf ook te denken ja..

En vluchten als ze je kenteken hebben is opzich nog wel mogelijk hoor.
dat je uberhaupt daar aan denkt...

vluchten... dat vind ik niet slim.

Tja.. zo lang ik er alleen aan denk.. :D
Zou het toch niet durfen hoor.. :wink:
ow o kee, dacht al :lol:
hij zal toch wel wijzer zijn.

succes met het verloop
Haaye
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2692
Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
Locatie: Wâlterswâld

Re: Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Bericht door Haaye »

Haha ja zo dom ben ik nog net niet :wink:

Maar bedankt Oenatje! :D
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
Gebruikersavatar
marklukassen
forum-gebruiker
Berichten: 388
Lid geworden op: 04 mar 2009 19:57
Locatie: Gelderland / 's-Heerenberg
Contacteer:

Re: Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Bericht door marklukassen »

Balen.. Als je zelf maar weet wat je doet ;) en als je dan gepakt wordt is het eigen schuld. Paar weken terug bij wegmisbruikers is er ook een motorrijder vandoor gedaan. Hij deed eerst een powerwheelie en ging er toen vandoor met 300+.
Politie had geen kans. Motor had geen kenteken. Wel grappig om te zien :P
''Me and my car may not look like much.. But we are pro at pretending to be ninja's!''
Gebruikersavatar
vizier
forum-gebruiker
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13 nov 2006 00:19
Locatie: Twente

Re: Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Bericht door vizier »

en een week later was er ook zo'n soort verhaal, ging er ook 1 vandoor. alleen had die motor wel een kenteken

en die gast werd dus thuis opgewacht :spam:
Life is a Game -> Enjoy :)

Astra GSi 3.2V6

VFR 800fi (800ccV4)
Gebruikersavatar
marklukassen
forum-gebruiker
Berichten: 388
Lid geworden op: 04 mar 2009 19:57
Locatie: Gelderland / 's-Heerenberg
Contacteer:

Re: Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Bericht door marklukassen »

Ja klopt! Die rode :P Hij kwam bij zijn huis aan en zag de motoragent, hij wou rechts omkeert maken en er vandoor gaan maar daar stond de surveillantenwagen :D
''Me and my car may not look like much.. But we are pro at pretending to be ninja's!''
Gebruikersavatar
Blue Vectra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1091
Lid geworden op: 16 mei 2004 07:25
Locatie: lelystad

Re: Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Bericht door Blue Vectra »

tja... klote voor je, maar eigen schuld....

en wat betreft je roze papiertje die ben je een paar maanden kwijt, omdat het je 2de x is in 2 jaar tijd.

nou... iig suc6
Gebruikersavatar
vizier
forum-gebruiker
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13 nov 2006 00:19
Locatie: Twente

Re: Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Bericht door vizier »

hij leeft nog :mrgreen:
Life is a Game -> Enjoy :)

Astra GSi 3.2V6

VFR 800fi (800ccV4)
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10361
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Bericht door oenatje »

sjaak :worship:
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Re: Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Bericht door Sounddragon »

De ouwe dwazen zijn hier toch niet weg te slaan, ze worden alleen wat rustiger :lurk:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Re: Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Bericht door gsipiloot »

laatste week van de bouwvak vakantie ben ik ook mn rijbewijs kwijtgeraakt 70km/h te hard bij wegwerkzaamheden

woensdag kwijt en dinsdags erna weer terug

de hoogte van de boete wordt bepaald door de officier van justitie en die gaat in de computer neuzen naar jou verleden en aan de hand daarvan bepaald hij de hoogte van jou boete

en t is bij mij dus halfweg augustus gebeurd en ik heb 2 weken geleden pas de boete binnen gehad!

en ja de boete was toren hoog en nee ik ga nie zeggen hoeveel het is iig een hele hoop geld gewoon weg geflikkert!

als t 30graden is rijden die homo's wel rond maar met kutweer zie je ze nog nie misschien!! ik zie zoveel wegpiraten op de weg en ik rij 1x asociaal te hard en ik wordt meteen opgeschreven als ze al die natte kranten maar eens van de weg aftrekken en al die ouwe stukken wrakhout die zijn levensgevaarlijk in t verkeer!!
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Re: Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Bericht door Sounddragon »

Nie mauwe; 70 te hard bij wegwerkzaamheden is ronduit Überasociaal, en daar mogen ze hem een half jaar voor houden wmb :evil:
Types die dat doen moeten ze voor de lol eens een dagje in een oranje pakkie in zo'n afgezet deel laten werken, kan je eens kijken hoe dat voelt :?

En je reed 'ook eens een keertje te hard' ?? geloof je het zelf ??

Reet branden--> blaren zitten.. en ja dat zijn blaren van dik 1000€ ja.. en terecht.. sorry hoor.. :roll:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Theo Gsi
forum-gebruiker
Berichten: 2572
Lid geworden op: 01 mar 2007 22:45
Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
Locatie: Best

Re: Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Bericht door Theo Gsi »

Tja ik heb ook geen medelijden met die mensen die er over klagen enz.
Het is gewoon echt je eigenschuld...
Die Kraft der Zwei Liter


Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Gebruikersavatar
gsipiloot
forum-gebruiker
Berichten: 1630
Lid geworden op: 20 dec 2006 23:27
Locatie: geffen

Re: Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Bericht door gsipiloot »

Sounddragon schreef:Nie mauwe; 70 te hard bij wegwerkzaamheden is ronduit Überasociaal, en daar mogen ze hem een half jaar voor houden wmb :evil:
Types die dat doen moeten ze voor de lol eens een dagje in een oranje pakkie in zo'n afgezet deel laten werken, kan je eens kijken hoe dat voelt :?

En je reed 'ook eens een keertje te hard' ?? geloof je het zelf ??

Reet branden--> blaren zitten.. en ja dat zijn blaren van dik 1000€ ja.. en terecht.. sorry hoor.. :roll:
ja de weg omgeleid en de snelheid verlaagd maar iemand daar aan t werk... nee echt niet! wat denk je dat ik met mach 2 langs die wegwerker vlieg??

nee op dat stuk zie ik nooooooit politie en als t dan 30 graden is en er heel weinig verkeer is dan gaan ze wel rondrijden ja!
en ik denk dat jij wel mee kan praten over wegpiraten jij zat op zon grote kraan toch? dan zul je dagelijks genoeg natte kranten op de weg zien laat ze die maar van de weg halen
als ik dan gas geef op een stuk waar zowat niks te doen is dan pakken ze me dat steekt
en dan helemaal als je dagelijks over dat stukkie weg komt en je dan maar aan de snelheid gaat houden en dan komen ze je rechts en links voorbij gevlogen dag na dag maar politiecontrole ho maar!

en nog iets jij ging met 218 over de dijk liggen vlammen..... jij bent net zo hielig als ik met t verschil dat ik politie tegen ben gekomen en jij niet
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Re: Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Bericht door Sounddragon »

gsipiloot schreef:
Sounddragon schreef:Nie mauwe; 70 te hard bij wegwerkzaamheden is ronduit Überasociaal, en daar mogen ze hem een half jaar voor houden wmb :evil:
Types die dat doen moeten ze voor de lol eens een dagje in een oranje pakkie in zo'n afgezet deel laten werken, kan je eens kijken hoe dat voelt :?

En je reed 'ook eens een keertje te hard' ?? geloof je het zelf ??

Reet branden--> blaren zitten.. en ja dat zijn blaren van dik 1000€ ja.. en terecht.. sorry hoor.. :roll:
ja de weg omgeleid en de snelheid verlaagd maar iemand daar aan t werk... nee echt niet! wat denk je dat ik met mach 2 langs die wegwerker vlieg??

nee op dat stuk zie ik nooooooit politie en als t dan 30 graden is en er heel weinig verkeer is dan gaan ze wel rondrijden ja!
en ik denk dat jij wel mee kan praten over wegpiraten jij zat op zon grote kraan toch? dan zul je dagelijks genoeg natte kranten op de weg zien laat ze die maar van de weg halen
als ik dan gas geef op een stuk waar zowat niks te doen is dan pakken ze me dat steekt
en dan helemaal als je dagelijks over dat stukkie weg komt en je dan maar aan de snelheid gaat houden en dan komen ze je rechts en links voorbij gevlogen dag na dag maar politiecontrole ho maar!

en nog iets jij ging met 218 over de dijk liggen vlammen..... jij bent net zo hielig als ik met t verschil dat ik politie tegen ben gekomen en jij niet

Wegpiraten zie ik inderdaad genoeg, maar dat is meestal op een veilig stuk weg, en een botsing van een voertuig met een voertuig valt meestal wel redelijk mee.. een ongeval met een voertuig en een mensje loopt meestal iets minder af, en dan is het in 90% van de gevallen ook nog zo dat die mensjes die je platrijdt ook verkeersdeelnemer zijn, en bezig zijn met het overige verkeer..
Die mensen die binnen die wegafzetting zouden kunnen WERKEN AAN JÓUW WEG/VEILIGHEID/COMFORT, zijn compleet kansloos als een automobilist zich vergist, en dáárom is die snelheid daar lager, en tevens ook vanwege de geluidsdruk.. je wordt doodmoe (letterlijk) van werken in teveel herrie.. gun die mensen een fatsoenlijke werkomgeving en haal je poot even van het gas; zó veel gevraagd is dat toch niet ???

En ja, ik rijd vaak hard over dat stukkie dijk, maar dat is over de volledige kilometer waar ik dat doe van begin tot eind overzichtelijk, absoluut geen enkel vergelijk met een situatie waarin wegen en afzettingen dagelijks veranderen en waar mensen werken. :?
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Haaye
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2692
Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
Locatie: Wâlterswâld

Re: Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Bericht door Haaye »

Blue Vectra schreef:tja... klote voor je, maar eigen schuld....

en wat betreft je roze papiertje die ben je een paar maanden kwijt, omdat het je 2de x is in 2 jaar tijd.

nou... iig suc6
Het was trouwens niet binnen 2 jaar.
Maar net erbuiten.. Gelukkig..
Volgende week moet ik voorkomen.
Heb bewijs dat iik het nodig heb voor ,ijn werk, een brief van een luitenant van de luchtmacht.
Hoop dat dat een beetje helpt..

Ben benieuwd.

Oww ja en we rijden allemaal wel een (asociaal) te hard toch?
70 te hard bij wegwerkzaamheden is wel erg veel. Maar ik begrijp het ook wel. Vaak zijn ze daar niet eens meer bezig. Dan kun je best wat harder rijden.

En we hebben allemaal een GSI dus neem ik aan dat we allemaal wel van sportief rijden houden.

Alleenn kan dat helaas bijna nergens meer...
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
Gebruikersavatar
Blue Vectra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1091
Lid geworden op: 16 mei 2004 07:25
Locatie: lelystad

Re: Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Bericht door Blue Vectra »

haaye schreef:
Oww ja en we rijden allemaal wel een (asociaal) te hard toch?
70 te hard bij wegwerkzaamheden is wel erg veel. Maar ik begrijp het ook wel. Vaak zijn ze daar niet eens meer bezig. Dan kun je best wat harder rijden.

En we hebben allemaal een GSI dus neem ik aan dat we allemaal wel van sportief rijden houden.

Alleenn kan dat helaas bijna nergens meer...
nou bij wegwerkzaamheden rij ik altijd mits ik ze zie staan (wegwerkers dan) zo'n 10 km tehard, vind het idd belachelijk
dat ze over een traject van +/- een km of 2 de mensen 70 laten rijden terwijl ze niet eens aan het werk zijn.
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Re: Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Bericht door Sounddragon »

Ga er maar eens een dagje staan :roll:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10460
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Bericht door Bart(astra) »

Sounddragon schreef:Ga er maar eens een dagje staan :roll:
Vind ik ook !

Allemaal rijden we wel eens te hard, maar bij wegwerkzaamheden is niet ok !
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Bericht door Laagvlieger »

Neej dat is zo. maar tis gewoon onwetendheid.
Kun je iemand ook niet kwalijk nemen vind ik tot bepaalde grenzen.

Zelfde als dat gezeur over vrachtwagenschauffeurs.
Ik merk met de Blazer al (is bijna een vrachtwaggel) dat mensen totaal geen rekening houden met de massa van zo'n ding.
Gooien gewoon de auto ervoor alsof er een smartje aankomt.

Dat besef komt pas als men zelf in een truck zit. Of als men zelf bij wegwerkzaamheden staan.
Maja dat zijn dingen daar kom je niet zomaar.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Re: Ja hoor.... Het is weer zo ver!!!!!!

Bericht door Sounddragon »

Beide situatie's zouden in je rijopleiding moeten zitten vind ik :wink:

Blijft lastig uit te leggen, totdat je het zelf ervaart.. da's net als werken langs de weg en serieus; het maakt geen reet uit wat voor weg; mensen hebben geen idee hoe hard 70 is met alleen een schildje en 2 meter ertussen :(
Ga maar eens een meter naast de witte lijn van een provinciale weg staan in de spits, en vraag jezelf na een 100tal auto's eens af hoe debiel het zou zijn als ze 140 reden, en dan terwijl je er met je rug naartoe staat en je ze niet aan kan zien komen omdat je aan het werk bent in de 120 Decibel die het verkeer produceert op die afstand :wink:

Think about it als je de volgende keer die oranje mannetjes ziet die jouw weg aan het verbeteren zijn. :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Plaats reactie