Deurrubbers

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
c18xe
forum-gebruiker

Re: Deurrubbers

Bericht door c18xe »

ik voel ook een groepsinkoop :mrgreen:
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
RedBill
Beheerder
Beheerder
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Ik heb net de meeste rubbers aangeschaft. 20% korting gekregen bij Autopalace.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Tim82
forum-gebruiker

Bericht door Tim82 »

Beuntip uit m'n Toyota tijd (die prijzen voor de Astra rubbers zijn een schijntje ivm rubbers voor een MR2);

Koop bij tuincentrum/bouwmarkt een paar meter waterpompslang voor vijvers (is een dunne doorzichtige slang)
Snij rubber aan 1 kante open
Duw slang door het hele rubber (WD40 gaat hierbij helpen)

Slangetje zorgt er voor dat het rubber weer goed afsluit. Ben je voor een paar euro klaar en werkt echt :)
Hier en daar kan de slang niet het hoekje om van het rubber. Op die plekken nieuw gat snijden en behandeling herhalen vanaf dit punt.
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
RedBill
Beheerder
Beheerder
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Tim82 schreef:Beuntip uit m'n Toyota tijd (die prijzen voor de Astra rubbers zijn een schijntje ivm rubbers voor een MR2);

Koop bij tuincentrum/bouwmarkt een paar meter waterpompslang voor vijvers (is een dunne doorzichtige slang)
Snij rubber aan 1 kante open
Duw slang door het hele rubber (WD40 gaat hierbij helpen)

Slangetje zorgt er voor dat het rubber weer goed afsluit. Ben je voor een paar euro klaar en werkt echt :)
Hier en daar kan de slang niet het hoekje om van het rubber. Op die plekken nieuw gat snijden en behandeling herhalen vanaf dit punt.
Gaat niet alleen om het rubber dat voor de waterkering moet zorgen, maar ook om raamgeleidingslijsten. Daarmee werkt dat niet.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Tim82
forum-gebruiker

Bericht door Tim82 »

Inderdaad..

't Is even een aderlating voor wat rubber, maar als het er eenmaal in zit ben je weer helemaal blij. En dan denk je "dit had ik eerder moeten doen" (heb ik altijd, als ik iets vervang)
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
markgsi20
forum-gebruiker

Bericht door markgsi20 »

Wat kost zon setje deurrubbers nou eik?

Krijg een beetje zon airco effect. Niet echt toepasselijk van 't winter zegmaar.! :wink:
Plaats reactie