Pagina 2 van 2

Re: niet dis naar dis

Geplaatst: 23 jan 2009 09:19
door Rellie opt werk
Niets van te zeggen, moet je net geluk hebben dat je er een vind. Ze zijn wel alleen te vinden op een met multiriem en bijna altijd in Calibra geleverd. Maar ze zijn zeer schaars, van de +- 50/60 C20XE's die ik gehad heb heb ik er maar 2x een 197 inlaat op gehad.

Re: niet dis naar dis

Geplaatst: 23 jan 2009 11:08
door RedBill
Rellie opt werk schreef:Niets van te zeggen, moet je net geluk hebben dat je er een vind. Ze zijn wel alleen te vinden op een met multiriem en bijna altijd in Calibra geleverd. Maar ze zijn zeer schaars, van de +- 50/60 C20XE's die ik gehad heb heb ik er maar 2x een 197 inlaat op gehad.
Wat is er anders aan zo'n 197 spruitstuk?

Want je hebt namelijk ook nog het spruitstuk van de kadett's C20XE (oftewel zonder traction control). Daar past ook geen TC op omdat de flens waarop het gasklephuis komt hoger ligt.

Re: niet dis naar dis

Geplaatst: 23 jan 2009 12:38
door Rellie opt werk
197 inlaat is 1,5 keer zo dik als een normale inlaat waardoor je dus meer pk's uit je motor kunt halen :wink:

Re: niet dis naar dis

Geplaatst: 23 jan 2009 12:42
door Peter_89
Rellie opt werk schreef:197 inlaat is 1,5 keer zo dik als een normale inlaat waardoor je dus meer pk's uit je motor kunt halen :wink:

En dus zeer geschikt voor rallyauto`s :wink: