Pagina 2 van 20

Re: project 2009

Geplaatst: 07 nov 2008 22:03
door Bassion
blijft hij ori dan?

kan ik niet geloven gezien je oude motortje

Re: project 2009

Geplaatst: 07 nov 2008 22:46
door vizier
chucky66 schreef:word zeker geen v6!

er bestaan geen gesmede zuigers voor 30xe...of je moet ze laten maken.

nee word een letje

met 402 pk
:speed:

Re: project 2009

Geplaatst: 08 nov 2008 10:29
door Rellie opt werk
chucky66 schreef:word zeker geen v6!

er bestaan geen gesmede zuigers voor 30xe...of je moet ze laten maken.

nee word een letje

met 204 pk
Mooie lul, er passen gewoon gesmede let zuigers in een x30xe hoor :mrgreen:

Re: project 2009

Geplaatst: 08 nov 2008 15:50
door pascal1109
Rellie opt werk schreef:
chucky66 schreef:word zeker geen v6!

er bestaan geen gesmede zuigers voor 30xe...of je moet ze laten maken.

nee word een letje

met 204 pk
Mooie lul, er passen gewoon gesmede let zuigers in een x30xe hoor :mrgreen:
Hij probeert ons op het verkeerde been te brengen denk :lol:

Re: project 2009

Geplaatst: 08 nov 2008 18:24
door Tim82
Ik eis dat we een keer allemaal naar de ring gaan :mrgreen:
Al dat pk-geweld hier..

Re: project 2009

Geplaatst: 08 nov 2008 18:52
door chucky66
Rellie opt werk schreef:
chucky66 schreef:word zeker geen v6!

er bestaan geen gesmede zuigers voor 30xe...of je moet ze laten maken.

nee word een letje

met 204 pk
Mooie lul, er passen gewoon gesmede let zuigers in een x30xe hoor :mrgreen:
je hebt er zeker nog 30 over die je kwijt moet
heb je zeker ook bij krijn er in gestop :shutup: :shutup: :shutup: :shutup:

Re: project 2009

Geplaatst: 08 nov 2008 23:04
door Delax80
pascal1109 schreef:
Rellie opt werk schreef:
chucky66 schreef:word zeker geen v6!

er bestaan geen gesmede zuigers voor 30xe...of je moet ze laten maken.

nee word een letje

met 204 pk
Mooie lul, er passen gewoon gesmede let zuigers in een x30xe hoor :mrgreen:
Hij probeert ons op het verkeerde been te brengen denk :lol:
psies :birthday: dat moet wel hard gaan allemaal.

Re: project 2009

Geplaatst: 09 nov 2008 12:33
door gsipiloot
chucky66 schreef:word zeker geen v6!

er bestaan geen gesmede zuigers voor 30xe...of je moet ze laten maken.

nee word een letje

met 204 pk
maar t wordt wel anders dan anders? ga je de 4x4 ook overzetten dan?

Re: project 2009

Geplaatst: 09 nov 2008 16:01
door chucky66
nee alleen de motor spuiten.



grotere injectoren.

nokkenassen.

grotere lucht inlaat .

een goede dump valve.

een grooote intercooooooler.


een grooootere slurbo.

uiteraard drijfwerk staal gesmeed enz.


sper.

en als er nog geld over is een dta S60 pro


wilde eerst TB's op maken maar is heeeeel veeeeel werk en bijna geen vermogens toename

nee heel spannend word het allemaal niet :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Re: project 2009

Geplaatst: 09 nov 2008 16:08
door Jerremy
chucky66 schreef: nee heel spannend word het allemaal niet
Niet zo bescheiden hoor. bovenstaande moet ook allemaal betaald worden zoals je zelf zei.
Ik vind het nogal wat !! Ziet er veel belovend uit :worship:

Re: project 2009

Geplaatst: 09 nov 2008 17:05
door Raymond-oud
chucky66 schreef:nee alleen de motor spuiten.



grotere injectoren.

nokkenassen.

grotere lucht inlaat .

een goede dump valve.

een grooote intercooooooler.


een grooootere slurbo.

uiteraard drijfwerk staal gesmeed enz.


sper.

en als er nog geld over is een dta S60 pro


wilde eerst TB's op maken maar is heeeeel veeeeel werk en bijna geen vermogens toename

nee heel spannend word het allemaal niet :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
zo iets
Afbeelding

Re: project 2009

Geplaatst: 09 nov 2008 17:13
door chucky66
raymond schreef:
chucky66 schreef:nee alleen de motor spuiten.



grotere injectoren.

nokkenassen.

grotere lucht inlaat .

een goede dump valve.

een grooote intercooooooler.


een grooootere slurbo.

uiteraard drijfwerk staal gesmeed enz.


sper.

en als er nog geld over is een dta S60 pro


wilde eerst TB's op maken maar is heeeeel veeeeel werk en bijna geen vermogens toename

nee heel spannend word het allemaal niet :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
zo iets
Afbeelding

maar dan netterhoop ik
weet je wat het is turbo motoren lijken van buiten allemaal het zelfde ik probeer straks toch iets te vinden dat het anders gaat lijken

Re: project 2009

Geplaatst: 09 nov 2008 17:16
door Bassion
die gast heeft nog geen geluk gehad met zijn wagen

maar wel net ding,

ben benieuwd chucky, k merk al wel dat we beetje dezelfde visie hebben :wink:

Re: project 2009

Geplaatst: 09 nov 2008 17:48
door gsipiloot
das nog eens netjes gedaan zeg! maar waarom ligt zijn luchtinlaat aan de verkeerde kant?

@ chuckster op hoeveel koppel/pk gok je of heb je al een idee in je hoofd hoeveel vermogen je wilt gaan rijden
maarre je hebt wel dikke plannen zeg! :thumbsup:

Re: project 2009

Geplaatst: 09 nov 2008 17:51
door Bassion
hij heeft zijn turbo 'omgebdraait' dan kwam het beter uit voor hem

Re: project 2009

Geplaatst: 09 nov 2008 19:04
door chucky66
ach ja had ik ook al in de gaten met de lucht inlaat ...hahahahahahah heb ik ook from the UK.

maarmaakt niet uit toch er zijn veel let blokken en veel met de zelfde dingen.

maar hoe die in gebouwd word daar zie ik nog wel veel verschillen

wat ik aan vermogen in gedachte heb hou ik nog even voor me .
ik ga eerst met een lage setup rijden om alles in te laten lopen :oops:

Re: project 2009

Geplaatst: 09 nov 2008 19:08
door Bassion
jazeker dat is ook zo. apart zijn is gewoon heel moeilijk met een oudere auto die heel veel mensen zien als project

Re: project 2009

Geplaatst: 09 nov 2008 20:44
door gsipiloot
Bassion schreef:jazeker dat is ook zo. apart zijn is gewoon heel moeilijk met een oudere auto die heel veel mensen zien als project
ik denk dat je bij zon soort auto's niet meer apart moet proberen te zijn want de eerste ben je waarschijnlijk toch al niet meer
BIJNA alle ideen zijn al eens langs gekomen
en voor mij persoonlijk hoef ik ook niet de eerste of de meest aparte te zijn als ik maar tevreden ben
en daar dr bij als mijn astra af is ben ik zowiezo al 1 van de weinigen die een astra gsi rijdt en dan issie ook nog een opgeknapt en een let erin en ik denk dat ik dan toch best nogwel een zeldzame auto heb

want er reden nog ongeveer 600 gsi c20xe's dus een gsi is al best zeldzaam!

@chukster
nou ik ben wel nieuwsgierig naar hoe snel jou beessie gaat worden als je zo geheimzinnig doet

(ik heb vandeweek met de jongen die mijn blok gaat bouwen gebeld en die vertelde me dat als je veel meer vermogen als 300pk gaat rijden dat je dan zowiezo het alledaagse straatgebruik beter kan opgeven
en dat je motor dan heel erg onderhoudsgevoelig gaat worden en nou rijd jij er dus ook nie elke dag in dus dan zou je wel rond de 400a450 pk kunnen uitkomen gok ik zo een beetje afgaande op jou pk drang :wink: )

Re: project 2009

Geplaatst: 09 nov 2008 21:24
door Bart(astra)
Dat dacht Botter ook te hebben ja...... :roll: :mrgreen:

Succes met de plannen Fred

maar ik denk toch dat je beter voor een turbodiesel kunt gaan :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: project 2009

Geplaatst: 10 nov 2008 07:46
door chucky66
nee is zo vernederend voor de V6 jongens als ik dan nog voor bij kom :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: project 2009

Geplaatst: 10 nov 2008 17:12
door gsipiloot
chucky66 schreef:nee is zo vernederend voor de V6 jongens als ik dan nog voor bij kom :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
hahaha :mrgreen:

Re: project 2009

Geplaatst: 10 nov 2008 19:50
door Bassion
ik zat net te brainstormen, en opeens wist ik het

ik kwam op ebay setje carbs tegen voor c20xe. maar dat gaat natuurlijk ook op een let :lol: je brengt mij op ideen

Re: project 2009

Geplaatst: 10 nov 2008 20:00
door chucky66
sorry boy krijg je nooit voor elkaar
carb. is 100% voor een zuig motor moet je niks inpersen

je krijgt het ook niet afgesteld

Re: project 2009

Geplaatst: 10 nov 2008 20:05
door Bassion
klopt,

maar het idee was even leuk :wink:

Re: project 2009

Geplaatst: 10 nov 2008 20:09
door Kilat
Ik ben zeer benieuwd :D en dat de meeste c20let op elkaar lijken daar heb je wel gelijk in, maar hebben ze ook allemaal 500+pk of wel meer ;)

Over de dumpvalve tja ieder heeft zijn eigen smaak en ik zelf heb een baileys dumpvalve.
Kijk anders eens bij vmax leistung wat die allemaal kan aanbieden voor de c20let met keuze tot 750pk :D. Chip van mij komt ook bij hun vandaan en zal in de toekomst nog wel meer spullen daar vandaan halen.

Hou ons wel op de hoogte he van je vorderingen :)