Nick(GSI) schreef:
Goed alternatief is als je bijv het ene achterscherm niet meer kan krijgen om gewoon origineel van de astra F te nemen. Moet je alleen het antenne gat dicht maken en de bevestigen van de sideskirt klipjes erop maken.
En deze zijn dan wel nog zonder problemen te krijgen?
Dan is er dus ook geen nood om allemaal GSi schermen in te kopen als de gewone ook passen?
Nick(GSI) schreef:
Goed alternatief is als je bijv het ene achterscherm niet meer kan krijgen om gewoon origineel van de astra F te nemen. Moet je alleen het antenne gat dicht maken en de bevestigen van de sideskirt klipjes erop maken.
En deze zijn dan wel nog zonder problemen te krijgen?
Dan is er dus ook geen nood om allemaal GSi schermen in te kopen als de gewone ook passen?
De schermen van een gewone Astra passen inderdaad prima, en zijn op de potnagels en het antennegat links na identiek aan de GSi schermen.
Maar origineel is altijd makkelijker hè? Als je voor standaard Astra F schermen gaat, dan zou ik wel voor origineel GM gaan.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Plaatwerk zou ik altijd origineel nemen. En idd wat redbill zegt gewoon kijken wat je nog origineel gsi kan halen is altijd makkelijker en anders astra f.
RedBill schreef:Daar zit wel prijsverschil in ja. Die van de GSi zijn wel duurder.
Maar weegt het prijsverschil op tegen het feit dat er geen popnagels op zitten? Die moeten er uiteraard op een of andere manier nog op gemaakt worden...
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
RedBill schreef:Daar zit wel prijsverschil in ja. Die van de GSi zijn wel duurder.
Maar weegt het prijsverschil op tegen het feit dat er geen popnagels op zitten? Die moeten er uiteraard op een of andere manier nog op gemaakt worden...
Tja, dat hangt er vanaf waarvoor je kiest. Als je er achteraf potnagels op laat lassen dan worden de schermen daarna niet nagegloeid, wat bij de originele waarschijnlijk wel het geval is.
Je kunt er ook voor kiezen kleine gaatje te boren en daarin met parkertjes je clips vastzetten.
Kwalitatief zou origineel per definitie de beste oplossing moeten zijn...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Laagvlieger schreef:Achteraf en popnagels zitten niet gelast hoor.
Zijn gewoon popnagels. Dus gaatje boren. Popnagel erin. aantrekken en afknappen en klaar.
Dat dacht ik ook ja.
Vroeg me dat af omdat je bij imitatieschermen die popnagels ook zelf nog zult moeten bevestigen.
Aangezien de GSi schermen steeds moeilijker te krijgen zijn, zouden originele schermen van de standaard F
een goede optie kunnen zijn. Betere kwaliteit dan imitatie en qua prijs ertussen in.
Nog wat nieuws:
mijn golf gaat nog deze week de deur uit. . .
Heb mijn oog laten vallen op een vectra 1.9cdti 150 van 2004 met als belangrijkste opties xenon,leder,cruise control en 19" opc velgen. de wagen heeft 150.000km.
Hoeveel km kopen deze motoren over het algemeen?
Let op voor EGR klep en inlaatspruitstuk.
Voor prive rijden zijn diesels eigenlijk niet meer te betalen.
1) Als ie onder de 2500 rpm echt NIETS doet kwa trekken en dan ineens bij 2500 met gierdende banden wegsprint dan is de EGR klep kapot.
2) Rammelend geluid bij stationair draaien dan zijn de wervelkleppen vastgelopen. Dan is de bedioeningshefboom losgebroken en ligt bovenop het spruitstuk te rammelen.
Dure reparatie. Die helaas veel voorkomt bij mensen die teveel sukkelen met de auto.
Vanaf dinsdag terug opel-driver. . .
Heb mij een opel signum van 2006 aangeschaft, het is een 1.9cdti met 150pk. Hij is uitgerust met navi,meedraaiende xenons,automatische lichten en ruitenwissers, een koelbox voor de achterbank en natuurlijk ook een elektrisch verstelbaar lederen interieur. Foto's heb ik nog niet, die post ik wel als ik de wagen ga afhalen dinsdag.
Nu mijn fototoestel terug werkt heb ik eindelijk eens wat foto's kunnen nemen van mijn nieuwste aanwinst. Zoals eerder al gezegd gaat het dus om een opel signum 1.9cdti met 150pk en een zestraps-automaat.
Kan je doen.
Waar ik nu werk kan dat voor €600,- en krijg je er meestal zo'n 50-60Nm aan koppel bij.
Verbruik wordt een stuk gunstiger.
ik geloof dat het merk "dte systems" is.
Toevallig iemand een idee wat een nieuwe voorruit voor mijn signum zou kosten? Er zat al van bij het begin een heel klein sterretje in, sinds vandaag is dat plots over bijna de gehele breedte. . . Geen idee of het belang heeft, maar hij heeft licht en regensensor. (eventueel geintegreerd in de voorruit?)