ben zwitserland in gereden vorige maand. Super mooi daaro, lekker rebels zonder vignet. Die is daar nodig voor de snelwegen, maar ik heb de gok gewaagd en met succes
Ook leuk om met de v6 die hellingen op te vlammen en door die tunnels te scheuren
jammer dat ze op elke hoek v/d straat 3 flitspalen hebben staan
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Kortom 300+ kilometer gereden rond de 5000 rpm+ onder luchtmuur belasting.
Toen begon die plots te zeuren:
Oilmangel. 'Wat ga je doen ?'
Effe halve liter 10W40 derbij op vluchtstrook en door.
Ja dat was helemaal nieuw na 6 jaar. Maar dan gaattie echt serieus vebruiken plots. Kreeg echt melding.
Buitentemperatuur lag rond de 36 graden. Landklimaat.
Nog nooit gehad en je rijdt homogeen, tgaat echt hard, maar dan gaattie echt olie verbruiken stiekem bij dergelijke tijden zulke snelheden. Vind ook de C20XE dan niet meer fijn.
EKadett schreef:
ik had een keer 680 van huis meersen en daar nog een stuk gereden enzo en weer trug..
LOL.
Zo kocht ik ooit me auto. Die ouders hadden een friettent.
Dus ik tegen die ma, ja rijdtie er wel eens langere afstanden mee dan.
'JA VORIG JAAR ISSIE ERMEE NAAR ROSMALEN GEREDEN EN TERUG'.
Record ooit was 2000 km in 24 uur. Maar dat was niet met de Astra.
Frikandellen wij besloten dat als de veerboot naar Finland vol was, dat je best naar Finland kon rijden via Zweden. Ja uh, dat was idd een eind. Slimmerds wij.
ik had een keer 680 van huis meersen en daar nog een stuk gereden enzo en weer trug.. ook op 1 tank .. maarja tanken in belgie is goedkoper
Woon je in meerssen??
De foto's zijn genomen in het zillertal, in Hochfugen.
Heel toevallig zijn 2 maten van me gisteren van zillertal terug gekomen. Dat is 800km zei die...en erg mooi. Heb de fotos gezien.
Denk dat dat de locatie wordt dan, van daatuit kijk ik wel wat ik doe.
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
Rellie opt werk schreef:Scandinavie is pas duur ! Betaal je 2,20 voor een litertje brandstof, 21 euro voor een pakkie shag...
scandinavie is niet zo duur meer hoor
wij hebben de euro maar daar hebben ze dat nog niet gelukig
dus de prijzen zijn ook niet zo omhoog gegaan als in nedereland
diesel is daar goedkoper dan in nederland
en je rookwaren kopp je op de boot tax free
das nog goedkoper dan in luxenburg
Wat dacht je van de hintertux opzoeken en gaan snowboarden ?
Ik heb zelf begin dit jaar naar Winterberg gereden in Duitsland. Was wel erg vet om zó'n end te scheuren met de Astra. En dan rij je 190 a 200 en alsnog wordt je ingehaald
Mit schreef:En dan rij je 190 a 200 en alsnog wordt je ingehaald
moet je harder gaan he