Pagina 2 van 3
Geplaatst: 27 jun 2008 10:08
door GSI078
Ppffff.... gaan we dat weer krijgen
Geplaatst: 27 jun 2008 10:09
door pascal1109
ja idd moeten we nu hier ook weer een week lang gaan raden
Geplaatst: 27 jun 2008 10:11
door boerbeun
Trompie schreef:
Praktisch is een breed begrip he!
ja oke, maar in lengte.. de bak zit erachter geplakt. wordt dan de middenconsole en de tunnel helemaal ophoge/verbreden om zo`n ding passend te krijgen.. blijft weinig astra van over.
Geplaatst: 27 jun 2008 10:16
door Rellie opt werk
boerbeun schreef:Trompie schreef:
Praktisch is een breed begrip he!
ja oke, maar in lengte.. de bak zit erachter geplakt. wordt dan de middenconsole en de tunnel helemaal ophoge/verbreden om zo`n ding passend te krijgen.. blijft weinig astra van over.
Zoiets als dit zegmaar
Geplaatst: 27 jun 2008 10:20
door Trompie
Rellie opt werk schreef:boerbeun schreef:Trompie schreef:
Praktisch is een breed begrip he!
ja oke, maar in lengte.. de bak zit erachter geplakt. wordt dan de middenconsole en de tunnel helemaal ophoge/verbreden om zo`n ding passend te krijgen.. blijft weinig astra van over.
Zoiets als dit zegmaar
Kijk als je hem zo plaats, is er genoeg ruimter voor een v8
Geplaatst: 27 jun 2008 10:24
door boerbeun
waar zit die bak dan?
Geplaatst: 27 jun 2008 10:25
door Trompie
boerbeun schreef:waar zit die bak dan?
Versnellingsbak zie je gewoon zitten toch!?
Geplaatst: 27 jun 2008 10:27
door boerbeun
[niet-voor-lul-mode = on]
het is nog vroeg, ik zag hem idd niet goed zitten
[niet-voor-lul-mode-off]
Geplaatst: 27 jun 2008 10:32
door JW
Fred goes beserk?
Geplaatst: 27 jun 2008 10:33
door GSI078
JW schreef:
Fred goes beserk?
Cool hee, dat is die nissan micra....
Geplaatst: 27 jun 2008 12:23
door Mad Driver
ik weet het ook lekker, maar ik zeg niks.
Nouja goed ik zal het ma verklappen. Fred wilde graag wat meer power, na veel smeken heb ik mn blok aan hem verkocht.
Hij gaat nu kijken hoedie hem erin gaat passen
zo sprookje uit de wereld sjeeejs
Geplaatst: 27 jun 2008 12:59
door oenatje
yeah right
Geplaatst: 27 jun 2008 13:01
door JW
heb zelf een vermoeden naar een turbo blok
maar we komen er snel genoeg achter denk ik
Geplaatst: 27 jun 2008 13:07
door vizier
Dan kan het nog van alles zijn
Er past ook wel een turbo op een V6, vind een kompressor wel leuker
Geplaatst: 27 jun 2008 13:08
door boerbeun
bmw heeft die combi blokken toch? lage en hoge druk turbo?
persoonlijk vind ik dat wel mooi spul. onderin max koppel en boost slaat dur ook nog us overheen..
Geplaatst: 27 jun 2008 16:21
door chucky66
oke geen geheimpie meer dus
maar wat het precies gaat worden weet ik zelf nog niet..
v6 is op zich leuk maar die rijden al jaren rond in germany.
compressor erop is beter maar nog steeds geen super vermogen,
andere nokken assen die echt pk's geven bestaan niet {wat sommige beweren ze bestaan niet}
en ik wil iets mooi's heeeeeeeel snels maar zeker heel moet blijven.
ik heb al wel wat leuke optie's lopen {zelfs mensen die complete auto'swillen ruilen tegen deze motor}
maar binnen nu en 1,5 week meer........motor zal nog niet uitgebouwd worden .
het verkoop topic wat ik had aan gemaakt was meer orienterend wat voor vraag er na deze motor was.
waarschijnlijk een dikke turbo diesel op gas.
Geplaatst: 27 jun 2008 23:56
door Rallyastra
Ik zeg 1,9 CDTI met 150 pk, ben je wel uniek
240 pk er uit halen...
Geplaatst: 28 jun 2008 09:15
door Matt
3 letter en 2 cijfers
SRT/10!!
V8 zou te doen zijn, heb ergens nog een foto van een Toyota Starlet die in Muiden stond met een joekel van een V8.
Zal is kijken of ik die nog kan vinden
Geplaatst: 28 jun 2008 10:20
door Laagvlieger
Maja wil je niet. Te zwaar
Geplaatst: 28 jun 2008 11:18
door boerbeun
stoppies als een nieuwe met zo`n joekol voorin
Geplaatst: 28 jun 2008 11:22
door GSI078
Geplaatst: 28 jun 2008 11:25
door boerbeun
zelfde rem kit als die amerikanen!
dacht dat die systeem hadden om de voor remmen te blokkeren toch?
Geplaatst: 28 jun 2008 11:32
door gsipiloot
Geplaatst: 28 jun 2008 20:53
door astra 1.8
Met een atmosferische 2 liter zijn zeker wel mooie resultaten te behalen.
Op het werk 2 liter motoren gezien met 280 Pk en 275 Nm (op een superflow motortestbank).
2.2 Ltr gaat richting de 300 Pk
Heb het hier dan wel over full-spec motoren die in de auto- en rallycross gebruikt worden.
Geplaatst: 28 jun 2008 21:06
door Rellie opt werk
Ja, jammer genoeg totaal niet geschikt voor dagelijks gebruik