Gsi van GSI078 (Remblokken vervangen)
Nou vanavond lekker even bezig geweest met de kofferbak, eindelijk begint er vorm in te komen en de basis is nu ongeveer wel gezet.. Er moet nog wel een hoop gebeuren maar zo zie het er nu uit...
Aanstaande zondag verder met de hoedenplank en daarna kan alles rustig aan op zijn plek worden gezet en alle naden worden geplamuurd en worden strak gemaakt...
Aanstaande zondag verder met de hoedenplank en daarna kan alles rustig aan op zijn plek worden gezet en alle naden worden geplamuurd en worden strak gemaakt...
Een GSI neem je niet voor even, maar blijft voor het leven....
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
enneeee vergeet even niet dat me plasma tellerplaten er ook nog in gaan komen
ben niet veeleisend maar die wil, zal en moet ze hebben he
ben niet veeleisend maar die wil, zal en moet ze hebben he
even Tijdelijk niet actief op het forum door gezondheids problemen van onze oudste zoon.
't RoggelTeam
Leuk auto's ..GSI's helemaal te gek..
Astra GSI C2.0XE (RoestVrij)
't RoggelTeam
man lief is bezig met de kofferbak na ons avontuur van gisteren hebben we dan vandaag maar alles gehaald wat we nog moesten en meneer is aan het knutselen geslagen ( ja met mijn hulp waar nodig voornamelijk met bekleden dadelijk )
even stiekum foto's gemaakt en wilde ze jullie niet onthouden ,dus hierbij een sneaky preview waar hij nix vanaf weet
word vervolgd
even stiekum foto's gemaakt en wilde ze jullie niet onthouden ,dus hierbij een sneaky preview waar hij nix vanaf weet
word vervolgd
even Tijdelijk niet actief op het forum door gezondheids problemen van onze oudste zoon.
't RoggelTeam
't RoggelTeam
Heel leuk schat dat je me even op de foto zet. Word zeker netjes alleen zoals je kunt zien had ik de bodem plaat naar beneden gedrukt moet ik even omhoog halen en opnieuw plamuren.. Maar heb even wat apperatuur erin gehangen om te kijken hoe het word.. Bij deze dus nog even 1 foto..
Vanavond zal er nog wel meer volgen, anders morgen
Vanavond zal er nog wel meer volgen, anders morgen
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Duidelijk gevalletje "geen ogen in z'n achterhoofd"Carla schreef:even stiekum foto's gemaakt en wilde ze jullie niet onthouden ,dus hierbij een sneaky preview waar hij nix vanaf weet
word vervolgd
maar als het zo doorgaat, dan gaat het er ws erg netjes uitzien. Blijf komen met die (spy)pics
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Dank je wel, vrouw is hem nu aan et bekleden met skai, Hoop dat ik vanavond nog pics erop kan zetten hoe het word.. Loop achter op schema, maar we gaan gewoon door..
Eindelijk de knoop doorgehakt vandaag.. Heb toch maar gekozen voor voor en achter boxen, het Focal poly composet blijft achter en heb vandaag een kicker composet gekocht die voorin hun werk moeten gaan doen...
Klaar om in de GSi te gaan... Met dank aan Diem die deze mooie kapjes had voor me...
Eindelijk de knoop doorgehakt vandaag.. Heb toch maar gekozen voor voor en achter boxen, het Focal poly composet blijft achter en heb vandaag een kicker composet gekocht die voorin hun werk moeten gaan doen...
Klaar om in de GSi te gaan... Met dank aan Diem die deze mooie kapjes had voor me...
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
hahaha erwin wij drinken geen van beiden bier en voor het bezoek dat wel bier drinkt zet ik het bakkie bier wel op de achterbank met boodschappen doen
maar even zonder gekkigheid de ruimte lijkt kleiner dan ie in werkelijkheid is,het is wel niet veel groter maar ga me er mee redden zo nodig doe ik alleen de boodschappen en pak ik het op de achterbank
maar even zonder gekkigheid de ruimte lijkt kleiner dan ie in werkelijkheid is,het is wel niet veel groter maar ga me er mee redden zo nodig doe ik alleen de boodschappen en pak ik het op de achterbank
't RoggelTeam
't RoggelTeam
we moeten een nieuw brandstof relais halen maar tot nu toe loopt ze hartstikke lekker ... sjo ga nu even verder met de bekleding biesjes maken e.d.
't RoggelTeam
't RoggelTeam
Even een snelle update voor de mensen die dat leuk vinden.. Het grote werk is nu af.. Alleen het afwerken en afstellen nog.. Langs alle randen in de kofferbak komt nog een witte bies langs zodat je een speels effect krijg en alle randen er ook mooi uit zien.. Hier even de foto`s
Zo dan ben ik snel weer verder want het einde van het weekend nadert veel te snel..
Zo dan ben ik snel weer verder want het einde van het weekend nadert veel te snel..
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
dat gaat al hard de goede kant op
benieuwd naar het eindresultaat
benieuwd naar het eindresultaat
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Mad Driver
- forum-gebruiker
Ik dank jullie hartelijk voor alle leuke reactie`s.. Het kom helaas niet helemaal af vanavond en ik ga nu opruimen.. Morgen dagje werken en dan Dinsdag weer vrij, dan word hij afgemaakt en zal ik wat meer foto`s plaatsen...
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
- Erwin_dude
- Oud-Clublid