Pagina 2 van 2

Geplaatst: 14 mei 2008 16:22
door Matt
Is dat trouwens bij jullie hetzelfde als bij ons, dat je toch eerst effe een proefrit moet maken? :lol:

Geplaatst: 14 mei 2008 16:52
door Kakashi
:P Licht er aan wat er aan gedaan is.

Als er iets aan de flight controls gedaan is (Een volledige stabilo verwisseling bijvoorbeeld) dan wordt er een proef vlucht gedaan.

En als er dingen zoals bougies, filter en olie is verwisseld dan moeten we de motor proefdraaien.

Geplaatst: 26 mei 2008 23:27
door Kakashi
Gister middag had ik het met niels even over vliegtuig techniek.
Vertelde hem dat het vrij weinig voorkomt dat een vliegtuig echt een klapper maakt.

Nog geen vijf minuten later toen we naar z'n "hokje" liepen hoorde we op de radio dat er een vliegtuig was gecrashed... :roll: (ik was het niet:P)

Nou Niels, dit is em dus.... :P

Afbeelding

Afbeelding


Dus....... :roll:

Geplaatst: 26 mei 2008 23:31
door gurdi
was het deze waarbij iets bij het opstijgen fout ging en toen de neus na de grond ging en toen in tweeen brak?

Geplaatst: 26 mei 2008 23:32
door Kakashi
Jup dat is die idd.

Geplaatst: 26 mei 2008 23:35
door gurdi
dat kost wel weer een miljoen om het te maken.

Geplaatst: 26 mei 2008 23:41
door Kakashi
Nee hoor. Deze kist zal nooit meer vliegen.
Deze gaat de woestijn in. :P

Geplaatst: 27 mei 2008 08:48
door black champion
vet werk heb jij! dikke shit