geeft dit problemen na motorwisseling bij keuringsstation??

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3763
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Matt schreef:Papieren + kentekenplaten moet je dan wel van die GSi meenemen :wink:

Zo heb je dus een originele 1.4 die GSi op kenteken is
En dan maar heel hard hopen dat die RDW gast gek is.

Iedereen die hier zit bv ziet METEEN dat het geen GSi is. Al heb je die bumpers derop.

Sta je daar met je omgekatte bak en een RDW gast die zegt, heuj, is dat nieuw, antenne's uit de zijkant.
Gebruikersavatar
vizier
forum-gebruiker
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13 nov 2006 00:19
Locatie: Twente

Bericht door vizier »

Als je gsi op je kenteken wil, dus de handels benaming wil veranderen
Dan moet je toch toestemming hebben van opel zelf?

Denk niet dat ze die geven
Life is a Game -> Enjoy :)

Astra GSi 3.2V6

VFR 800fi (800ccV4)
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9326
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

pascal1109 schreef:dat was idd de achterliggende gedachte :P
als het dus niet mag, dan zou je beter, als je per se GSI op kenteken wilt hebben, ergens een kaal gsi chassis moeten zoeken en daar alles inbouwen...
Ja, en dat is zoveel werk dat je beter gewoon een GSi kunt kopen. Restauratie is dan nog steeds goedkoper, ookal moet je alle schermen en dorpels vervangen...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9326
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

pluggie schreef:
Matt schreef:Papieren + kentekenplaten moet je dan wel van die GSi meenemen :wink:

Zo heb je dus een originele 1.4 die GSi op kenteken is
En dan maar heel hard hopen dat die RDW gast gek is.

Iedereen die hier zit bv ziet METEEN dat het geen GSi is. Al heb je die bumpers derop.

Sta je daar met je omgekatte bak en een RDW gast die zegt, heuj, is dat nieuw, antenne's uit de zijkant.
Hier wel inderdaad plug, maar bij de RDW niet, tenzij je een Astra GSi Freak als monteur bij de RDW treft. Die monteurs kennen niet van elke uitvoeing de details denk ik... Ik zou bijvoorbeeld zo ook nieteens de uiterlijke verschillen kunnen noemen tussen een standaard Golf III of een Golf III GTI
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Volgens mij ging het om de remmen?

Gezien die 1.4 geen ABS heeft, lijkt het me geen slim plan.
Tenzij je de juiste remdrukbrengers plaatst.

Je zou het anders allereerst bij een RDW punt kunnen vragen aan een keurmeester wat hun als punten hanteren.
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Matt
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3387
Lid geworden op: 08 dec 2005 23:08
Auto('s): 59 Plymouth
Locatie: Zeeland

Bericht door Matt »

Hehe, check mn ouwe achterscherm is :wink:

Afbeelding

Antenne :P

Ach ja, het is niet de bedoeling dat het gebeurt maar het zou kunnen
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged

Westcoast Promoteam 8)
Plaats reactie