pascal1109 schreef:dat was idd de achterliggende gedachte
als het dus niet mag, dan zou je beter, als je per se GSI op kenteken wilt hebben, ergens een kaal gsi chassis moeten zoeken en daar alles inbouwen...
Ja, en dat is zoveel werk dat je beter gewoon een GSi kunt kopen. Restauratie is dan nog steeds goedkoper, ookal moet je alle schermen en dorpels vervangen...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Matt schreef:Papieren + kentekenplaten moet je dan wel van die GSi meenemen
Zo heb je dus een originele 1.4 die GSi op kenteken is
En dan maar heel hard hopen dat die RDW gast gek is.
Iedereen die hier zit bv ziet METEEN dat het geen GSi is. Al heb je die bumpers derop.
Sta je daar met je omgekatte bak en een RDW gast die zegt, heuj, is dat nieuw, antenne's uit de zijkant.
Hier wel inderdaad plug, maar bij de RDW niet, tenzij je een Astra GSi Freak als monteur bij de RDW treft. Die monteurs kennen niet van elke uitvoeing de details denk ik... Ik zou bijvoorbeeld zo ook nieteens de uiterlijke verschillen kunnen noemen tussen een standaard Golf III of een Golf III GTI
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)