Pagina 2 van 3

Geplaatst: 07 feb 2008 22:14
door GrinX
Afbeelding :lol: :lol:

Geplaatst: 08 feb 2008 16:20
door gsipiloot
chucky66 schreef:niels moet niet zo wijs lullen!!!!!!!!!
jij ken ook geen F28 bak revidingessen....................
dus .........





kan nooit {als je de spullen niet hebt} :wink:

en mantzel is 3 jaar geleden failiet gegaan.







gewoon f 20 er in man

en f 28 naar mij brengen :roll:
als jij nou nie al da dublee op je wielen had laten maken en gewoon geinvesteerd had in belanrijke dingen had jij nu ook een f-28 bak gehad :lol:













grapje hoor fred je dublee wielen zijn kei mooi! :D

Geplaatst: 08 feb 2008 18:42
door Rellie opt werk
Vind je ? Heb liever een hart van goud als wielen van nep goud :lol: en een F28 wil ik niet eens aan je geven, word die stoomboot van je nog trager :lol:

Geplaatst: 08 feb 2008 19:14
door Roy 2.0 16v
dat is inderdaad om woest van te worden!

ik snap die gasten echt niet, meteen boycotten

We rijden wel even langs tijdens ek voetbal in oostenrijk/zwitserland
direct een week vakantie en zn zaak verzieken. iedere klant die naar binnen loopt, ertegen schreeuwen ''NEIN KANN NICHT'' '' DU BEKOMMT NICHTS!!''

Geplaatst: 08 feb 2008 19:31
door chucky66
Rellie opt werk schreef:Vind je ? Heb liever een hart van goud als wielen van nep goud :lol: en een F28 wil ik niet eens aan je geven, word die stoomboot van je nog trager :lol:

F20 rules :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Geplaatst: 09 feb 2008 12:38
door gsipiloot
chucky66 schreef:

F20 rules :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
nou als ik met een f-20 bak blijf rijden dan gaat dat 100mtr goed en dan vliegen de tandwielen om mn oren denk ik

en fred ik heb van een kenner gehoord dat jij ook aan de f-28 moet :wink: (niet van niels)

Geplaatst: 09 feb 2008 18:29
door Delax80
gsipiloot schreef:
chucky66 schreef:


en fred ik heb van een kenner gehoord dat jij ook aan de f-28 moet :wink: (niet van niels)
:O is niels een kenner dan :lol: :wink:

Geplaatst: 10 feb 2008 02:26
door gsipiloot
Delax80 schreef:
gsipiloot schreef:
chucky66 schreef:


en fred ik heb van een kenner gehoord dat jij ook aan de f-28 moet :wink: (niet van niels)
:O is niels een kenner dan :lol: :wink:
denk jij van niet dan mister c20xe :wink:

Geplaatst: 10 feb 2008 09:26
door chucky66
gsipiloot schreef:
chucky66 schreef:

F20 rules :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
nou als ik met een f-20 bak blijf rijden dan gaat dat 100mtr goed en dan vliegen de tandwielen om mn oren denk ik

(niet van niels)
ik kan ook mijn F 20 binnen 100 meter kapot krijgen {en een F28 ook}
als je maar lomp genoeg rijd

Geplaatst: 10 feb 2008 15:22
door gsipiloot
ik bedoelde ivm het koppel

maar even zonder gekheid hoeveel koppel heeft jou Astra eigenlijk?
want van wat ik heb gehoord moet dat ding van jou echt gruwelijk hard gaan (en met f-28 nog harder)

Geplaatst: 10 feb 2008 16:53
door chucky66
230,4 nm
218bph

afgesteld op de weg niet op de bank
bij Freddycane zegt men nog ongeveer 15 tot 20 pk te clamen en 25 nm koppel
das dan wel de grens {hij moet wel heel blijven he}

Geplaatst: 10 feb 2008 22:29
door gsipiloot
pfff das wel echt vet zeg
en idd beter een paar pk'tjes minder en wat koppel minder als dat dadelijk alles in de soep loopt want dan kun je wel janken denk ik zo!

k hoop dat mn ride over een maand of 3 klaar is dan wil ik zeker een x mee komen naar een meeting en dan wil ik jou gevaarte wel eens in actie zien lijkt me echt vet!

Geplaatst: 11 feb 2008 00:13
door pluggie
gsipiloot schreef:ik bedoelde ivm het koppel

maar even zonder gekheid hoeveel koppel heeft jou Astra eigenlijk?
want van wat ik heb gehoord moet dat ding van jou echt gruwelijk hard gaan (en met f-28 nog harder)
Bak maakt geen fuck uit voor snelheid.

Sterker nog, donder ik der een F16 onder ga ik harder op sprint.

Atmosferische Pks overigens zijn de mooiste die er zijn. Ook de duurste.

Kende via straatracen TOEN de jongens goed die die 205s en 305s onder handen namen, hadden alles al gedaan, van MI16s tot Ti16s tot 1.4s waar ze watergesneden huppeldepup op deden.

Die mannen waren altijd bezig. Echte droom en die zaten allang op blokken met 300 pk: de ultieme 2.0 met 300 Pk atmosferisch.

Wisten zij ook, das onbetaalbaar. Die mannen lagen altijd recht voor de onderdelen toko onder een afdak een zaterdag. Auto uit mekaar.
En mamma's kwamen de boterhammetjes brengen.

Maar totale fabel dat bv een F28 harder zou gaan. Wel kan die meer krachten aan.
Zou je echt voor bv een sprint of top gaan, ga je ratio's verleggen in de bak.
Praat je over rally-taferelen.

Die 205/305 mannen toen hadden het gedaan. :wink:

Geplaatst: 11 feb 2008 00:21
door pluggie
chucky66 schreef:230,4 nm
En dat is bv verdomt knap met een 2.0 atmosferisch.

Als het F1 was huurde Fred Plug in als drivert. Enige nadeel zou wel zijn dat de diafragma veren eruit zouden slaan vroeg of laat.

Lol, ik moet lachen.

Geplaatst: 11 feb 2008 08:35
door RedBill
pluggie schreef:Sterker nog, donder ik der een F16 onder ga ik harder op sprint.
Zo heb ik inderdaad afgelopen vrijdag (onder andere door de F16 ipv de F20) een Corrado G60 het snot uit de neus gereden. De VR6 zal ik wel niet redden.

Geplaatst: 11 feb 2008 11:17
door Rallyastra
De snelheid van fred zit hem niet in het trekken. Maar de bak is op top gewoon te kort om hogere snelheid te halen, hoorde dat die in de 5 de begrenzer in gaat op top. Dus dan is een F28 wel handig :wink:

Geplaatst: 11 feb 2008 14:04
door BASS GSI
@ Gsipiloot, wat voor blok ben heb jij er nu in,
of waar zijn ze nog mee bezig??
Ben ik eigenlijk wel eens benieuwd naar..

Geplaatst: 11 feb 2008 19:27
door gsipiloot
er komt een let in te hangen :D

ik wou net de foto's erop gaan zetten doet die hoerige tering bluetooth t nie grrrrrrrr :evil:

Geplaatst: 11 feb 2008 19:59
door pascal1109
Ga is gauw maken dan, ben ook wel benieuwd :D

Geplaatst: 11 feb 2008 20:25
door Mad Driver
8) idd benieuwddd

Geplaatst: 11 feb 2008 21:25
door chucky66
Rallyastra schreef:Maar de bak is op top gewoon te kort om hogere snelheid te halen, hoorde dat die in de 5 de begrenzer in gaat op top. Dus dan is een F28 wel handig :wink:
van wie heb jij dat dan?????

want dan wil ik het ook wel eens mee maken :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Geplaatst: 11 feb 2008 21:53
door Rallyastra
Terug weg Bochum met Marcel er naast, die V6 wat harder loopt ? kweenie was dr niet bij :lol:

Geplaatst: 12 feb 2008 07:49
door chucky66
Rallyastra schreef:Terug weg Bochum met Marcel er naast, die V6 wat harder loopt ? kweenie was dr niet bij :lol:
toen zag marcel alleen mijn achter lichten......
blijf op 6200 toeren hangen op 248 km/pu op gps

alleen 20 km voor de grens moest ik flink van het gas af anders had ik de laatste km's moeten duwen {moest weer eens tanken :lol: :lol: }

Geplaatst: 12 feb 2008 10:33
door RedBill
Ik ben wel erg benieuwd wat voor top ik kan halen met die F16 achter de C20XE. Toch binnenkort eens naar Germany... De motor zou meer toeren moeten draaien dan met een F20, de vraag is hoe het koppel op dat toerental uitkomt.

Geplaatst: 12 feb 2008 18:04
door Laagvlieger
chucky66 schreef:
Rallyastra schreef:Terug weg Bochum met Marcel er naast, die V6 wat harder loopt ? kweenie was dr niet bij :lol:
toen zag marcel alleen mijn achter lichten......
blijf op 6200 toeren hangen op 248 km/pu op gps

alleen 20 km voor de grens moest ik flink van het gas af anders had ik de laatste km's moeten duwen {moest weer eens tanken :lol: :lol: }
Hmm dus toch de luchtweerstand!!!
Maar ik snap dat toerental dan niet!
Bij de C20XE bij 230 op de teller zat ik al aardig richting het rood wat ik me herinner.

Enne jou achterlichten reden in de weg. Ik had nog gas zat over :twisted: