Re: Leaseauto: de 2011 Corsa Ecoflex
Geplaatst: 30 nov 2013 20:17
Daar zijn middeltjes voorLaagvlieger schreef:Dan moet je zorgen dattie flink rot
Forum voor bezitters van en geïnteresseerden in de Opel Astra F GSi
http://astragsi.nl/forum/
Daar zijn middeltjes voorLaagvlieger schreef:Dan moet je zorgen dattie flink rot
Dan kan Pascal als het goed is nog een oproep verwachten, want die van hem is ouder dan de mijne, maar al wel van de facelift versie.Laagvlieger schreef:Denk erom dat de jongere D's af fabriek al gemodificeerd zijn! Die krijgen geen oproep.
En jawel...afgelopen dinsdag de 150.000 gepasseerd en gisteren de auto naar de dealer gebracht voor een beurt.RedBill schreef:Dan kan Pascal als het goed is nog een oproep verwachten, want die van hem is ouder dan de mijne, maar al wel van de facelift versie.Laagvlieger schreef:Denk erom dat de jongere D's af fabriek al gemodificeerd zijn! Die krijgen geen oproep.
ASTRA J OPC.RedBill schreef:Ben je je al aan het oriënteren op je volgende wagen?
Ja ik kijk al wel een beetje rond, maar nog niet zo actief.RedBill schreef:Ben je je al aan het oriënteren op je volgende wagen?
fuck de 14% ,liever 100 % betalen en ook rijden dan zoon 14% auto met grote leugen van 1 op 33 met 160 pk enpascal1109 schreef:Ja ik kijk al wel een beetje rond, maar nog niet zo actief.RedBill schreef:Ben je je al aan het oriënteren op je volgende wagen?
Zag pas de Volvo V40 D4 Business met 190 pk en 14%. Dat is natuurlijk aantrekkelijk.
Verder weinig auto's in de 14%, zeker als je niets Frans wilt rijden
Maar ik ga tegen die tijd wel wat actiever rondkijken en testritjes maken. Op zich wil ik best iets meer geld eraan uitgeven, gezien ik er een groot deel van mijn tijd in doorbreng
Die V40 schijnt voor een stationwagen erg weinig kofferruimte te hebben. Maar ik had em ook al in de smiezen.pascal1109 schreef:Ja ik kijk al wel een beetje rond, maar nog niet zo actief.RedBill schreef:Ben je je al aan het oriënteren op je volgende wagen?
Zag pas de Volvo V40 D4 Business met 190 pk en 14%. Dat is natuurlijk aantrekkelijk.
Verder weinig auto's in de 14%, zeker als je niets Frans wilt rijden
Maar ik ga tegen die tijd wel wat actiever rondkijken en testritjes maken. Op zich wil ik best iets meer geld eraan uitgeven, gezien ik er een groot deel van mijn tijd in doorbreng
dan toch nog een echte auto voor erbij .dat is wel een goede argument. four ever.pascal1109 schreef:De nieuwe V40 is ook geen stationwagen, maar een hatchback WJ
En Danny, ik ga geen 14% rijden omdat het zuinig is, maar omdat het minder kost
Maar ik ga niet zo ver dat het een hybride wordt!
De modellen die jij noemt, die wil jij ook niet betalen. Misschien qua kostprijs van de auto nog wel. Maar als men 60.000 km per jaar rijdt, dan wordt de brandstofcomponent die je ook zelf mag aftikken, wel erg hoog voor zo'n auto.
De Corsa heb ik ook niet omdat ik dat de allerleukste, vetste, coole auto vind. Maar gewoon omdat die me NETTO 34 cent per maand kost (incl brandstof en winterbandenset).
Dan betaal ik liever wat minder, zodat er geld over blijft voor de GSi
Nou, vorige week was het zover.RedBill schreef:Bij hoeveel kilometer moet die van jou eruit?
Klopt wel meer niet in de optiebeschrijvingen. Climate Control? Zit er echt niet op...pascal1109 schreef:Iemand hem nog hebben
http://www.autotrader.nl/auto/opel-cors ... navigatie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Is alleen geen Cosmo, maar Connect Edition. Prutsers daar.
Gesis is idd dat die leeg is, 9 van de 10x condensor lekRedBill schreef:Klopt wel meer niet in de optiebeschrijvingen. Climate Control? Zit er echt niet op...pascal1109 schreef:Iemand hem nog hebben
http://www.autotrader.nl/auto/opel-cors ... navigatie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Is alleen geen Cosmo, maar Connect Edition. Prutsers daar.
Bij de mijne heeft de airco het trouwens begeven. Hij moet dus binnenkort naar de dealer. Het enige wat er gebeurt als ik de airco aanzet is een soort gesis onder het dashboard. Lijkt me dus een lek systeem, maar ik zou het niet met zekerheid durven zeggen.