niet joh:pGSI Racer schreef:ik dacht 220 zoiets. probeer dat niet dagelijks
zou ik wel doen lol:p
kan ik niet een keertje bij jou langs komen om jou blauwe monster is in het echt te bewonderen:D
niet joh:pGSI Racer schreef:ik dacht 220 zoiets. probeer dat niet dagelijks
even apeldoorn bellen.GSI Racer schreef:mag je best doen hoor, maar is dat niet wat ver vanuit Apeldoorn
ja das best ver maar dan maak ik er gewoon een dagje uit van:p even genieten van het mooie limburg:pGSI Racer schreef:mag je best doen hoor, maar is dat niet wat ver vanuit Apeldoorn
Hoef je ook maar 1x te proberen en dan weet je hetGSI Racer schreef:ik dacht 220 zoiets. probeer dat niet dagelijks
zoals tim met zijn audi altijd volle gas,maikel kent onze tim wel.GSI Racer schreef:uhuh
prs schreef:
nog een andere vraag, hoe bevalt de stuurhuisverkorter?
hoe doen ze het op de ring,waar heb je ze gehaaltGSI Racer schreef:Federal 595RS-R
bevalt op de weg al goed!
in zandvoort heb je toen ook maar een rondtje kunnen rijden,daar staat me iets vanbij,slang of zo iets toen.GSI Racer schreef:het is de kunststof buis waarschijnlijk. slangen zijn goed.
sticker komt van Duitse Ebay
http://www.ebay.de/itm/Opel-Motorsport- ... 2a43f95a53" onclick="window.open(this.href);return false;
toch bedankt!
ok,kan je die zelf mee laten via een schakelaar.GSI Racer schreef:toen was een intercooler slang los gesprongen. daar heb ik daarna nooit meer last van gehad.
motor blijft mooi op temperatuur (heb op de baan zwz constant de fan lopen)