Astra GSI 2.0 8v 1992
- The Vizitor
- forum-gebruiker
- Berichten: 320
- Lid geworden op: 17 sep 2010 23:06
- Auto('s): Astra GSI 1994 1.8 16v. Astra GSI 1992 2.0 8v (ex)
- Locatie: Cuijk
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
Lekker bezig!
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
top,die wordt weer echt mooi.
danny gsi 666
danny gsi 666
- AlexAstra
- Oud-Clublid
- Berichten: 1287
- Lid geworden op: 07 aug 2011 15:43
- Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
- Locatie: Rotterdam
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
Netjes gedaan! Die kan er weer even tegen
- Vincent_R
- Donateur 2013
- Berichten: 1395
- Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
- Auto('s): Opel Astra F cabrio
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
Lekker bezig geweest!
- .:johan:.
- forum-gebruiker
- Berichten: 528
- Lid geworden op: 15 mar 2011 22:38
- Auto('s): Astra-F Sedan C20Let, Corsa-C C12xe
- Locatie: Hedel
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
das een mooie klus geweest man! komt helemaal ok
- The Vizitor
- forum-gebruiker
- Berichten: 320
- Lid geworden op: 17 sep 2010 23:06
- Auto('s): Astra GSI 1994 1.8 16v. Astra GSI 1992 2.0 8v (ex)
- Locatie: Cuijk
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
Bedankt . Nu behandelen en door naar de andere kant
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
Lekker bezig! Nu zorgen dat je het ook in de dorpels goed beschermd krijgt!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- The Vizitor
- forum-gebruiker
- Berichten: 320
- Lid geworden op: 17 sep 2010 23:06
- Auto('s): Astra GSI 1994 1.8 16v. Astra GSI 1992 2.0 8v (ex)
- Locatie: Cuijk
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
Bedankt
De rechterkant is nu helemaal klaar. Antisteenlaag eroverheen en aan de onderkant bodysafe.
Alleen de naden nog afdichten, maar dat doe ik als laatst zodat er nog wat ml in kan op die plekken.
Nu begonnen aan de linkerkant, hetzelfde liedje dus daar rustig aan begonnen.
Ook is het lekbakje aan de linkerkant nu ook vervangen.
Hier de dorpel rechts
Wat binnenplaatwerk gerepareerd, heb na het afwerken van de lassen geen foto meer gemaakt
Het lekbakje erop
`
Bumper even passen
En zo staat het er nu bij
Dat is helemaal voor elkaar, af en toe nog even wat ml er doorheen.RedBill schreef:Lekker bezig! Nu zorgen dat je het ook in de dorpels goed beschermd krijgt!
De rechterkant is nu helemaal klaar. Antisteenlaag eroverheen en aan de onderkant bodysafe.
Alleen de naden nog afdichten, maar dat doe ik als laatst zodat er nog wat ml in kan op die plekken.
Nu begonnen aan de linkerkant, hetzelfde liedje dus daar rustig aan begonnen.
Ook is het lekbakje aan de linkerkant nu ook vervangen.
Hier de dorpel rechts
Wat binnenplaatwerk gerepareerd, heb na het afwerken van de lassen geen foto meer gemaakt
Het lekbakje erop
`
Bumper even passen
En zo staat het er nu bij
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
Fantastisch! Echt respect voor je inzet en dat je het zelf zo aanpakt! Moet je maar net het lef voor hebben!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- The Vizitor
- forum-gebruiker
- Berichten: 320
- Lid geworden op: 17 sep 2010 23:06
- Auto('s): Astra GSI 1994 1.8 16v. Astra GSI 1992 2.0 8v (ex)
- Locatie: Cuijk
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
Thnx,RedBill schreef:Fantastisch! Echt respect voor je inzet en dat je het zelf zo aanpakt! Moet je maar net het lef voor hebben!
Even een kleine update.
Bezig met de linker dorpel, deze is iets verder door aan de achterkant.
Ook heb ik een nieuw embleem achter + voor kunnen bemachtigen, de laatste 2 die beschikbaar waren in nederland/duitsland.
Hier nog wat foto's
Hij heeft het niet overleefd
- The Vizitor
- forum-gebruiker
- Berichten: 320
- Lid geworden op: 17 sep 2010 23:06
- Auto('s): Astra GSI 1994 1.8 16v. Astra GSI 1992 2.0 8v (ex)
- Locatie: Cuijk
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
Thnx,RedBill schreef:Fantastisch! Echt respect voor je inzet en dat je het zelf zo aanpakt! Moet je maar net het lef voor hebben!
Even een kleine update.
Bezig met de linker dorpel, deze is iets verder door aan de achterkant.
Ook heb ik een nieuw embleem achter + voor kunnen bemachtigen, de laatste 2 die beschikbaar waren in nederland/duitsland.
Hier nog wat foto's
Hij heeft het niet overleefd
- The Vizitor
- forum-gebruiker
- Berichten: 320
- Lid geworden op: 17 sep 2010 23:06
- Auto('s): Astra GSI 1994 1.8 16v. Astra GSI 1992 2.0 8v (ex)
- Locatie: Cuijk
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
Ik heb sinds afgelopen zaterdag nog een bijna volle pot carrosseriekit staan. Ik denk niet dat ik de rest nog gebruik voordat de kit onbruikbaar is geworden, dus als je daar belangstelling voor hebt...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
zo lang er geen putjes (putcorrosie) in de remleidingen zitten zijn ze gewoon goedkeur.
Deze vallen best nog wel mee moet ik zeggen, het is vaak erger als dat het lijkt.
Schuur ze maar eens voorzichtig blank
Goed bezig met die kokers zeg!
Deze vallen best nog wel mee moet ik zeggen, het is vaak erger als dat het lijkt.
Schuur ze maar eens voorzichtig blank
Goed bezig met die kokers zeg!
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
- AlexAstra
- Oud-Clublid
- Berichten: 1287
- Lid geworden op: 07 aug 2011 15:43
- Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
- Locatie: Rotterdam
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
lekker bezig, word weer netjes
- The Vizitor
- forum-gebruiker
- Berichten: 320
- Lid geworden op: 17 sep 2010 23:06
- Auto('s): Astra GSI 1994 1.8 16v. Astra GSI 1992 2.0 8v (ex)
- Locatie: Cuijk
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
Heb toevallig vrijdag een pot gehaald, dus mocht ik wat te kort komen, dan weet ik je te vinden .RedBill schreef:Ik heb sinds afgelopen zaterdag nog een bijna volle pot carrosseriekit staan. Ik denk niet dat ik de rest nog gebruik voordat de kit onbruikbaar is geworden, dus als je daar belangstelling voor hebt...
Bedankt in iedergeval.
Dank uAlexAstra schreef:lekker bezig, word weer netjes
Ja dat weet ik, misschien komt het door de flits dan. Ik zou ze in iedergeval niet goedkeuren.GSI Racer schreef:zo lang er geen putjes (putcorrosie) in de remleidingen zitten zijn ze gewoon goedkeur.
Deze vallen best nog wel mee moet ik zeggen, het is vaak erger als dat het lijkt.
Schuur ze maar eens voorzichtig blank
Goed bezig met die kokers zeg!
Daar hoef je niet voor te schuren, foto lijkt het net anders kwa kleuren.
Toevallig vandaag een astra g gehad waar ik alle leidingen van heb vernieuwd.
En als je dan de leiding op het punt waar ie echt verroest is hoef je niet veel kracht te zetten en 't breekt al.
Met nog een steekproef om 10 voor 5 dus het was een latertje.
Bedankt, het gaat eigenlijk wel prima zo. Niet perfect maar wel goed
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
Astra G is zowiezo drama met remleidingen.
Ongeloofelijk, want een Astra F heeft daar een stuk minder last van
Ongeloofelijk, want een Astra F heeft daar een stuk minder last van
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
- Vincent_R
- Donateur 2013
- Berichten: 1395
- Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
- Auto('s): Opel Astra F cabrio
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
Top bezig zeg!
- The Vizitor
- forum-gebruiker
- Berichten: 320
- Lid geworden op: 17 sep 2010 23:06
- Auto('s): Astra GSI 1994 1.8 16v. Astra GSI 1992 2.0 8v (ex)
- Locatie: Cuijk
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
En we zijn weer wat verder, maar weer tijd voor wat nieuwe foto's.
De dorpel zit er weer in.
Heb aan het eind van de dorpel nog een extra plaatje moeten lassen omdat daar de roest wat verder naar boven getrokken was.
Nog een aantal x behandelen en dan moet het weer even goed blijven zo.
Verder zeggen de foto's meer.
De las afgewerkt
En hier de ml het werk laten doen
Dat was het dan weer
De dorpel zit er weer in.
Heb aan het eind van de dorpel nog een extra plaatje moeten lassen omdat daar de roest wat verder naar boven getrokken was.
Nog een aantal x behandelen en dan moet het weer even goed blijven zo.
Verder zeggen de foto's meer.
De las afgewerkt
En hier de ml het werk laten doen
Dat was het dan weer
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
heb je die popnageltjes er op nieuw op gelast
heb je daar ook de maten van voor op het forum.
danny gsi 666
heb je daar ook de maten van voor op het forum.
danny gsi 666
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
Hij heeft het deel met popnagels laten zitten van de originele dorpel.
Wat voor lasapperaat heb je? Zie weldpartner 150, 170 ampère of wat anders? Ben aan het kijken voor een lasapperaat , ben wel benieuwd wat je ervan vind.
Wat voor lasapperaat heb je? Zie weldpartner 150, 170 ampère of wat anders? Ben aan het kijken voor een lasapperaat , ben wel benieuwd wat je ervan vind.
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
Sjee! Operatie geslaagd.
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
Grote klasse!
- The Vizitor
- forum-gebruiker
- Berichten: 320
- Lid geworden op: 17 sep 2010 23:06
- Auto('s): Astra GSI 1994 1.8 16v. Astra GSI 1992 2.0 8v (ex)
- Locatie: Cuijk
Re: Astra GSI 2.0 8v 1992
astra-gsi-666 schreef:heb je die popnageltjes er op nieuw op gelast
heb je daar ook de maten van voor op het forum.
danny gsi 666
Zoals joris al zei, heb de onderkant van de dorpel eraf geslepen
en zo de nagels laten zitten omdat die kant van de dorpel nog helemaal goed was.
Ik heb de weldpartner 170A, last perfect.Joris! schreef:Hij heeft het deel met popnagels laten zitten van de originele dorpel.
Wat voor lasapperaat heb je? Zie weldpartner 150, 170 ampère of wat anders? Ben aan het kijken voor een lasapperaat , ben wel benieuwd wat je ervan vind.
Heb er tot nu toe een goede ervaring mee, heb 'm zelf ook nog niet zo heel lang.
Maar als ik 'm vergelijk met die andere is dit toch wel een stuk beter.
Last veel soepeler en de lassen worden ook een stuk beter, dus als je op zoek bent is dit toch wel een aanrader,
En hij is makkelijk in gebruik, instellingen zijn makkelijk te bedienen en luistert daar ook wel zuiver naar.
Dus van mijn kant een positief verhaal..
Zeker geslaagd, beide kanten nu gehadpluggie schreef:Sjee! Operatie geslaagd.
DankjeMr.F schreef:Grote klasse!