kan niet wachten tot woensdagpluggie schreef:Toppie dattie weer gemaakt wordt woensdag!!!
danny gsi 666
kan niet wachten tot woensdagpluggie schreef:Toppie dattie weer gemaakt wordt woensdag!!!
ja,gaan nu met de fiets na het werkAlexAstra schreef:Mooi Danny,
Kun je weer lekker touren!
nee,deze week woensadag wordt hij gemaakt.pluggie schreef:Nog niet gemaakt?
nee,nooit en heb altijd een 16v gewild en diepluggie schreef:The end?
alleen is zoon 16v met 200 pk+ niet zo goedkoop,wil ook zoon remmenpluggie schreef:Dat is dan vet, je casco is super top! sowieso!
morgen,was al te laat om nogoenatje schreef:jonguh,
foto's dan
het stuur is het zelfde en de gt is iets lager dan de gl,gls en cd.Jerremy schreef:Dat klinkt wel leuk ! GT's zijn ook leuke Astra's F vind ik.
Feitelijk op veel punten al overeenkomsten met de GSI. Sport interieur (stoelen dan, wel andere bekleding) en stuur is ook anders toch.
Weet alleen niet zeker of een GT ook af fabriek een lager onderstel heeft.
GT heeft een rode bies toch op de strippen en bumpers ?
Kan natuurlijk als optie bijbesteld zijn. Was niet standaard op de GT. Zelfs op de CDX was dat volgens mij niet eens standaard.oenatje schreef:dat verschilt anders, ik had ooit een gt c16se met bc,
nee,geen schijven achter maar trommelen ook de 2.0i heeft trommelen alleen de gsi heeft schijven achter.RedBill schreef:Nice!!! GT is een kale sportieve versie met een leuke pittige motor 2.0i, 1.8i, 1.6Si of 1.6i en verlaagd onderstel. Driespaaks sportstuurwiel, niet met leer bekleed.
Heeft alleen geen zaken als ABS standaard, geen BC, geen schijfremmen achter dacht ik, of alleen de 2.0i met schijfremmen achter.
klopt,alleen standard op de gsi.RedBill schreef:Kan natuurlijk als optie bijbesteld zijn. Was niet standaard op de GT. Zelfs op de CDX was dat volgens mij niet eens standaard.oenatje schreef:dat verschilt anders, ik had ooit een gt c16se met bc,