Raad de auto
Re: Raad de auto
A 1962 ZIL-112S. The 112S used a lot of first for Soviet Union cars such as controlled slip differential, disc brakes, radial-ply tires et.c The car has been tuned up to 300 hp from the standard 230 hp. It is powered by a 5980 cc inline-8 giving a top speed of 260 km/h. Between 1963 to 1965 the car set five all-Union records in the racetracks.
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Het schoot me weer te binnen. Denk dat deze niet te moeilijk is trouwens, hij is wat apart namelijk
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Al in 1974 had Covini het idee om een zeswieler te bouwen, maar het plan verdween in een lade. Nu is de 380 pk sterke Covini C6W klaar voor zijn werelddebuut op de tentoonstelling van Genève.
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Oplage van 6-8 stuks per jaar.
Zoals ik al zei, makkie, maar wel een grappige auto. Vooral de reden om er een 6wieler van te maken. Vraag me eigenlijk wel af of dat zoveel helpt als beweerd wordt.
Maar jij bent aan de beurt Ronald
Zoals ik al zei, makkie, maar wel een grappige auto. Vooral de reden om er een 6wieler van te maken. Vraag me eigenlijk wel af of dat zoveel helpt als beweerd wordt.
Maar jij bent aan de beurt Ronald
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Looks like we've got a winner
What would come to your mind when I speak about a sports car that can travel at speeds of about 200 miles per hour and cover a distance of 2,000 miles with a full-fueled tank? Impossible! Well, that’s just proved otherwise by designer Phil Bevan. The Trident Iceni is a sexy two seater sports car that is powered up by a Duramax turbo diesel engine that provides with the power of 550 ponies at 3,800 rpm. In spite of all the brilliant speeds that it can touch and all the good looks that have gone into the design, the car leaves a critic speechless with the 0-60 mph climb in less than four seconds.
Green, eco-friendly cars come by and go every now and then. But they rarely manage to stare their fuel consuming counterparts in the face. The Trident Iceni has and will continue to change things wherever it spreads it greenness.
Bron
What would come to your mind when I speak about a sports car that can travel at speeds of about 200 miles per hour and cover a distance of 2,000 miles with a full-fueled tank? Impossible! Well, that’s just proved otherwise by designer Phil Bevan. The Trident Iceni is a sexy two seater sports car that is powered up by a Duramax turbo diesel engine that provides with the power of 550 ponies at 3,800 rpm. In spite of all the brilliant speeds that it can touch and all the good looks that have gone into the design, the car leaves a critic speechless with the 0-60 mph climb in less than four seconds.
Green, eco-friendly cars come by and go every now and then. But they rarely manage to stare their fuel consuming counterparts in the face. The Trident Iceni has and will continue to change things wherever it spreads it greenness.
Bron
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Astrid_fahrer schreef:Een Trident Iceni sportscar?
eindelijk,
Trident Iseni
Friday, August 22nd, 2008
Het onbekende Britse Trident bestaat reeds enkele jaren, maar werd nieuw leven ingeblazen door de introductie van een diesel aangedreven sportwagen. En het is niet de minste turbodiesel die men gaat gebruiken, volgens de makers produceert deze 6.6l V8 turbodiesel 550pk en 1300Nm koppel. Wat goed is voor de sprint naar 100 in minder dan 4 seconden en een top van 320 km/u.
Het gewicht bedraagt slechts 1.430kg, waardoor dit een Engels waardige trackday racer wordt. En het meest indrukwekkende cijfer komt van het diesel verbruik, namelijk 2.4l/100km! Zeker handig in dagen dat de olieprijzen de lucht in vliegen. Nu nog een degelijke roetfilter en we hebben er weer een sportwagen bij die ecologisser is dan een Toyota Prius. En volgens de makers zal het niet lang meer duren voor de Iseni in produktie gaat
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
Sorry ik was m helemaal vergeten
Bij deze!
En voor de diehards die de bovenste al snel te pakken hebben.. probeer deze eens!
Bij deze!
En voor de diehards die de bovenste al snel te pakken hebben.. probeer deze eens!
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
-
- Oud-Clublid
De eerste is een Lamborghini Jalpa
Productiejaren: 1976-1989
Aston Martin LagondaAstrid_fahrer schreef:Sorry ik was m helemaal vergeten
Productiejaren: 1976-1989
Heerlijk, we mogen weer!
Bovenste auto is een Lamborghini Jalpa natuurlijk
Bovenste auto is een Lamborghini Jalpa natuurlijk
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
-
- Oud-Clublid
De volgende:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Dat is een Detomaso Longchamp!
Makkie want ik ben DeTomaso fan.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
-
- Oud-Clublid
Maar je zit er naast!! De Detomaso Longchamp is een coupéLaagvlieger schreef:Dat is een Detomaso Longchamp!
-
- Oud-Clublid
Stuur links was standaard in Europa.Tim82 schreef:Hmm ik zie het echt niet. Lijkt wel een engelse auto te zijn: stuur rechts, geimporteerd naar frankrijk.
- KevTech
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra GSi (C20XE M2.8)
DeTomaso Deauville
-
- Oud-Clublid
helemaal juistKevTech schreef:DeTomaso Deauville
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Ja was in de war met deuxville ja.
Ik had het ook niet opgezocht. Alleen de Pantera is interessant vind ik
Ik had het ook niet opgezocht. Alleen de Pantera is interessant vind ik
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Is dit een auto die geleverd is voor op straat? Zelfbouw iets of is het echt uits op zichzelf staands uit een fabriek? Heb echt geen idee..KevTech schreef:
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
- KevTech
- forum-gebruiker
Ok, paar hints.
Het is een "zelfbouw", maar wel door iemand die meerdere modellen heeft gemaakt.
Dit model is maar 1 maal gemaakt en het is van Franse afkomst
Succes
Het is een "zelfbouw", maar wel door iemand die meerdere modellen heeft gemaakt.
Dit model is maar 1 maal gemaakt en het is van Franse afkomst
Succes
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Regels; auto moet in nederland geleverd zijn, na 1975. Mag een zeldzaam model zijn, maar ook een regulier model, post dan alleen een detail. Degene die het goed raadt mag uiteraard een nieuwe foto posten.
- KevTech
- forum-gebruiker
Oeps!
Dan geef ik wel een makkelijke!
Dan geef ik wel een makkelijke!
- GSi Hilversum
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- KevTech
- forum-gebruiker