Pagina 8 van 28
Geplaatst: 28 jun 2006 21:45
door Sounddragon
Ghi...het uur 'U' nadert
Geplaatst: 28 jun 2006 22:22
door chucky66
lache man om te zien hoe het echt MOET
met goed gereedschap
Geplaatst: 28 jun 2006 22:36
door Bart(astra)
GSi Twente schreef:Das wel preciezer als bij een C20XE.
Maar erg mooi...
v6 is ook wel even iets meer nadenken dan een 4 pitter.
Als leek absoluut niet aan beginnen !
Collega van me had thuis een spanrol (uit een nieuwe set) die gaar was, wat je dus echt niet gezien zou hebben als teun-de-beun.
Bv. volgorde van afstellen/spannen is erg belangrijk en luistert zeer nauw bij deze motoren.
Maare, puik werk Marcel !!
Geplaatst: 28 jun 2006 22:50
door jeffrey c20let
mooi gezicht ook zo'n
V blok
ben ook benieuwd
suc 6
jeffrey
Geplaatst: 28 jun 2006 22:56
door D_V_R_O_S
dat ene tandje staat net even verkeerd marcel!
(ben beetje jaloers)
Geplaatst: 29 jun 2006 18:42
door Laagvlieger
neej is Niels nog mee bezig hoop ik
is al net zo sloom als zijn Ecotec GSi
Kleine Update.
Bestelling uit Duitsland kwam vandaag binnen:
We nemen een C25XE stuurapparaat:
verwijderen die oude EPROM:
En plaatsen een andere, om het stuurapparaat aan te passen aan de 3 liter motor ipv de 2,5 waar die voor bedoelt is:
"Custom Check!!"
Geplaatst: 29 jun 2006 18:56
door GSi Twente
Kijk! Beter werk..
Geplaatst: 29 jun 2006 19:48
door pluggie
En weer een M2.8
Geplaatst: 29 jun 2006 20:21
door Kakashi
Mooi man!
Geplaatst: 29 jun 2006 20:43
door 2.nullutje
Geplaatst: 29 jun 2006 22:04
door RedBill
Vier pinnetjes minder!
Vette shit allemaal Laag... I'm impressed
Geplaatst: 29 jun 2006 22:29
door Laagvlieger
dat is om de andere injectoren aan te kunnen sturen en alle waarden aan te passen aan de 3 liter.
de 3 liter heeft hogere opbrengst injectoren.
Die heeft de 2,5 niet.
Deze pjoeter spuit anders in naar 2,5 waarden. 2,5 kenvelden passen niet bij een 3 litert. Motor is nu electrisch hetzelfde als een 2,5. alleen groter slagvolume. dan moet de pjoeter wel even weten natuurlijk.
Geplaatst: 30 jun 2006 00:11
door LeroY_GSI
das logisch... hhhssss
Geplaatst: 30 jun 2006 01:09
door Rallyastra
Laagvlieger schreef:neej is Niels nog mee bezig hoop ik
is al net zo sloom als zijn Ecotec GSi
Ik heb de onderdelen al klaar liggen, ik wacht alleen nog op dat de adapterplaat door iemand getekend word
Busjes, boutjes heb ik al keeringen moet ik nog even bestellen.
Geplaatst: 30 jun 2006 06:28
door snarfjuh
Goed bezig Marcel ! En Niels schiet toch eens op man
Geplaatst: 01 jul 2006 08:19
door Bart(astra)
Gister nog even met een thermostaat van een V6 in een Omega gevochten.
Is gewoon zowat een dag werk !
En je wordt er niet echt vrolijk van....pffff
Geplaatst: 01 jul 2006 10:30
door Rallyastra
Laagvlieger schreef:dat is om de andere injectoren aan te kunnen sturen en alle waarden aan te passen aan de 3 liter.
de 3 liter heeft hogere opbrengst injectoren.
Die heeft de 2,5 niet.
Deze pjoeter spuit anders in naar 2,5 waarden. 2,5 kenvelden passen niet bij een 3 litert. Motor is nu electrisch hetzelfde als een 2,5. alleen groter slagvolume. dan moet de pjoeter wel even weten natuurlijk.
Plus dat die nu perfect op de F28 is afgesteld
en niet een ralle F25
Geplaatst: 01 jul 2006 18:15
door Laagvlieger
ook dat nog ja
Geplaatst: 03 jul 2006 20:18
door Hans
Bart(astra) schreef:Gister nog even met een thermostaat van een V6 in een Omega gevochten.
Is gewoon zowat een dag werk !
En je wordt er niet echt vrolijk van....pffff
doe je moeilijk man, breng je em toch gewoon weg naar een andere garage
Marcel, goed bezig, supah die updates!
Geplaatst: 03 jul 2006 23:02
door drempelvrees
Hans schreef:Bart(astra) schreef:Gister nog even met een thermostaat van een V6 in een Omega gevochten.
Is gewoon zowat een dag werk !
En je wordt er niet echt vrolijk van....pffff
doe je moeilijk man, breng je em toch gewoon weg naar een andere garage
Marcel, goed bezig, supah die updates!
WHAHAHAHAHAHHAHAHA
Geplaatst: 06 jul 2006 17:37
door Rallyastra
OEIIIIII heb me hier toch mooie tekeningen op de pc staan ghehe
Geplaatst: 06 jul 2006 17:50
door GSi Twente
Geplaatst: 06 jul 2006 17:58
door D_V_R_O_S
neejoh.. naakte vent in paint