3.0 V6
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
lache man om te zien hoe het echt MOET
met goed gereedschap
met goed gereedschap
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
v6 is ook wel even iets meer nadenken dan een 4 pitter.GSi Twente schreef:Das wel preciezer als bij een C20XE.
Maar erg mooi...
Als leek absoluut niet aan beginnen !
Collega van me had thuis een spanrol (uit een nieuwe set) die gaar was, wat je dus echt niet gezien zou hebben als teun-de-beun.
Bv. volgorde van afstellen/spannen is erg belangrijk en luistert zeer nauw bij deze motoren.
Maare, puik werk Marcel !!
- jeffrey c20let
- forum-gebruiker
- Berichten: 205
- Lid geworden op: 28 dec 2003 02:58
- Locatie: waddinxveen
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11175
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
neej is Niels nog mee bezig hoop ik
is al net zo sloom als zijn Ecotec GSi
Kleine Update.
Bestelling uit Duitsland kwam vandaag binnen:
We nemen een C25XE stuurapparaat:
verwijderen die oude EPROM:
En plaatsen een andere, om het stuurapparaat aan te passen aan de 3 liter motor ipv de 2,5 waar die voor bedoelt is:
"Custom Check!!"
is al net zo sloom als zijn Ecotec GSi
Kleine Update.
Bestelling uit Duitsland kwam vandaag binnen:
We nemen een C25XE stuurapparaat:
verwijderen die oude EPROM:
En plaatsen een andere, om het stuurapparaat aan te passen aan de 3 liter motor ipv de 2,5 waar die voor bedoelt is:
"Custom Check!!"
Laatst gewijzigd door Laagvlieger op 29 jun 2006 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11175
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
dat is om de andere injectoren aan te kunnen sturen en alle waarden aan te passen aan de 3 liter.
de 3 liter heeft hogere opbrengst injectoren.
Die heeft de 2,5 niet.
Deze pjoeter spuit anders in naar 2,5 waarden. 2,5 kenvelden passen niet bij een 3 litert. Motor is nu electrisch hetzelfde als een 2,5. alleen groter slagvolume. dan moet de pjoeter wel even weten natuurlijk.
de 3 liter heeft hogere opbrengst injectoren.
Die heeft de 2,5 niet.
Deze pjoeter spuit anders in naar 2,5 waarden. 2,5 kenvelden passen niet bij een 3 litert. Motor is nu electrisch hetzelfde als een 2,5. alleen groter slagvolume. dan moet de pjoeter wel even weten natuurlijk.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Ik heb de onderdelen al klaar liggen, ik wacht alleen nog op dat de adapterplaat door iemand getekend word Busjes, boutjes heb ik al keeringen moet ik nog even bestellen.Laagvlieger schreef:neej is Niels nog mee bezig hoop ik
is al net zo sloom als zijn Ecotec GSi
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Plus dat die nu perfect op de F28 is afgesteld en niet een ralle F25Laagvlieger schreef:dat is om de andere injectoren aan te kunnen sturen en alle waarden aan te passen aan de 3 liter.
de 3 liter heeft hogere opbrengst injectoren.
Die heeft de 2,5 niet.
Deze pjoeter spuit anders in naar 2,5 waarden. 2,5 kenvelden passen niet bij een 3 litert. Motor is nu electrisch hetzelfde als een 2,5. alleen groter slagvolume. dan moet de pjoeter wel even weten natuurlijk.
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11175
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
doe je moeilijk man, breng je em toch gewoon weg naar een andere garageBart(astra) schreef:Gister nog even met een thermostaat van een V6 in een Omega gevochten.
Is gewoon zowat een dag werk !
En je wordt er niet echt vrolijk van....pffff
Marcel, goed bezig, supah die updates!
LIVE IN THE FAST LANE
- drempelvrees
- forum-gebruiker
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 15 mei 2006 21:36
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
Hans schreef:doe je moeilijk man, breng je em toch gewoon weg naar een andere garageBart(astra) schreef:Gister nog even met een thermostaat van een V6 in een Omega gevochten.
Is gewoon zowat een dag werk !
En je wordt er niet echt vrolijk van....pffff
Marcel, goed bezig, supah die updates!
WHAHAHAHAHAHHAHAHA
----------------------------------------------------->
ik woon in een dorp waar ze kat nog met een U schrijven!!!!!!!
ik woon in een dorp waar ze kat nog met een U schrijven!!!!!!!
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente