Nee, deze combi heb ik zo besteld omdat de drukgroepen van Sachs nog sterker schijnen te zijn.
en daar ligt ook meestal het hele probleem van het doorslippen
@Danny,
Die gaat het zeker wel houden ja.
meer ga ik er niet meer uit persen.
kan ook niet veel meer, want rij met standaard drijfwerk.
blokje loopt prima zo. gaat hard zat!
Ben je al deruit welke langere bak dat je gaat nemen?
Denk wel dat een dieselbak tegen gaat vallen voor je.. bijv als ik over schakel bij 3000tpm dat die dan terug valt in een dood gat ( 1400toeren ) soms vind ik het ook niet prettig of moet hem echt door jagen tot de 4500 maar dan valt die nog terug naar 2500tpm valt dus gewoon letterlijk 2000toeren terug.
Miss een optie om alleen de laatste eind overbrenging te ver andere in je huidige bak?
denk dat dat wel mee gaat vallen.
het verschil in koppel zal ook wel veel uit maken denk ik he.
deze bakken worden ook op een C20NE geleverd en dat rij ook niet verkeerd vind ik
denk dat dat wel mee gaat vallen.
het verschil in koppel zal ook wel veel uit maken denk ik he.
deze bakken worden ook op een C20NE geleverd en dat rij ook niet verkeerd vind ik
op een C20NE is het echt niet zo snel,vlot wel maar echt niet in de stoel persende kracht dat je niet uit stoel
komt.
danny gsi 666
je zegt het zelf indd al.
gewoon vlot, en lekker koppel onderin
om echt hard vooruit te gaan heeft hij gewoon te weinig paardjes
maar daar gaat het even niet om
GSI Racer schreef:je zegt het zelf indd al.
gewoon vlot, en lekker koppel onderin
om echt hard vooruit te gaan heeft hij gewoon te weinig paardjes
maar daar gaat het even niet om
heb nu een F20 eronder en hij trek bijna net hard als een 16V,is wel gechipt C20NE.
danny gsi 666
had nog even een vraagje over een grotere rembekrachtiger en hoofdremcilinder.
ik heb hier eens een topic over gehad, maar daar kom ik niet meer wijs uit
Zo'n dubbele tandembekrachtiger zou wel moeten passen
maar welke?
van een Omega of Vectra?
en welke hoofdremcilinder van deze twee is plug and play. dus zonder dat ik de remleidingen moet aanpassen
GSI Racer schreef:had nog even een vraagje over een grotere rembekrachtiger en hoofdremcilinder.
ik heb hier eens een topic over gehad, maar daar kom ik niet meer wijs uit
Zo'n dubbele tandembekrachtiger zou wel moeten passen
maar welke?
van een Omega of Vectra?
en welke hoofdremcilinder van deze twee is plug and play. dus zonder dat ik de remleidingen moet aanpassen
wie kan me hier een oplossing voor geven?
vectra,die van omega moet je aanpassen.
danny gsi 666
er zijn plug en play sets te koop maar dat plug en play houd alleen in dat je hem zo op je schutbord kan schroeven en je orginele pedaal erop aan kan sluiten. alle remleidingen moeten nog wel aangepast worden.
ik zit zelf te kijken naar een tilton 600 serie floor mounted pedalbox
duur spul, maar wel vrij degelijk *en het ruimt zo lekker op onder de motorkap he *