Om ook hier eens weer jullie op de hoogte te stellen van wat er met de vectra gebeuren gaat voor 2010, alvast een update.
Update:
Wielen zijn verkocht, Skirts zijn verkocht, achterbumper is verkocht dus ben alweer aardig leeg
Wat komt ervoor in de plaats? Dat zien jullie wel, er zit een bepaalde reden achter iig. Besloten is om de deuren niet strak te trekken wat betreft de sierstrips, want ik vind het dan niet mooi staan als de klinken er dan nog in zitten. Dus de sierstrips blijven. Ik vind het op een vectra ook zeker niet hinderlijk, plus het goud parelmoer zal
Nieuwe velgen zijn al uitgekozen, en zullen begin volgend jaar besteld worden
Vandaag ook bij de spuiter geweest voor de kleur, en hij kwam met iets totaal anders dan ik wilde, en ben het er zeker mee eens.. De kleur is dus nu ook defintief gekozen, en het zal een bruin met goud parelmoer worden van house of kolor.
Waarom deze kleur? omdat de auto in een iets andere stijl gebouwd zal worden, en ik meer richting sjiek wil dan sporty zeg maar...
Kortom zullen er niet veel ingrijpende veranderingen aan de auto plaatsvinden, maar wel voldoende om het net weer een nieuw gezicht te geven. Het is meer finetuning dan wat anders
Onderstaand nog een paar foto's zodat jullie zien dat ik serieus ben in mijn plannen...
asbak verbouwd
omdat ik die lompe schakelaars van mijn airride niet mooi vond en de plaats, heb ik e.e.a. verbouwd.
De meters komen weer op de oorspronkelijke plek te zitten, maar de schakelaars zijn vervangen voor kleinere exemplaren, en kunnen indien nodig verborgen worden zodra de asbak dicht is. Iets cleaner zeg maar...
asbak is klaar... veel gepriegel met schuren enzo, maar het lijkt nu gewoon 1 geheel met elkaar...
Nou omdat ik de buitenkant grotendeels geheim houd, wil ik jullie toch enigszins laten zien hoe er e.e.a. aan de ICE en multimedia word veranderd.
Omdat er een iets groter scherm in de koffer moet komen, moesten de speakers verdwijnen op de manier hoe ze zaten. dus slaan we aan het hobby'en en poly'en...
Oude situatie:
Nieuwe situatie in opbouw:
Ringen komen onder een hoek te staan, zodat het geluid wel naar buiten gericht is, als de koffer open staat.
Het schermpje, 13.4 inch uit mijn hoofd....
Ringen op een hoek gemaakt, en laten drogen
Plaats waar eerst de speakers zaten, komt nu het scherm
Fleecedoek gespannen over de units
Testfitting op de binnenbekleding
En doordrenken in de polyesterhars
Nu nachtje laten drogen en goed uitharden, en morgen weer vrolijk doorknutselen...
en om door te gaan....
ik moet nog wel de speakerhuizen bekleden en verder afwerken, maar het scherm is al klaar. deze zit er nu mooi in, nu kan ik gaan bepalen hoe de speakerhuizen moet komen.
En kleine impressie:
Scherm gemonteerd, moet nog verder bekleden:
En hoe de speakerhuizen gaan komen:
Morgen weer een dag
Het scherm viel me toch teveel op, dus weer alles los gehaald, en in een speciale structuurverf gezet.
En dan het nieuwe totaalplaatje (nog zonder speakerhuizen)
Zo zie je beter dat het een geheel lijkt te vormen....
geknutsel blijft maar doorgaan in de verloren uurtjes...
Verdere vorderingen zal ik ook wel weer een beetje bijhouden hier