Astra Turbo (garrett) kleine update
- RobbieS
- forum-gebruiker
- Contacteer:
heb de videocamera van mn broer even meegenomen en stukje gefilmd. Maar is 89.1 mb groot krijg dat nooit op mn eigen webspace. Heb m nu in mn shared folder van kazaa staan. Dus voor liefhebbers neem ik aan dat je m via kazaa dan kunt vinden. bestandje heet
astra turbo
verder niet heel spectaculair, was lastig een filmpje maken in je eentje. Volgende keer neem ik iemand mee die kan filmen, dan kan ik wat meer gasgeven
als iemand betere ideeen heeft over hoe ik het kan sharen, roept u maar
astra turbo
verder niet heel spectaculair, was lastig een filmpje maken in je eentje. Volgende keer neem ik iemand mee die kan filmen, dan kan ik wat meer gasgeven
als iemand betere ideeen heeft over hoe ik het kan sharen, roept u maar
"Chuck Norris ordered a BigMac at Burgerking, and got one"
- LeroY_GSI
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Focking geil.. diepe respect man voor wat je allemaal doet!! Ga je je wagen ook nog optisch tunen of niet?! Strakke achterklep zou bij je wagen niet misstaan..
Maar in ieder geval.. Supergave wagen en suc6 bij alle projecten die je nog gaat uitvoeren!
Maar in ieder geval.. Supergave wagen en suc6 bij alle projecten die je nog gaat uitvoeren!
RoeStRyDerZz! ---- Astra Gsi C20XE ---- RoeStRyDerZz!
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Eerst een carbon carroserie, en daarna de rest ook
Nieuw drooggewicht : 423 Kg
Nieuw drooggewicht : 423 Kg
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Leuk filmpie
Zit me nog steeds af te vragen of je op een gegeven moment nou niet helemaal ziek wordt van dat dumpvalve geluid, lijkt me best wel leuk voor een tijdje, maar na een maandje of wat wil je ook wel eens incognito rondkachelen..
Je zou het eigenlijk moet kunnen uitzetten
Ennuh respect hoor, maarruh met 140 over een bospaadje met 1 hand
Voor de rest
Zit me nog steeds af te vragen of je op een gegeven moment nou niet helemaal ziek wordt van dat dumpvalve geluid, lijkt me best wel leuk voor een tijdje, maar na een maandje of wat wil je ook wel eens incognito rondkachelen..
Je zou het eigenlijk moet kunnen uitzetten
Ennuh respect hoor, maarruh met 140 over een bospaadje met 1 hand
Voor de rest
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Metal M GSI
- Oud-Clublid
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
-
- forum-gebruiker
Speedworks@pandora.be
-Forge turbo parts (intercoolers,dump valves,Samco hoses)
-KW Suspensions
-Carbon Parts (in progress)
-Forge turbo parts (intercoolers,dump valves,Samco hoses)
-KW Suspensions
-Carbon Parts (in progress)
- RobbieS
- forum-gebruiker
- Contacteer:
dank jullie wel voor de positieve reacties!!
ben zelf ook érg blij dat het project geslaagd is. Zowat alles zelf moeten uitzoeken en maken. Zitten véél uren in, niet alleen het opbouwen maar vooral geschikte informatie verzamelen voor vanalles en nog wat.
Ik krijg wel alle credits maar zonder hulp was het mij niet gelukt dus een dankwoordje is zeker op zn plaats!
even applausje voor de lassers, want zonder hen was het nooit gelukt, zeker niet binnen mijn budget, dus
Robert en Noël
Neal (speedworks) bruikbare info naar onderdelen etc en heel veel meer bijkomende zaken
Dennis (ddv) voor het spruitstuk uit Engeland en info.
Turbo Service Belgium, voor de superservice!
Turbo's Hoet idem
Nissan Dealer Denissen Tilburg, voor de supergoede hulp aan deze opelrijder, en interesse naar mn project
Ron (ronaldo), arthur (modfreak) voor de hulp/tips en vooral de aanmoedigingen.
Thuur voor de basis: de turbo zelf, zéér vriendelijk geprijsd
en iedereen die ik nu even vergeten ben. BEDANKT!!!
ben zelf ook érg blij dat het project geslaagd is. Zowat alles zelf moeten uitzoeken en maken. Zitten véél uren in, niet alleen het opbouwen maar vooral geschikte informatie verzamelen voor vanalles en nog wat.
Ik krijg wel alle credits maar zonder hulp was het mij niet gelukt dus een dankwoordje is zeker op zn plaats!
even applausje voor de lassers, want zonder hen was het nooit gelukt, zeker niet binnen mijn budget, dus
Robert en Noël
Neal (speedworks) bruikbare info naar onderdelen etc en heel veel meer bijkomende zaken
Dennis (ddv) voor het spruitstuk uit Engeland en info.
Turbo Service Belgium, voor de superservice!
Turbo's Hoet idem
Nissan Dealer Denissen Tilburg, voor de supergoede hulp aan deze opelrijder, en interesse naar mn project
Ron (ronaldo), arthur (modfreak) voor de hulp/tips en vooral de aanmoedigingen.
Thuur voor de basis: de turbo zelf, zéér vriendelijk geprijsd
en iedereen die ik nu even vergeten ben. BEDANKT!!!
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- RobbieS
- forum-gebruiker
- Contacteer:
even updatetje, had nog een turbotimer liggen die ingebouwd moest worden.
Greddy full auto turbotimer
Stiekem toch nog een lange avond aan bezig geweest om alles netjes aan te sluiten en werkend te krijgen
Heel mn dash weer uit mekaar
Dit is m dan. Staat hier om de kmtellerstand. Heb ik ook een digidash
auto blijft nu automatisch nadraaien, nadat de sleutel uit het contact is.
Verdere leuke opties,
km-teller
0-100km/u 0-200km/u
0-400m 0-1000m
Voltmeter
Laptimer etc
weet niet of de metingen van die tijden heel nauwkeurig is maar het is een leuk apparaatje.
Wel grappig trouwens, nu die garrett erop zit krijg ik eeneens allemaal telefoontjes en mailtjes.
Dennis de Vos heeft al aan de lijn gehangen, gisteren Patrick Mathijssen (M-tech), nog wat andere geinteresseerden. Moest het maar eens laten zien hoe en wat en mss wat info delen
Greddy full auto turbotimer
Stiekem toch nog een lange avond aan bezig geweest om alles netjes aan te sluiten en werkend te krijgen
Heel mn dash weer uit mekaar
Dit is m dan. Staat hier om de kmtellerstand. Heb ik ook een digidash
auto blijft nu automatisch nadraaien, nadat de sleutel uit het contact is.
Verdere leuke opties,
km-teller
0-100km/u 0-200km/u
0-400m 0-1000m
Voltmeter
Laptimer etc
weet niet of de metingen van die tijden heel nauwkeurig is maar het is een leuk apparaatje.
Wel grappig trouwens, nu die garrett erop zit krijg ik eeneens allemaal telefoontjes en mailtjes.
Dennis de Vos heeft al aan de lijn gehangen, gisteren Patrick Mathijssen (M-tech), nog wat andere geinteresseerden. Moest het maar eens laten zien hoe en wat en mss wat info delen
laat ze eerst maar eff zweten jij hebt er veel enegie ingestoken dus
nog niks verklappen
nog niks verklappen
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Gewoon geld voor vragen, doen hun ook als je problemen hebt
Of een leuke sponsoraktie ofzo.....
Of een leuke sponsoraktie ofzo.....
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- RobbieS
- forum-gebruiker
- Contacteer:
sja maar ik pas wel op aan wie ik info vrijgeef. Ken Patrick en Dennis vrij goed. Zij helpen mij ook als dat nodig is, tzijn mensen waar ik ook wat aan heb. Dennis moet bijv met zijn laptop de standaard boostregeling calibreren met deze garrett. Omdat ie binnen dezelfde tijd dat een K16 0,6-0.8 bar deze naar de 1.5bar schiet. En dat moeten we nog even niet hebben. Maar het maakt wel even duidelijk hoeveel sneller deze turbo opspoolt en druklevert
En ach als ik van zulke mensen de waardering krijg voor wat ik heb gedaan en ze dat ook echt laten blijken vind ik dat ook wel wat waard.
En ach als ik van zulke mensen de waardering krijg voor wat ik heb gedaan en ze dat ook echt laten blijken vind ik dat ook wel wat waard.