steinmetzpaul schreef:mooi project word echt een dikke sedan zo
mvg paul
hee paultje!
tnx man.. kom een keer koffie leuten man altijd gezellig we doen ons best, we kunnen niet toveren, maar we maken wel dromen waar..beetje bij beetje
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 07 mei 2012 20:40
door .:johan:.
ja we hebben een update.. en blaren op me klauwe
maar resultaat is niet gek, kan nog beter maar toch...
Close upje
eind resultaat
vrijdag avond gaan we de planning even door nemen.. en dan kunnen we beginnen met uitbouwen
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 07 mei 2012 21:14
door Mikeopel
ziet er netjes uit!!
ik zie dat jij ook de gordel gebruikt!!
ik ook altijd nog nooit genkapt
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 14 mei 2012 09:23
door .:johan:.
tnx mike,
ja die gordels zijn GOEDDD!
Wel even een minder goeie update.. achterbumper heb ik er onderuit gereden... 3x steken en draaien en dan nog.... krak... jammer..
DUS POLY TIME
bumper steun verstevigd
en klaar
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 14 mei 2012 15:28
door Mikeopel
hahaha netjes hij zit weer
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 14 mei 2012 18:51
door TurboTim
Goed bezig Johan, blokje ziet er netjes uit
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 15 mei 2012 18:05
door .:johan:.
tnx mannen
we doen ons best he, toveren kunnen we niet zaterdag pakketje ophalen
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 15 mei 2012 18:07
door .:johan:.
nog even een vraagje...
ik lees vaak dat je motor steunen van C20XE of X20XE moet nemen en de aandrijfassen...
nu was ik op de sloop en die vertelde me dat die van een X16XEL het zelfde waren... is dit waar?
even chekken (kost geldt genoeg al dat gehobby )
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 15 mei 2012 18:45
door pascal1109
Linker (korte) as is hetzelfde dacht ik.
Rechter (lange) as, moet je die met tussenlager nemen. Uit de Calibra C20XE volgens mij.
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 15 mei 2012 20:07
door Mikeopel
pascal1109 schreef:Linker (korte) as is hetzelfde dacht ik.
Rechter (lange) as, moet je die met tussenlager nemen. Uit de Calibra C20XE volgens mij.
Dat klopt! pascal
en je kan ook een rechteras pakken van een saab 93 of 900 tot bj 96
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 15 mei 2012 21:30
door Mikeopel
had ik ook nog gevonden:
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 22 mei 2012 16:12
door .:johan:.
hee tnx mannen,
mooie info, daar kan ik zeker wat mee!
spulletjes zijn binnen, koppelingsplaten drukgroep etc.. alleen geen boutjes...
wie weer welke boutjes ik nodig heb voor de bak dus 8 om alles vast te zetten..
en welke boutjes heb ik nodig om de bak F18WR aan de let te knopen??
wordt bij onze lokale dealer niet veel wijzer :megafun:
oja en nieuw stukje gereedschap gekocht
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 22 mei 2012 16:25
door The Undertaker
Bekend stukje gereedschap!
Bouten voor de versnellingsbak, de aantallen moet ik je schuldig blijven:
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 22 mei 2012 19:22
door Vincent_R
Mooi project!
En inderdaad een bekend stuk gereedschap maar wel heeel handig
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 22 mei 2012 20:47
door astra-gsi-666
vet dat gepolijst kleppen deksel, .
danny gsi 666
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 23 mei 2012 13:40
door .:johan:.
tnx mannen,
hier kan ik nog meer mee hahaha, ga zo even paar boutjes halen in de hal en passen, je krijgt van mij de uitslag nog wel wat er nodig was
Oja, pic van de helix spulletjes
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 23 mei 2012 15:36
door astra-gsi-666
.:johan:. schreef:tnx mannen,
hier kan ik nog meer mee hahaha, ga zo even paar boutjes halen in de hal en passen, je krijgt van mij de uitslag nog wel wat er nodig was
Oja, pic van de helix spulletjes
versterkte koppeling ,mooie man dan kun je nog meer paarden laten trappelen .
danny gsi 666
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 24 mei 2012 23:04
door .:johan:.
tnx kerel!,
ja het moet wel heel blijven
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 02 jun 2012 19:24
door .:johan:.
vanochtend gelijk naar de dealer geknalt voor boutjes, kom daar gelijk vincent_R tegen altijd vervelend hahahaa
maar bijna alles hebben we moeten bestellen (wel in DB gedaan ipv Oss),
Vandaag heb ik frank aan het werk gezet ,
juist UITBESTEDEN, met de zwee er over, hij werkte net zo hard als een pool dus dat gaat goed hahaa,
Bak schoon gemaakt met de compressor + tinner.. en nog even de remreiniger er op,
alles in de grijze primer, en dan beetje lak
volgens de opel dealer kan de bak er op...
maar moet hier niet iets in... behalve de prias?? (frank twijfeld namelijk
in tussen tog maar verder gegaan:
speelgoed er op
Nu weekje wachten op pakketjes van de dealer, heb de bouten per 5moeten bestellen....
AUWKS dus even 50,- kunnen aftikken.. ex de BTW (gelukkig nog 19% hahahaaa)
dus wie ze nog nodig heeft... tekoop boutjes
volgende week meer nieuws
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 02 jun 2012 20:00
door AlexAstra
Gaaf project orr! lekker bezig
Vraagje over het kleppendeksel,wat moet je allemaal doen en gebruikenen glimmend deksel te
krijgen?
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 03 jun 2012 11:25
door Vincent_R
Goed bezig! Versnellingsbak is weer netjes zo
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 04 jun 2012 08:44
door .:johan:.
@Alex Astra
ja dat is een klote werkje, waterbasis korrel 500, 1000 1200 en dan uiteindelijk 3000. Gewoon met het handje, met waterbasis papiertjes vd praxis
vervolgens alles netjes polijsten met een goeie pasta
@Vincent_R
tnx man, we doen ons best
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 04 jun 2012 11:41
door astra-gsi-666
mooie man ,heb het klepdekels eerst loge/zuur de lak eraf laten bijten en toen pas gaan schuren.het is idd (k*t)werk maar een mooi glazend kleppendekels.
danny gsi 666
Re: Het aparte sedan topic
Geplaatst: 04 jun 2012 23:05
door .:johan:.
andere kant, het houd je van de straat (niet verkeerd met de huidige benzine prijzen :megafun: )