Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
nou kun je eindelijk eens gaan beginnen met je topsecret project met rwd en 2 turbo's
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
Helaas. Het is hem niet geworden
Had natuurlijk al met Robbert gebeld over hoe en wat. Hij had me al wat aandachtpuntjes gegeven. Die waren nog te overzien vond ik, dus vanochtend vol goede moed vertrokken. Zelfs mijn broertje meegenomen omdat ik had verwacht om met 2 auto's weer terug te rijden.
Daar aangekomen, rondje om de auto gemaakt, babbeltje met Jesse. Punten goed bekeken die Robbert me van te voren al genoemd had, bleef allemaal nog goed te overzien en was nog steeds van plan mee te nemen. Roestblaas van ongeveer 2 vierkante cm rechtsachter bij het wiel en zeer minimaal rond te tankklep. Links nog goed hard. Dorpels waren ook zeer redelijk. Kon er al met al nog geruime tijd tegenaan voor ik er iets aan hoefde te doen.
Interieur ook wat minpuntjes, maar ook die waren goed te overzien vond ik.
Proefritje maken dan als laatste. In dat ritje even bij Niels langs gereden om hem op de brug te zetten. Eenmaal op de brug en wij eronder. Toen was het ineens gauw over met de goede moed. Die auto is, als er niets aan gedaan wordt, over korte tijd een echte flintstone auto. Groot stuk van de onderkant was helemaal rot helaas. Links zat al een flink gat en rechts liep niet ver achter. Ook rechtsachter zat al een aardig gat en de veerschotels daar zagen er ook niet al te best meer uit.
Jesse zag er zelf ook verbaasd uit. Robbert klonk ook verbaasd aan de telefoon achteraf, want die wilde natuurlijk weten hoe het avontuur afgelopen was.
Dus de zoektocht gaat verder.
Had natuurlijk al met Robbert gebeld over hoe en wat. Hij had me al wat aandachtpuntjes gegeven. Die waren nog te overzien vond ik, dus vanochtend vol goede moed vertrokken. Zelfs mijn broertje meegenomen omdat ik had verwacht om met 2 auto's weer terug te rijden.
Daar aangekomen, rondje om de auto gemaakt, babbeltje met Jesse. Punten goed bekeken die Robbert me van te voren al genoemd had, bleef allemaal nog goed te overzien en was nog steeds van plan mee te nemen. Roestblaas van ongeveer 2 vierkante cm rechtsachter bij het wiel en zeer minimaal rond te tankklep. Links nog goed hard. Dorpels waren ook zeer redelijk. Kon er al met al nog geruime tijd tegenaan voor ik er iets aan hoefde te doen.
Interieur ook wat minpuntjes, maar ook die waren goed te overzien vond ik.
Proefritje maken dan als laatste. In dat ritje even bij Niels langs gereden om hem op de brug te zetten. Eenmaal op de brug en wij eronder. Toen was het ineens gauw over met de goede moed. Die auto is, als er niets aan gedaan wordt, over korte tijd een echte flintstone auto. Groot stuk van de onderkant was helemaal rot helaas. Links zat al een flink gat en rechts liep niet ver achter. Ook rechtsachter zat al een aardig gat en de veerschotels daar zagen er ook niet al te best meer uit.
Jesse zag er zelf ook verbaasd uit. Robbert klonk ook verbaasd aan de telefoon achteraf, want die wilde natuurlijk weten hoe het avontuur afgelopen was.
Dus de zoektocht gaat verder.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
jammer,
wat is er nou met de lexmaul gebeurt?
wat is er nou met de lexmaul gebeurt?
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
kon der wel 500 van de prijs af toch
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
Balen man !
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
Lexmaul had hij er snel vanaf gesloopt. Vond hij maar een ondingoenatje schreef:wat is er nou met de lexmaul gebeurt?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
zoals ik al zei tegen pacal op de telefoon! dat is niet het blok wat ik er in gehangen had!!! en jawel er zat een ander blok in.. Mijn blok was maar een olie zuiper volgens jesse Ding dronk geen druppel! ook was die roest bij mij nergens te bekenennen.. Jesse hebbie met die nette wagen over een paar drempels geraced en vervolgens hem in een diepe plas gezet? echt zonde zo als ik het hoorde van pascal! en idd ik was ook erg verbaast over de roest!! en ik weet zeker dat er nog iemand is hier( berg ) die net zo verbaasd als mij zult zijn dat de schermen en dorpels ook roest hadden......
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
Tja heb hier mijn twijfels over
Is dit wel de zelfde auto ? dit kan gewoon niet dat die zo slecht is
Is dit wel de zelfde auto ? dit kan gewoon niet dat die zo slecht is
OPEL KADETT GSI 16V
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
ik denk dat er meer mee gebeurd is dan wij weten...
roest...
ander blok...
andere bak...
roest...
ander blok...
andere bak...
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
...... Andere auto maarja kan het niet bewijzen
OPEL KADETT GSI 16V
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
neej t is wel dezelfde auto.. kenteken klopt,intrieur etc...
riegers zijn er af... lexmaul is er af... de angels en xenon zijn er af.. ik vindt t serieus echt heel erg vreemd! de schermen en onderkant waren toen ik hem in bezit had Kij hardt!
riegers zijn er af... lexmaul is er af... de angels en xenon zijn er af.. ik vindt t serieus echt heel erg vreemd! de schermen en onderkant waren toen ik hem in bezit had Kij hardt!
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
Tja maar je kan ook een hoop dingen overzetten kenteken enz ..... geen zuivere koffie dit
Maar veders zeg ik er maar niks meer van
Maar veders zeg ik er maar niks meer van
OPEL KADETT GSI 16V
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
Dat klopt!... ik vindt het ook maar een raar verhaal man..
zo was ie vlak voordat ie wegging...
zo was ie vlak voordat ie wegging...
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
Daarom voordat ik hem verkocht aan jou heb ik hem nog schermen / nieuwe dorpels / tectileren onderkant bodemplaat enz was er zelf bij astra was bikel hard heb de rekening nog ervan van de werkzaamheden
En nu opeens verrot
En nu opeens verrot
OPEL KADETT GSI 16V
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
Sterker nog.. toen de astra in mijn bezit was is die nog een x opnieuw in de tectyl gezet.... dus ik denk dat er meer aan de hand is ed
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
Ja wie ............................... weet
Was een mooi astratje
Was een mooi astratje
Laatst gewijzigd door berg op 28 mei 2011 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
OPEL KADETT GSI 16V
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
berg schreef:Ja wie ............................... weet
Was een mooi astratje
ik zoek die foto en dan de photoshop ervan in de kleur deep red apple...
dacht dat niels die toen gemaakt had..
excuus voor de off topic.
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
Erwin_dude schreef:berg schreef:Ja wie ............................... weet
Was een mooi astratje
ik zoek die foto en dan de photoshop ervan in de kleur deep red apple...
dacht dat niels die toen gemaakt had..
excuus voor de off topic.
Onderwerp: Photoshop verveel moment
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
erg vreemd idd,
die auto was altijd zo netjes.
die auto was altijd zo netjes.
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
idd dan 500 van de prijs af en meenemen
met jou plannen maakt dat beetje extra werk ook niks meer uit!
met jou plannen maakt dat beetje extra werk ook niks meer uit!
- Jesse C2.0XE
- forum-gebruiker
- Berichten: 45
- Lid geworden op: 11 sep 2010 22:36
- Locatie: Vriezenveen
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
c18xe schreef:zoals ik al zei tegen pacal op de telefoon! dat is niet het blok wat ik er in gehangen had!!! en jawel er zat een ander blok in.. Mijn blok was maar een olie zuiper volgens jesse Ding dronk geen druppel! ook was die roest bij mij nergens te bekenennen.. Jesse hebbie met die nette wagen over een paar drempels geraced en vervolgens hem in een diepe plas gezet? echt zonde zo als ik het hoorde van pascal! en idd ik was ook erg verbaast over de roest!! en ik weet zeker dat er nog iemand is hier( berg ) die net zo verbaasd als mij zult zijn dat de schermen en dorpels ook roest hadden......
ik ben lang niet online geweest op het forum en zie dan ook nu deze reacties op mijn oude gsi!!
ik wil graag even wat dingen recht zetten!
de lederen bekleding in de deurkaarten was niet af omdat robert deze niet afgemaakt had! heb de auto zo gekocht!
daarbij wil ik even melden dat een liter oli op 1000km niet normaal is voor een c2.0xe, dus geen druppel?? ook waren er klepstoters niet goed en dat wist robbert me al te vertellen bij aanschaf van de wagen. ik hang er heus geen ander blok in als dat niet nodig is! hierbij ook de teller overgezet van de donor auto want die plasma plaatjes vond ik maar 3 x niks plus dat was een 1.8 teller. ook waren de bloksteunen zo ral als een tientje dus heb die toen gelijk vernieuwd!
de lexmaul heb ik gewoon een pleuris hekel aan gekregen door deze gsi, een maatje van me had ook een gsi, en deze was velen malen sneller dan mij! lexmaul eraf, mtechje erop! en we gingen gelijk op! dus een lexmaul kan best leuk zijn, met andere aanpassingen daarbij en een chip op maat! zo erop ploffen doet de prestaties alleen maar ten slechte!
de Riegers heb ik er inderdaad afgehaald, en niet omdat ik ze niet mooi vond in tegendeel! heb de auto gekocht met schade aan voor en achterbumper en t spatbord zat in elkaar. deze heb ik klaar laten maken, spuiten en eronder! dik 8 maand met veel plezier mee rond gereden tot mijn maatje zen gsi op een lantaarnpaal parkeerde in een wegopbreking, hierdoor een verkeersbord onder de auto door, beide bumpers weer kapot! dus vervangen voor originele aangezien ik niet weer 800€ wou investeren voor een paar maandjes plezier!
de roest wist ik ook echt niks van! net zoals robbert.. heb nadat pascal is wezen kijken het spul los gehaald en er zat een flink stuk rottigheid in de bodem! heb hier nieuwe stukken in laten lassen en de auto rdw laten keuren om m als c2.0xe op kenteken te krijgen! is goed gekeurd, dus zoveel rottigheid zat er nu ook weer niet aan.
heb met veel plezier in deze astra gereden en hem uiteindelijk verkocht aan een liefhebber uit belgie, auto is uitgevoerd.
hoop dat hierbij een boel vragen en boze blikken de wereld uit zijn!
zal nog een paar foto's toevoegen om te laten zien dat ik er echt wel gek mee was!
hier vlak na aanschaf, met kapotte bumpers nog en gedeukt spatbord.
1 van de eerste ritjes eerste problemen.. bloksteun van de versnellingsbak ral! hierdoor versnellingsbak vervangen! zat al vast met helicoins dat zegt genoeg.
bumpertjes klaar laten maken en gespoten.
ben altijd heel gek met deze auto geweest! en vond het ook jammer hem te moeten verkopen!
nu in middels een andere gsi aangeschaft (02-02-2013), hiervan komt nog een project topic met daarbij fotos. weer een blauwe
kleine sneak previeuw dan..
Laatst gewijzigd door Jesse C2.0XE op 19 mar 2014 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jesse C2.0XE
- forum-gebruiker
- Berichten: 45
- Lid geworden op: 11 sep 2010 22:36
- Locatie: Vriezenveen
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
kwam nog paar fotos tegen van de motorswap..
en de laatste 2 die ik er ooit van gemaakt heb met het eendagskenteken erop onderweg naar belgie!
en de laatste 2 die ik er ooit van gemaakt heb met het eendagskenteken erop onderweg naar belgie!
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
nog een nette zo te zien.
danny gsi 666
danny gsi 666
- Vincent_R
- Donateur 2013
- Berichten: 1395
- Lid geworden op: 18 mei 2012 19:40
- Auto('s): Opel Astra F cabrio
Re: Robbert's GSI: Update! terug naar Orgineel
Al is het even geleden, nog gefeliciteerd met de nieuwe !