Re: Algemeen Bullshit Topic Ex Slapen Sux
Geplaatst: 07 mar 2014 11:00
goedzo vooral blijven denken
Forum voor bezitters van en geïnteresseerden in de Opel Astra F GSi
http://astragsi.nl/forum/
Mag jij mij vertellen hoe je hier 230 pk uithaaltTheo Gsi schreef:goedzo vooral blijven denken
Goedzo! Ga maar snel kijken of er geen vogelpoepje op je auto zit. Want stel je eens voor dat hij de garage uit moet. Succesrenej schreef:Mag jij mij vertellen hoe je hier 230 pk uithaaltTheo Gsi schreef:goedzo vooral blijven denken
Zie niks geen speciaals aan die motor alleen een open luchtfilter en daar kun je 80pk mee winnen!
Haha je kan beter in je corsa gaan rijden theo, je verdedigd iets wat je bijvoorbaat al verloren hebt..
Als ze allemaal zo`n rijke fantasie hadden als jullie beide zag de wereld er nog slechter uit dan nu, ik neem er een biertje bij met een bak chips kan smakelijk om jullie lachen.
haha theo je hebt verloren hea iets verdedigen wat je al bij voorbaat weet wat niet zo is.Theo Gsi schreef:Goedzo! Ga maar snel kijken of er geen vogelpoepje op je auto zit. Want stel je eens voor dat hij de garage uit moet. Succesrenej schreef:Mag jij mij vertellen hoe je hier 230 pk uithaaltTheo Gsi schreef:goedzo vooral blijven denken
Zie niks geen speciaals aan die motor alleen een open luchtfilter en daar kun je 80pk mee winnen!
Haha je kan beter in je corsa gaan rijden theo, je verdedigd iets wat je bijvoorbaat al verloren hebt..
Als ze allemaal zo`n rijke fantasie hadden als jullie beide zag de wereld er nog slechter uit dan nu, ik neem er een biertje bij met een bak chips kan smakelijk om jullie lachen.
@oenat, zo kun je ook reageren
dankje,als renej die vragen kan beantworden weten jullie waarom hij geen Throttlebodies heeft,standaard uitlaat ,RedBill schreef:Iedereen hier weet dat er veel PK's uit een C20XE te halen zijn. Alleen geen 230, en al helemaal geen 280 in de setup die je op de foto's hierboven ziet. Het is dus terecht dat mensen die hier aanwezig zijn twijfelen over het vermogen van de motor in de kadett.
Die Risse motorsport engines hebben dry sump, DTA, andere drijfstangen, volledig gewijzigde distributie, zuigerbodemkoeling, Throttlebodies etc. Kosten zoals je kunt zien rond de 35.000 euro. Zou zomaar kunnen dat er wel een dergelijk blok in die Kadett heeft gelegen, maar dat er bij de verkoop gewoon weer een stock versie in is gekomen, maar dat het boekje er wel bij geleverd is, voor de leuk.
Zie ook de artikelen die SBD daarover online heeft staan.
Niemand wil hier iets afzeiken, wel proberen we realistische, betrouwbare informatie op dit forum te hebben. En 287 Pk uit een C20XE is verre van standaard en voor de willekeurige autohobbyist niet te betalen.
Wel een leuke GT trouwens!
Maar specifiek het blok dat je hier op die foto's ziet, hoeveel vermogen is er aantoonbaar (dus op de rollerbank) uit dit blok gekomen in deze Kadett?astra-gsi-666 schreef:dankje,als renej die vragen kan beantworden weten jullie waarom hij geen Throttlebodies heeft,standaard uitlaat ,
Ik hoef jou helemaal niks aan te tonen, je lult uit je nuisgaten van hier tot aan limburg en ik zei al sommige limburgers zijn niet te vertrouwen en jij bent er een van.astra-gsi-666 schreef:renej dat geen verstand hebt van kadett,s valt te zien,wat van kadett is het:E1,E2,E3 ?
heeft onder of boven schakeling ?
heeft hij lange smalle radiateur of een brede platte ?
is injectie body of carberatuur body ?
heeft hij orgineel 42 liter of 52 liter tank ?
wat van bouwjaar is hij dan ?
zeg me dat eens,als dat weet weet je ook waarom hij
geen Throttlebodies heeft,als goed naar de foto kijk
zien je dat erbijna niks tussen zit tussen de uitlaat
en de radiateur zit.renej welke is het E1,E2,E3
danny gsi 666
kijk jij spreekt mijn taal, en die heeft inderdaad zoveel pk, en dat is niet alleen een SFI vervanger met Kn filter.
renej deze motor had Throttlebodies en dry sump,door dat het een E1 body is kan er geen Throttlebodies op vanwegenrenej schreef:kijk jij spreekt mijn taal, en die heeft inderdaad zoveel pk, en dat is niet alleen een SFI vervanger met Kn filter.
Punt gemaakt wat in die kadett zit op de foto heeft geen 230/270/200/ maar houd met 170 maximum wel op.
wat moet je als ze er echt niet in passen,dan pas je het aan dat het er wel in past met andere onderdelen en die weerprs schreef:dus er hangt een 230 pk motor in, maar de onderdelen die het vermogen maken zijn eraf
Jonge je lult nog steeds vreselijk dom, je motor had toch 270 pk, 10 minuten later had je er 230 en nu bovenstaand gezwam als een kip zonder kop. je lult uit je duim neusgaten en kontgat. droom lekker van je 230 pk die je nooit gehad hebt maar graag wilde.astra-gsi-666 schreef:renej deze motor had Throttlebodies en dry sump,door dat het een E1 body is kan er geen Throttlebodies op vanwegenrenej schreef:kijk jij spreekt mijn taal, en die heeft inderdaad zoveel pk, en dat is niet alleen een SFI vervanger met Kn filter.
Punt gemaakt wat in die kadett zit op de foto heeft geen 230/270/200/ maar houd met 170 maximum wel op.
de verwarming motor of wel Throttlebodies en geen verwarming,orginele 16v is een E3 body dus met lange smalle radiateur
en ik heb een E1 met brede en lage radiateur dan moet je al de radiateur en uitlaat aanpassen DUS ook geen kat omdat die
niet past met het schakelsysteem de E1 heeft onderschakeling en de E3 bovenschakeling dus de uitlaat is gedeeltelijk 16V
en 8v groupe A met geen tussendemper omdat niet paste,dan nog de bak aanpassen omdat het een E3 bak is in een E1,dan
nog de tank aanpassen omdat het geen injectie tank was en het is 42 liter tank(E1)dus E2 tank van een 2.0 liter 8v,dry sump
had deze motor ook en we hebben er een karterpan onder gezet omdat ik een basskist heb vanaf de achterbak tot aan de koffer
klep,past dus geen olie tankje in de kofferbak zoals bij de rally auto,motor is wel een GROUPE A maar met wat aanpassingen
om hem erin te krijgen,dus ziet hij er standard uit maar is dat niet. renej bedank voor het vertrouwen
groetjes uit het ZUIDEN van nederland!!!!!!!!!,je ziet toch dat je geen verstand hebt van KADETT,s
danny gsi 666
renej schreef:Jonge je lult nog steeds vreselijk dom, je motor had toch 270 pk, 10 minuten later had je er 230 en nu bovenstaand gezwam als een kip zonder kop. je lult uit je duim neusgaten en kontgat. droom lekker van je 230 pk die je nooit gehad hebt maar graag wildeastra-gsi-666 schreef:renej deze motor had Throttlebodies en dry sump,door dat het een E1 body is kan er geen Throttlebodies op vanwegenrenej schreef:kijk jij spreekt mijn taal, en die heeft inderdaad zoveel pk, en dat is niet alleen een SFI vervanger met Kn filter.
Punt gemaakt wat in die kadett zit op de foto heeft geen 230/270/200/ maar houd met 170 maximum wel op.
de verwarming motor of wel Throttlebodies en geen verwarming,orginele 16v is een E3 body dus met lange smalle radiateur
en ik heb een E1 met brede en lage radiateur dan moet je al de radiateur en uitlaat aanpassen DUS ook geen kat omdat die
niet past met het schakelsysteem de E1 heeft onderschakeling en de E3 bovenschakeling dus de uitlaat is gedeeltelijk 16V
en 8v groupe A met geen tussendemper omdat niet paste,dan nog de bak aanpassen omdat het een E3 bak is in een E1,dan
nog de tank aanpassen omdat het geen injectie tank was en het is 42 liter tank(E1)dus E2 tank van een 2.0 liter 8v,dry sump
had deze motor ook en we hebben er een karterpan onder gezet omdat ik een basskist heb vanaf de achterbak tot aan de koffer
klep,past dus geen olie tankje in de kofferbak zoals bij de rally auto,motor is wel een GROUPE A maar met wat aanpassingen
om hem erin te krijgen,dus ziet hij er standard uit maar is dat niet. renej bedank voor het vertrouwen
groetjes uit het ZUIDEN van nederland!!!!!!!!!,je ziet toch dat je geen verstand hebt van KADETT,s
danny gsi 666
wat moet ik met een rally casco dat nog niet door de apk komt, heb alleen motor en bak en uitlaat,ecu nodig derenej schreef:Dan nog haal je geen 230 pk uit een motor met standaardinlaat en uitlaat domme onnozele limburger!!
Iedereen hier trekt jou zeer in twijfel en terecht je loopt maar wat dom te lullen, das al een van de redenen dat ik niet met mijn auto op een meeting kom waar van die d*mkoppen als jij staan die lullen uit al hun gaten tegelijk en denken dat ze met hun tupperware bak het gemaakt hebben.
Jou kadett was gewoon een bij elkaar geprutst ding, casco van een GT van 85 en maar dom lullen met je fabriek en penta racing, het enigste wat jij had was een Mpech sfi vervanger en een KN open luchtfilter wat PK veries betekend.
Dus zou zeggen droom lekker verder in limburg in de huivels met je 230 pk die je niet had maar graag wilde
230 pk haal je niet met een Groep A, en wat knaken tuning erbij.
lul/droom lekker verder, als jij een motor getoond had met de sytemen als in de youtube film had ik je direct gelijk gegeven.astra-gsi-666 schreef:wat moet ik met een rally casco dat nog niet door de apk komt, heb alleen motor en bak en uitlaat,ecu nodig derenej schreef:Dan nog haal je geen 230 pk uit een motor met standaardinlaat en uitlaat domme onnozele limburger!!
Iedereen hier trekt jou zeer in twijfel en terecht je loopt maar wat dom te lullen, das al een van de redenen dat ik niet met mijn auto op een meeting kom waar van die d*mkoppen als jij staan die lullen uit al hun gaten tegelijk en denken dat ze met hun tupperware bak het gemaakt hebben.
Jou kadett was gewoon een bij elkaar geprutst ding, casco van een GT van 85 en maar dom lullen met je fabriek en penta racing, het enigste wat jij had was een Mpech sfi vervanger en een KN open luchtfilter wat PK veries betekend.
Dus zou zeggen droom lekker verder in limburg in de huivels met je 230 pk die je niet had maar graag wilde
230 pk haal je niet met een Groep A, en wat knaken tuning erbij.
rest verkopen, .
danny gsi 666