prs schreef:ik lees net iets van 290 pk en 470 nm koppel? mooi resultaat
Klopt helemaal!!
Vandaag dus bij Klasen geweest.
Na 2 proefruns bleek het toch niet helemaal in orde te zijn.
Drukdoos was helemaal gaar. deed maar wat ie wilde...
dit veroorzaakte dus ook steeds dat schokken en dan wel/dan niet goed lopen
Nieuwe doos er maar op dan.
oke, nieuwe run!
kwam uit op 294pk, met een overboostdruk van 1,6 bar.
druk iets te veel dus.
Beetje minder geschroefd.
Nog wat runs gedaan.
Helaas blijkt de koppeling het koppel niet aan te kunnen.
rond de 4000toeren slipt deze door......
dat wordt dus een nieuwe koppeling (wel pas in de winter, want nu is het geld echt even op)!
Resultaat na de runs:
290pk en 476nm!!
Hier ben ik heel tevreden mee.
was ook ongeveer het maximale wat je met een orginele turbo kunt halen.
Op de terugweg even 240 aangetikt, jammer dat er zo'n korte bak op zit.
moet toch ooit eens een lange op komen
Lekker wat stukjes geblazen vandaag,
helaas net thuis gekomen met een koelvloeistof lekkage.
kwam rook onder de kap uit en de multi riem begon te piepen.
lekkage zit ergens bij de radiateur, hoop niet de radiateur zelf.
morgen even kijken!
ik was eerst ook huiverig voor een starre plaat omdat er veel spookverhalen op internet staan. dus ik heb er een keer een testrondje aan gewaagd. ik reed met een ongeveerde starre plaat net zo makkelijk weg als met mijn geveerde sachs sinterplaat. daarom heb ik nu dus ook een ongeveerde plaat liggen
maare jij en filmpjes kennen we
ik kan niet wachten
en als het wel je radiateur is. heb ik er hier 1 staan,
pm me maar als je intressen heb. als het nodig is
vet maikel ,klink goed die gsi van jou en zeer mooie cijfer,s met een org turbo.ik zou sach sintro race koppeling pakken , die kunnen 400+ pk aan.
groetjes danny gsi
Serieus vermogen! Snel inscannen die uitdraai, ik ben benieuwd naar de grafiek. Volgende keer op de ring jij een rondje met mij mee en ik een rondje met jou mee, misschien kun je me met het turbo-virus besmetten
prs schreef:ik was eerst ook huiverig voor een starre plaat omdat er veel spookverhalen op internet staan. dus ik heb er een keer een testrondje aan gewaagd. ik reed met een ongeveerde starre plaat net zo makkelijk weg als met mijn geveerde sachs sinterplaat. daarom heb ik nu dus ook een ongeveerde plaat liggen
goedkoopste plek is dutchpowertrading
Ik heb ook ooit es een ongeveerde sash koppeling gehad, een koperen. Was echt niet mee te rijden, pakt echt direct, kun je niet mee spelen tijdens sprint.
Zit nu in een cross astra en die kerel is er zeer tevreden van, sliert niet door .
Voor op de weg moet ik het nooit meer hebben.
Echt mooie cijfers zeg!! ik ben jaloers op die astra!!