Ook even een nieuw project
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
15 inch niet leuk voor de voorkant ??? niet al te breed en dan achter een 17 inch met een leuke rolomtrek, 60 series ofzo....
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Jep, EN kan beter uit de voeten met het koppel, EN hij komt beter weg bij de start, omdattie minder de neiging heeft om zijn neus op te tillen
Voor slalom of stuurparcoursen pak je dan gewoon een setje lagere achterbandjes, voor het lagere zwaartepunt, en dus betere wegligging
Voor slalom of stuurparcoursen pak je dan gewoon een setje lagere achterbandjes, voor het lagere zwaartepunt, en dus betere wegligging
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Lik me de vingers af, mooie velgjes.DayWaLk3R schreef:is dit nix
Maarja, helaas 4x108.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
@ robbie s niet iedereen is handig met metaal
mischien is het wat voor je volgende project robbie
iedereen is met leuke projecten bezig hier ,krijg je weer jeuk om ook weer wat te gaan doen...
succes
sandro
mischien is het wat voor je volgende project robbie
iedereen is met leuke projecten bezig hier ,krijg je weer jeuk om ook weer wat te gaan doen...
succes
sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Hahaha, ik wou al zeggen.RobbieS schreef:was een geintje Sandro, sleufgaten is BEHOORLIJK beun
Als de achterkant vlak is, kun je wel omboren, maar heb je 8 boutgaten.
En helaas zit d'r geen kapje voor.
Maare weer even ontopic, hoe staat ie nou Robbie?
"hochdrehzahlprinzip"
- DayWaLk3R
- Oud-Clublid
- Auto('s): Tesla Model 3 LR
Beun je toch ook even een kappie joh als je dan toch bezig bent.. en btw.. Ontopic > hoe staat het mnt Robbie.. .... Dis Robbie ze topic nieGSi Twente schreef:Hahaha, ik wou al zeggen.RobbieS schreef:was een geintje Sandro, sleufgaten is BEHOORLIJK beun
Als de achterkant vlak is, kun je wel omboren, maar heb je 8 boutgaten.
En helaas zit d'r geen kapje voor.
Maare weer even ontopic, hoe staat ie nou Robbie?
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Nou morgen gaat er dan EINDELIJK weer een grote update komen, Wouter gaat de ophaning fixen en ik ga ophangpunten aan het chassis lassen voor pedalen/stuurhuis/vloeistof reservoirs. Verder gaan we het chassis nog een stukje verlengen en verbreden aangezien er ook nog een rolkooi in komt word het anders wel heel krap. Morgen avond zijn de foto's te zien
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Volgende week gaan we weer verder, super druk gehad de laatste tijd met werken en vanalles en nog wat. Er stond op het Opel forum nog een Haltech vrij programmeerbare computer te koop, ben nog met hem aan het onderhandelen even kijken of ik er wat mee kan Heb op Essen nog wel wat ideeen op gedaan
Jullie zien dus binnenkort wel weer een update
Jullie zien dus binnenkort wel weer een update
0546-562109
0546-562109
- Rallyastra
- Oud-Clublid
UPdeeeeeeeeetttttt
Fusee's voor de voorkant,
Hier de PU bussen al even in een buis gepast dat straks een onderdeel van de daagarm word
Ook hebben we het chassis aan bijdekanten 5cm verbeed, nu passen de stoelen er ook tussen
Ik kreeg de naven niet uit elkaar met een gewone poulie trekker dus heb ik zelf naar even wat onderdelen er voor gemaakt
Sper krijgt ook al een plekkie
Wouter en passen
Dit word straks de bescherm kap om de uitlaat
Achterkant begint ook al vorm te krijgen
Wouter was druk aan het chassis aan het lassen, dus ben ik maar verder gegaan met de fusee's van de achterste draagarmen te slijpen.
In hoogte verstelbare stuurkolom van een Kadett
Fusee's voor de voorkant,
Hier de PU bussen al even in een buis gepast dat straks een onderdeel van de daagarm word
Ook hebben we het chassis aan bijdekanten 5cm verbeed, nu passen de stoelen er ook tussen
Ik kreeg de naven niet uit elkaar met een gewone poulie trekker dus heb ik zelf naar even wat onderdelen er voor gemaakt
Sper krijgt ook al een plekkie
Wouter en passen
Dit word straks de bescherm kap om de uitlaat
Achterkant begint ook al vorm te krijgen
Wouter was druk aan het chassis aan het lassen, dus ben ik maar verder gegaan met de fusee's van de achterste draagarmen te slijpen.
In hoogte verstelbare stuurkolom van een Kadett
0546-562109
0546-562109
- Rallyastra
- Oud-Clublid