Raymond heeft het goed voor mij verwoord. Ik snap niet wat er vaag aan is....
De afgelopen 2 winters heb ik 2x een corsa met c20xe gehad en nu was ik op zoek en toen de astra gehaald.
Voor in de winter heb je niks nodig, behalve snelheid en een verwarming die het doet. Voor nu in de zomer
rij ik liever in een auto met airco.Alleen midden in de winter ging de motor kapot en had ik de astra misschien
kunnen verkopen voor een paar euro, of repareren.
Nu ben ik een liefhebber en heb ik ervoor gekozen ipv een goedkope c25xe te kopen of het huidig blok repareren
want het was alleen 1 koppakking, een ombouw naar x30xe te doen, en ik heb er veel plezier van gehad. Ook
al koste het veel geld en heb ik er zeker geen winst op gemaakt, maar dat snapt iedereen wel die een ombouw
heeft gedaan. Nu heb ik de auto langer gehouden om er nog een tijdje van te genieten, maar het blijft iets waar continu
geld bij moet dus na de nieuwe apk een goed moment om de auto te verkopen.
en ik ben ook niet zo schijnheilig als sommige die zeggen ik verkoop de auto alleen aan een liefhebber, de eerste die het bedrag
neerlegd wat ik in mijn hoofd had mocht um meenemen. Heb de auto 8 maanden gehad, dus geen emotie ermee was een winterauto....
En ik kon het geld goed gebruiken, want had een afspraak mijn cabrio in te ruilen op een mini cooper S chili full options
maar de km stand bleek 70.000 hoger dan op de teller stond, dus ging dat niet door en rij ik in de cabrio nu.
en ik heb ook nog een astra coupe turbo staan dus auto's genoeg.
En het is voor mij niet goed om zon snelle auto te hebben voor een lange tijd, want woon vlak bij de grens en tank 102 en elke keer is het even volgas,
heb nog een filmpje gemaakt 2 weken geleden van de teller dat ik bij emmerich invoeg en ruim voor afslag elten al 255 km/h op te teller rij met nog een
klein beetje gas over. En kan je vertellen dat is echt niet veilig in een auto van 21 jaar oud. Heb afgelopen woensdag ook weer een motorrijder
dood op weg zien liggen bij elten met een motor in 1000 stukken en nog maar een halve helm op (de rest van de details zal ik jullie besparen)
dat is niet fijn en ga je overna denken. Zat laatst achter een z4 M aan en kon um bijna bijhouden, pakte van 100 naar 230 misschien 30 meter voorsprong,
maar als je dan vol moet remmen zie je het verschil.... zelfs de coupe turbo met 308mm remmen remt al 2 keer zo hard dan de 284 van de gsi.
zo een heel verhaal, dat krijg je als je aan het bier bent