Re: [CENTRAAL] FILMPJES 4
Geplaatst: 28 feb 2011 23:14
Maar dan past mijn OMP veerpootbrug niet meeroenatje schreef:zo'n blok hoort in de kofferbak
Nee, ik heb andere toekomstplannen
Forum voor bezitters van en geïnteresseerden in de Opel Astra F GSi
http://astragsi.nl/forum/
Maar dan past mijn OMP veerpootbrug niet meeroenatje schreef:zo'n blok hoort in de kofferbak
mijn auto heeft standaard 150pk en zodra ik hem van niels terug heb is mijn vermogen meer als verdubbeldThe Undertaker schreef:Een F50 heeft fabrieksaf 520 pk, vermogen bijna verdubbeld, vind dat toch wel knap, zeker als alles zoals Ronald zegt heel moet blijven.Bart(astra) schreef:Eigenlijk is 1000pk uit zo'n dikke bak halen niet echt geweldig veel ofzo..
Ja, maar als je bijvoorbeeld een R36 blik pakt, hier een biturbo op zet (kost een kleine 25 ruggen) kom je met veel pijn en moeite op 600pk, verdubbeld dus. Een C20LET met +350pk is ontzettend gaaf en snel maar ik denk dat een 4-cilinder in lijn meer geschikt is voor een turbo dan een V6. Die mannen in Amerika, die maken pas motoren: 2000pkgsipiloot schreef:mijn auto heeft standaard 150pk en zodra ik hem van niels terug heb is mijn vermogen meer als verdubbeldThe Undertaker schreef:Een F50 heeft fabrieksaf 520 pk, vermogen bijna verdubbeld, vind dat toch wel knap, zeker als alles zoals Ronald zegt heel moet blijven.Bart(astra) schreef:Eigenlijk is 1000pk uit zo'n dikke bak halen niet echt geweldig veel ofzo..
en een let en een xe zijn dezelfde blokken op de turbotroep na
Hoe wil je dat tegenhouden dan ?oenatje schreef:sow dat is wel klote
moet toch niet kunnen
Omdat hij voor niet vast staat komt dat! klootviolen Kruislings vast zetten zowel voor als achterBart(astra) schreef:Hoe wil je dat tegenhouden dan ?oenatje schreef:sow dat is wel klote
moet toch niet kunnen
Auto trekt ineens via de voorwielen
idd het mag niet kunnen en het moet gewoon zowel voor als achter vast gezet worden kruislings. Maar wel dus dik naadjeoenatje schreef:nou ik vind het niet kunnen, je weet wat er kan gebeuren, dan zorg je dat het GOED vast staat
breng je je auto naar een bedrijf waarvan je verwachting is dat ze er verstand van hebben, flikkert ie ervanaf tja euh.. foutje
dan heeft iemand zijn huiswerk niet gedaan.
theo heeft dik gelijk moet echt niet kunnen zowel voor als achterzijde dienen vast gezet te worden of t nou 4x4 is of nietTheo Gsi schreef:idd het mag niet kunnen en het moet gewoon zowel voor als achter vast gezet worden kruislings. Maar wel dus dik naadjeoenatje schreef:nou ik vind het niet kunnen, je weet wat er kan gebeuren, dan zorg je dat het GOED vast staat
breng je je auto naar een bedrijf waarvan je verwachting is dat ze er verstand van hebben, flikkert ie ervanaf tja euh.. foutje
dan heeft iemand zijn huiswerk niet gedaan.
Super vet dit!The Undertaker schreef: