Unternehmen ZITADELLE
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Heb je dan die bakolie dan wel even over de grond geknikkert bij hun...?pluggie schreef:Garage Appel = ZAADgarage
Werden er zo uitgeknikkerd met nog schakelmechanisme te stellen en bak te vullen en 2 wielen derop.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Ze jatten me auto:
Vage lui:
Gelukkig goed volk, let vooral even op halve Allah Sleutelbarbuurt die uitloopt op achtergrond:
Accu ging NIET lukken, plat als PEERDEKUUTEL met dat ho*renalarm:
2 bumpers en 3 rondjes verder:
Streetlegal, de meeste beroemde Corsa der AGC, records zijn 180/170 en 160 km/u der verschillende berijders:
334 Sqn C-130H-30:
Ochtenddauw in Brabant om 13:00, dampn als peerdekuutel:
Me pa 2 the rescue; is kanjer met zijn UBER koperkabels:
Supervader:
Bak lopen, en laatste advies:
Aan alle kanten Astra GSi's die de hoeken afschermden:
Aangekomen bij de doe het zelf, sjaggo garage:
Niels gaat los:
sWerelds kaalste schijven, vreet set blokken per half jaar:
Zie je niet op foto, maar flinke inkeping:
Kaasschaaf power:
Hollands glorie:
Subframe los:
OPEL: The power of remstof dreams:
Up we go again:
De poster was beter dan de service:
En daar gaattie dan:
Vlak vliegwiel en koppelingsset er al weer op:
TSJA.................. Diafragma veren vorige keer drukgroep ingeslagen, nu waren ze compleet door ijzer heengeslagen. kZeg niks. Dat was probleem, bak was niks mis mee waarschijnlijk:
Komvliegwiel, nu vlak vliegwiel, we zijn bezig er Kadett van te maken:
Slijtage in drukgroep:
Onder supervisie van Mr. Rallyastra:
Mooie plaatjes van Niels:
Allah Sleutelbar:
Niels gaat thuis doesjen:
En Special service announcement voor garage slAppel die NOOIT ook maar enige interesse toonde, NOOIT ook maar seconde kwam kijken, bak zou bijvullen, NOOIT heeft gedaan, en werkelijk geen FUCK heeft uitgevoerd, en ons er letterlijk uittrapte:
En toen gingen we doesjen
Me pa is echt kanjer komt me morgen om 8:30 ophalen, proberen de auto er zo snel mogelijk weg te halen. Dank Niels vooral !
Laatst gewijzigd door pluggie op 22 feb 2012 01:03, 2 keer totaal gewijzigd.
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Ja was weer druk dagje, echt in 4 uur tijd gedaan alles vervangen, bak + koppeling + vliegwiel subframe los en dan op 10 min na red je het niet, vind bovendien 4 uur al snel genoeg voor een bak verwisselen + alle bijkomsten van een ander vliegwiel plaatsen en alles weer op moment vast zetten. Moest gewoon nog 2 boutje van het schakelmeschanisme vast zetten, bakolie er op en de wielen er aan dan waren we klaar. Nee boeide ze geen donder en ook nie tdat ik helemaal uit twente kwam had hij geen boodschap aan, kom morgen maar weer ja daaaaaaaggg.
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- GrinX
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Ik zou gewoon even de link naar dit topic naar hem toe mailen, of even uitdraaitje maken.. Heel de wereld geniet mee van garage Appel hatsikideejRallyastra schreef:Ja was weer druk dagje, echt in 4 uur tijd gedaan alles vervangen, bak + koppeling + vliegwiel subframe los en dan op 10 min na red je het niet, vind bovendien 4 uur al snel genoeg voor een bak verwisselen + alle bijkomsten van een ander vliegwiel plaatsen en alles weer op moment vast zetten. Moest gewoon nog 2 boutje van het schakelmeschanisme vast zetten, bakolie er op en de wielen er aan dan waren we klaar. Nee boeide ze geen donder en ook nie tdat ik helemaal uit twente kwam had hij geen boodschap aan, kom morgen maar weer ja daaaaaaaggg.
Grtz, GrinX
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Goedzo Krijn, pa en Niels.
Stelletje hufters, dat soort mensen zijn uitbuiters, en geen mensen met verstand van zaken, dat wanneer iets klaar moet, tijd geen rol speelt.
Stelletje prutsers.
Lawine pijl a.s. naar binnen.
Stelletje hufters, dat soort mensen zijn uitbuiters, en geen mensen met verstand van zaken, dat wanneer iets klaar moet, tijd geen rol speelt.
Stelletje prutsers.
Lawine pijl a.s. naar binnen.
"hochdrehzahlprinzip"
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- GSi Twente
- forum-gebruiker
En die moet maar eens plek vinden in je Astra!Rallyastra schreef:Paar onderdeeltjes halenMelbo schreef:Voor het volgende beunprojectje?Rallyastra schreef:Zo ik ben net wakker kon eens keer uitslapen al dat slaap tekort zaterdag om 9 uur alweer in Dortmund staan
"hochdrehzahlprinzip"