Gele Koni's ( inmiddels het grote verlagingsset topic.. )

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
Paintballer
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 823
Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
Locatie: Hilversum

Bericht door Paintballer »

Nou het gaat weer lekker!!!!

Al een maandje geleden verlaging besteld bij DPT(Dutch Power Trading),wat overigens prima is verlopen,mijn complimenten voor Raymond van DPT :thumbsup:

Maar goed dan krijg ik 27 Augustus de bevestiging dat mijn setje wordt opgestuurd,ik helemaal blij!!Maarrrrrr na 2 weken nog niks binnen,ik dacht laat ik nou maar weer is DPT bellen,blijkt dat DPD(pakketjes afleverbedrijf) al 4 a 5 keer aan de deur is geweest maar de eikels hebben geen papiertje in de bus achter gelaten niks!!!! :shock:

Ja hoe moet ik dat dan weten he :roll:

Al contact gehad met Raymond en nu maar hopen dat ik het nog bij het depot van DPD op kan halen en dat ze het niet hebben terug gestuurd :?

Hierbij dus DPD bedankt voor de lekkere afhandeling van jullie pakketjes bezorging :evil:
Paintverkoper in een verfzakie!!
Gebruikersavatar
Paintballer
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 823
Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
Locatie: Hilversum

Bericht door Paintballer »

Hmmm ok,maar ik ga dus echt niks extra betalen he omdat die debielen niet even een papiertje in de bus flikkeren!!!! :evil:

Kleine moeite toch lijkt me :wink:
Paintverkoper in een verfzakie!!
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Prutsers!

KIB = kaart in brievenbus... en dan kan de klant aan de hand van het vrachtbriefnummer naar het kantoor bellen waarbij de planning een afspraak maakt voor een nieuwe bezorging op wens v.d. klant.

En dat heet tenminste zakendoen!

Goedemiddag, welkom bij Trans-Mission.
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Plaats reactie