Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Laagvlieger
Oud-Clublid
Berichten: 11173 Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:
Bericht
door Laagvlieger » 15 jan 2006 16:50
Wow, een echte € 100 auto?
Maar je bent er mooi even mee gered.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882 Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente
Bericht
door GSi Twente » 15 jan 2006 17:01
Idd... kostte bijna geen knaak.
Zag op marktplaats wel andere vraagprijzen staan, misschien kan ik er met de tijd nog iets meer uithalen.
Maar idd, ik kan mooi weer rijden als de knie goed te buigen is.
1.4 met 92pk en trekhaak.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Laagvlieger
Oud-Clublid
Berichten: 11173 Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:
Bericht
door Laagvlieger » 15 jan 2006 18:06
en 900 kg ofzo.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
RedBill
Beheerder
Berichten: 9311 Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:
Bericht
door RedBill » 15 jan 2006 18:37
Kijk, ben je iig weer mobiel...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
pluggie
Oud-Clublid
Berichten: 3762 Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:
Bericht
door pluggie » 16 jan 2006 01:37
GSi Twente schreef: Zie hier... m'n vervoer voor de komende tijd...
Vette bak ! Lekker hoekig !
RedBill
Beheerder
Berichten: 9311 Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:
Bericht
door RedBill » 20 jan 2006 09:42
Heej Erwin, heb je deze gezien?
sjorkjeis schreef: Zwarte Opel Astra 2.0GSI16V te koop
km: 157000
bj: 1992
pk's: 150
Is een prima auto met geweldige prestaties. Heeft in 02/2005 een grote onderhoudsbeurt gehad bij de Opel dealer (heb de papieren nog) en vorige week (week44 is de uitlaat weer helemaal in orde gemaakt. De originele einddemper was aan vervanging toe en is vervangen door een (nieuwe) Sebring uitlaat met een mooi geluid (zeker niet hard!).
Kort samengevat staat hij in goede staat alsmede ook de lak.
Enige 2 "defecten" zijn toerenteller en ventilatie ( blaast wel maar snelheid is niet instelbaar)
Opties:
Schuifdak
Boordcomputer
Sportstuur
Traction Control
Ook functies als ABS en Stuurbekrachtiging zijn aanwezig.
De velgen zijn ook nog in goede staat en dit zijn de originele velgen hetgeen past bij een GSI!
Ik verkoop de auto omdat ik sinds kort samenwoon en een auto van het werk heb + mn vriendin ook al een auto heeft.
Het is een mooie auto die alles heeft voor veel rijplezier: GSI bodie-kit, (originele) kuipzetels, goede wegligging en een zeer krachtige motor.
Voor verdere vragen kun je mij gerust mailen Groeten J.Inghels
http://img253.imageshack.us/img253/3010/010100078ls.jpg
http://img253.imageshack.us/img253/5690/010100069gc.jpg
http://img453.imageshack.us/img453/6250/010100055nc.jpg
Laatst gewijzigd door
RedBill op 21 feb 2006 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882 Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente
Bericht
door GSi Twente » 20 jan 2006 23:35
Als die meer als 1250 euro kost is het fout.
Sjonnie spiegels.
Sjonnie uitlaat.
Geblindeerde ruiten achter = ik heb afkeer aan...
Velgen zijn vies... zo verkoop je geen auto.
Ingevoerd... rijd nog niet lang in NL, kun je weinig aan navertellen.
Het is en blijft een roestmobiel van dat bouwjaar, no-go.
Ik wil geen GSi meer, verzekering kwa student zijnde is te duur.
Maar iig bedankt voor het meedenken.
Motor is eruit, en heb hem al even netjes gemaakt.
Kabelboom is eruit gehaald.
Dashboard is los... stuur moet er af, dan kan die er ook uit.
Interieur op wat kappen na bijna leeg.
Morgen buiten op bokken neerzetten, en de assen en rest spul eronder uit.
Dan blijft er over een kaal krom chassis.
V.d. week ophalen, weg ermee naar de sloop.
En dan alles maar even op foto's zetten wat verkocht gaat worden.
PUNT
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
RedBill
Beheerder
Berichten: 9311 Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:
Bericht
door RedBill » 21 feb 2006 22:23
Tering, ik zit even naar je onderschrift te kijken Erwin,
maaruh, heeft die stinger jou 455 euri gekost????
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882 Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente
Bericht
door GSi Twente » 21 feb 2006 22:56
Nee, had nog een bekeuring los staan van aug. 2004.
2 keer naar het kantongerecht geweest om aapjes te kijken.
205 euro dus.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882 Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente
Bericht
door GSi Twente » 22 feb 2006 23:04
Ready for take off....
1991-2006 RIP.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
pieterterp
forum-gebruiker
Berichten: 31 Lid geworden op: 20 okt 2005 00:02
Locatie: Reduzum [FRL]
Contacteer:
Bericht
door pieterterp » 22 feb 2006 23:07
laat jij die achterste voorpootbrug zitten edwin?
AstrA GS
i 16V Again
Laagvlieger
Oud-Clublid
Berichten: 11173 Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:
Bericht
door Laagvlieger » 22 feb 2006 23:07
snik
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Sounddragon
Oud-Clublid
Berichten: 4001 Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:
Bericht
door Sounddragon » 22 feb 2006 23:09
Hmmm....even met slijptol de luchthappers amputerennog ?? en die achterste veerpootbrug gaat ook niet mee neem ik aan ???
Blijft zonde, en een triest gezicht
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
pieterterp
forum-gebruiker
Berichten: 31 Lid geworden op: 20 okt 2005 00:02
Locatie: Reduzum [FRL]
Contacteer:
Bericht
door pieterterp » 22 feb 2006 23:14
remklauwmeuk kan er ook af lijkt me..
AstrA GS
i 16V Again
snarfjuh
forum-gebruiker
Berichten: 599 Lid geworden op: 10 mar 2004 13:18
Locatie: Maasbracht
Bericht
door snarfjuh » 22 feb 2006 23:17
Zijn toch pijnlijke beelden dit
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882 Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente
Bericht
door GSi Twente » 22 feb 2006 23:35
Veerpootbrug is al gereserveerd.
Ging vanmiddag even om het demonteren v.d. achter schokkers.
Happers wou ik idd er nog even uithalen.
Morgen casco weg, en oud ijzer overblijfselen weg.
Het is jammer... maar elk eind krijgt weer ergens anders een begin.
En dat hou ik hier wel actueel met de tijd.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
pluggie
Oud-Clublid
Berichten: 3762 Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:
Bericht
door pluggie » 22 feb 2006 23:50
Stevig autootje.
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882 Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente
Bericht
door GSi Twente » 23 feb 2006 00:12
Amen...
Rallyfrits, je stuurhuis ligt trouwens klaar.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
RedBill
Beheerder
Berichten: 9311 Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:
Bericht
door RedBill » 23 feb 2006 07:43
Die peugeot op je avatar, is dat nu je auto? Is een leuk wagentje namelijk die 106!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882 Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente
Bericht
door GSi Twente » 23 feb 2006 10:33
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Sin
Oud-Clublid
Berichten: 721 Lid geworden op: 20 mar 2003 19:14
Contacteer:
Bericht
door Sin » 23 feb 2006 15:25
je weet niet wat ABS is ?
hoop dat het een grapje is
W201 fan boy o_0
RedBill
Beheerder
Berichten: 9311 Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:
Bericht
door RedBill » 23 feb 2006 15:25
Helemaal gemist man! Ik ben echt te druk!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Rallyastra
Oud-Clublid
Berichten: 3006 Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop
Bericht
door Rallyastra » 23 feb 2006 15:30
GSi Twente schreef: Amen...
Rallyfrits, je stuurhuis ligt trouwens klaar.
Kom ik die binnekort even ophalen
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109